Furkan: İyi birine benziyorsun
Bilinmeyen numara: İyi mi?
Ciddi misin sen?Bilinmeyen numara: Bana kin besliyor olsaydın emin ol daha az alınırdım.
Bilinmeyen numara: İyi biri olmak ve ben.
Iyy, öğkk.Bilinmeyen numara: O ne ya öyle?
Yeniyor mu?Furkan: Tamam anladık, değilsin.
Bilinmeyen numara: Sadece intikamcı bir kişiliğim var desek daha doğru olur.
Bilinmeyen numara: Ve sanırım bu yönümü abartmayı da epey seviyorum.
Furkan: Ha yani benim yerime intikam falan alacaksın sen?
Furkan: Nesin sen kahraman falan mı?
Bilinmeyen numara: Aslında umursamazdım, ama geçen sene ki o olaylardan dolayı bir karar verdim.
Bilinmeyen numara: Ona yardım edememiştim.
Bilinmeyen numara: Ve Furkan, ciddi misin sen? Kahramanların uyuşturucu kullanan birine yardım ettiği nerede görülmüş?
Bilinmeyen numara: Şunu o küçük aklına sok; Ne ben kahraman falanım ne de sen kahramana ihtiyacı olan normal birisin.
-
Bilinmeyen numara: Sevinebilirsin mankafa, artık seni sevmeyen deli bir arkadaşa sahipsin.
Bilinmeyen numara: Heyyooo *sevinme efekti lütfen*
Furkan: Arkadaş?
Furkan: O ne?
Yeniyor mu?Bilinmeyen numara: Şansını zorlamasan iyi edersin zavallı
Furkan: Bana zavallı deyip durma!
Bilinmeyen numara: Öyle olmasan demezdim ZAVALLI arkadaşım:)
Furkan: Iyy arkadaş öğk.
Sanırım zavallı demene bile alışabilirim.Furkan: Ama arkadaş olma fikrine alışabileceğimi pek sanmıyorum
Bilinmeyen numara: Biraz düşündüm de... İlk defa sana hak veriyorum mankafa.
Bilinmeyen numara: Arkadaş?
Ih-ıh.Bilinmeyen numara: Unut gitsin, biz sadece zavallı çocuk ve deli kız olarak kalacağız.
Bilinmeyen numara: Arkadaş olmaya ne senin ömrün ne de benim aklım yeterdi zaten.