S

3.1K 337 351
                                    

(YN : Bir önceki bölümün bildirimi geldi diyenler var, gelmedi diyenler var. Bu yüzden yine de uyarımı yapayım. Okumayanlar, bir önceki bölümü okusunlar. İyi okumalaaar 💜)

Taehyung'un sinirli adımları Jin'i korkutmaya başlamıştı. Jin'i çekiştirip insan olmayan bir yere götürüyordu. Jin, bileğinin acıdığını hissetse de bir şey dememeye karar verdi. Çekiştirilmeye devam ederken, bir bank buldular. Taehyung onu banka oturtturduktan sonra Jin'i kapatmak istercesine önünde durdu.

"Ne yapıyorsun?" derken götünden soluyordu. "Kız kılığına girmek de ne demek?"

Jin gözlerini devirdi. Taehyung'un götüne ayağını sokup soluğunu kesmek istese de, durdu. O dümbüğü yakalamadan vazgeçmeyecekti.

"Namjoon salağıyla iddiaya girdik. Kız olsam da muhteşem görünüp görünmeyeceğimize baktık."

Taehyung gözlerini devirip Jin'in yanına oturdu. Buna inanmamıştı. Daha önce Namjoon'la onu yakaladığında dershaneye gittiklerine inanmadığı gibi... Fakat sessiz kalıp buna da inanmış gibi yapıp yapmamak arasında kaldı.

"İpek yolu gibi omuzların varken, kız kılığına girmen..." diye söylenirken Jin, yüzünü ekşitti. Taehyung haklı olsa da, o oldukça güzel bir kız olmuştu.

"Sence de..." derken işaret parmağıyla ceketi ve eteği yukarı doğru sıyırdı Jin. Sağ bacağı boydan boya ortaya çıkarken devam etti cümlesine. "Oldukça seksi olmamış mıyım?"

Taehyung ağır çekimde yutkundu. Az önceki siniri çoktan geçmiş, yerini uçkuru almıştı. Dilini dudaklarının arasında gezdirirken saçlarını geriye attı.

"Oldukça seksi mi?" dedi Taehyung inanamazca. Sonra eliyle alnındaki terleri sildi. "Tüm bedenim boşaldı, amk."

Jin gözlerini kıstı. Onu aldatıyor olabilirdi. Bu yüzden Taehyung'un ayaklı porno oluşunu kullanarak ona acı çektirmek istedi o an. Taehyung'a fark ettirmeden kendi ayakkabısının bağcığına basıp açtı.

"Ah, bağcığım açılmış." diye söylendikten sonra Taehyung'un yanından geçip ayaklandı. Kalçasını ona dönüp eğildi fakat ceket planına engel oluyordu. Ceketle rahat edemediğini söylenirken onu çıkarıp banka koydu. Sonra tekrar eğildi. O bağcığını bağlarken Taehyung, Jin'in açılan eteğine bakıyordu. Onu kapatmak istese de, kalçalarının arasına girmiş baksırı ona hiç yardımcı olmuyordu.

"Kalktı."

Jin, Taehyung'un söylediği şeye gülmemek için dudaklarını ısırırken ona döndü. Her şeyden habersizmiş gibi gözlerini kırpıştırdı.

"Bir şey mi dedin?"

Taehyung kafasını iki yana sallarken alt dudağını ısırıyordu. Jin, onun bu haline kahkaha atmamak için zor durdu. Taehyung'un porno yıldızı olması işine geliyordu Jin'in. Eğer gerçekten aldatıyorsa yapabileceklerini Jin bile düşünemiyordu. "Eve götüreyim seni." dedi Taehyung, bu görüntüden kurtulmak istercesine. Yoksa onu omzuna atıp müsait ilk yere götürecekti."Tamam." dedi Jin usluymuşçasına.

Fakat sonra eteğinin uçlarını kaldırıp yukarıya doğru salladı. Eteğiyle kendini serinletirken, Taehyung'un gözlerinin ağır çekimde kapandığını ve dilini arka dişlerine attığını gördü Jin. Tam onu deli etmeyi başardığı için sevinecekken, Taehyung bir anda kendine çekti Jin'i. Ellerini açılan eteğin içine sokup onun kalçalarına yapışan baksırı kavradı. Jin'in vücudu, Taehyung'un vücuduna yapıştığı an nefessiz kaldı ikisi de.

KISS NOW 2   -TAEJIN-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin