Bölüm 45 *Chaos*

889 103 93
                                    

Multi: Mitra Demir

Bayadır bölüm yazamamıştım, aslında hala yazmayacaktım çünkü ilham gelmiyordu ve yazasım cidden yoktu. Ama kötü bir bölüm olsa dahi sizi bekletmek istemedim ve elimden geldiğince uzunca yazdım.

İyi okumalar:)

Furkan'dan;

Duru'ya dün hiçbir şey demeden gitmiştim.

Şimdiyse okuldayım.
Yazın bile kurtulamadığım yerde.

12. Sınıfı bitirmiştim ama sınav sonucum pek iyi gelmediğinden dolayı mezuna kalıyordum.

Okulun mezun sınıfı vardı ve yaz için kısa bir hızlandırma programı hazırlamışlardı.

1 ay kadar.

Arkadaş grubumdan bir tek Çağrı mezuna kalmamıştı.

Şerefsiz ilk senede tıp fakültesini tutturmuştu.

Ve okulu kazandığı gibi de Mitra'dan ayrılmıştı.

Tamam ayrılsınlar banane ama Mitra benim önümde ki sırada ve moralim sanki yüksekmiş gibi o da düşürüyor.

Düşene bir de sen vur Mitra ayıp ettin.

Reha'ysa kızın düşen moralini daha da düşürüyordu.

İki saattir Çağrı'nın instagram hesabında ki fotoğraflarını gösteriyordu.

Onların arkasında olduğum için konuşmaları net bir şekilde duyuyordum.

"Bak Mitra, senin ex daha okula başlamadı ama şimdiden maşallah üni onu değiştirmeye başlamış bile."

Mitra ve Reha nasıl yan yanalar bu kadar kavgaya dövüşe bilmiyorum cidden.

"Reha git başımdan artık, sıktın ama he. Ayrıldık bitti işte. O kendi yoluna ben kendi yoluma.

Reha gülüyor durmadan, sevimsiz piç.

"Senin yolun var mıydı ki?"

Ve Mitra'nın yüzü sıcaktan zaten kırmızıyken daha da kırmızılaşmıştı şimdi.

Birazdan Reha'nın amel defteri kapanacak.

"Reha, git artık nolur, basıyorsun."

"Hiç eğlenceli değilsin ama sen ya, Çağrı sana nasıl dayandı bu kadar yıl? Pardon ay?"

Ve Reha'nın amel defteri kapandı bile.

Reha'yı severim ama aynısını bana yapsa şimdiye öldürmüştüm onu.

Mitra'da peygamber sabrı vardı.

Yine de Reha'ya bir fiske bile vurmamıştı ve bu korkunçtu.

Fırtına öncesi sessizlik gibi.

Kapıdan Duru girince, Reha Mitra'yla uğraşmayı bırakıp kızın arkasına dolandı.

"Durum gelmiş, eğlenceli kankim gelmiş. Hoşgelmiş."

Duru sıraya oturunca Reha hayvan gibi yanına kuruldu.

"Kız sende kesin bir kaos maos vardır bir şeyler, anlatsana bunaldım ben, kaç gündür hiç olay yok."

Duru sırıttı.

"Olmaz olur mu tabi var."

Reha gözlerini kısıp,

"Madem vardı, niye hiç demiyorsun? Hani ben senin kankindim. İlk bana söylemeyeceksen bu arkadaşlık burada biter haberin olsun."

Duru sessizce keşke diye mırıldandı.

EROINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin