KISS NOW -16-

1.6K 212 160
                                    

"Kim telefonuma biri arayınca çalma özelliğini verdi?"

Jin'in uykusunda sinirli konuşması Taehyung'u da uykusunda güldürdü. Çoktan öğlen olmuştu fakat ikisi de hala yataktaydı. Woo Bin birkaç kere odaya gelmiş, ikisinin üstünde zıplayıp akciğerlerini midelerine sokmuştu. Fakat ikisi de uyanmamak için yemin etmiş gibiydi.

"Aç artık şu telefonu."

Jin, Taehyung'un mızmızlanmasına gözleri kapalıyken göz devirdi. Kolunu kaşırken yan döndü.

"Graham Einstein telefonu icat ederken ultra yakışıklı birinin kullanacağını ve fanlarının hep onu arayacağını düşünmemiştir." diye söylendi Jin, kendi kendine. Fakat Taehyung gözlerini aralayıp Jin'e döndü.

"Bell'li olan neyi bulmuştu?"

Jin de gözlerini açtı. Hiçbir şey onları uyandıramamış olsa da, saçma bir konu sayesinde uyanmışlardı.

"William Bell, klimayı icat eden amcaoğlu."

Taehyung kaşlarını çattı. Jin muhtemelen bunu götünden uyduruyordu. Durdu. Onun götünü istemsizce hayal ederken yutkundu. Taetae yine bu aralar yalnızdı.

Telefon kapandı, tekrar çaldı. Jin isteksizce doğruldu ve telefona baktı. Bir numara olduğunu görünce kaşlarını çattı. Taehyung, kendi çükünün geleceğini düşünürken; Jin telefonu açtı.

"İmzayı telefondan alamazsın."

Telefondaki bir süre kalakaldı fakat hızlıca kendini toparlayıp konuştu.

"Kim Seokjin Bey ile mi görüşüyorum?"

Jin ofladı. Hep yanlış soruyorlardı.

"Hayır." dediğinde telefonun diğer ucundaki adam özür dileyip kapatacakken, Jin adamı düzeltti. "Ultra yakışıklı, Beylerin Beyi Kim Seokjin ile görüşüyorsunuz."

Adam anlamayarak yine bir süre kaldı. Diğerlerinden emin olamasa da, şu an Kim Seokjin ile görüştüğünden emindi.

"Kim Taehyung Bey'i de aradım fakat ulaşamadım. Kim Woo Bin için yurttan geliyorlar. Normalde haber vermemem gerekir fakat genç olduğunuzu bildiğim için yine de uyarmak istedim. Sizi denetlemeye gelecekler. Hatta, şu an geliyorlar."

Jin hızlıca doğruldu. Gözleri kocaman açılırken bir çığlık attı.

"Geliyorlarsa bir paragraf konuşulur mu kelebek yumurtalığı?! Kapat amk kapat!"

Taehyung, Jin'in bağırışıyla çükünü düşünmeyi bırakıp ona döndü. Neler olduğunu anlamaya çalışırken Jin hızlıca konuştu.

"Senin telefonun nerede?"

Taehyung çekmeceyi açtı ve telefonu çıkardı. Jin, Taehyung'un telefonunu aldığında onun kapalı olduğunu fark etti.

"Telefonun niye kapalı?"

Taehyung yatakta gerildi ve umursamazca cevapladı.

"Gay pornosu izlerken dondu. Bende kapattım."

Jin ağlamaklı bir ses çıkardı. Taehyung'un porno ülkesi vardı. Ülkenin cumhurbaşkanı onun çüküyken; cumhurbaşkanının evi ise Jin'in götüydü.

"Kalk çabuk! Woo Bin için bizi denetlemeye geliyorlarmış!"

Taehyung kaşlarını çattı anlamayarak. Jin'in neyden bahsettiğini anlamamıştı.

"Kimler?"

Jin yastıkla Taehyung'a vurdu. "Anneannenin bikini bölgesinde çıkan inatçı kıl! Yurttan geliyorlarmış, kalk!"

KISS NOW 2   -TAEJIN-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin