*Mini Bölüm 2*

966 126 161
                                    

-3 Yıl Sonra-

Alarm sesi zır zır ötmeye başladığında Jin ağlayarak uyandı. Güzel gözlerine üzülüyordu. Sabahın sekizinde uyanmak çok zordu fakat kalkmak zorundaydı. İşe gitmeli ve çekimlerine başlamalıydı.

Jin boş yatağına döndü ve baktı yanındaki soğukluğa. Onsuzluk kalbinde büyüdü yavaşça. Üşümüştü bu yatakta Taehyung yokken. Kollarını sardı vücuduna ve üzgünce bir nefes verdi. Birlikte oldukları zamanları özledi. Komik olaylarını, kahkahalarını ve her şeyi... Onun ayaklı porno oluşunu özledi. Fakat o yoktu şimdi. Yapayalnızdı Jin.

"Çocuğumla bir başıma kaldım." diye mutsuzca konuştu Jin. Ağlamaklı çıkmıştı sesi. "Bu yatak yapayalnız hissettiriyor bana! Neredesin Taehyung, ey sevgilim? Onun bana dönmesine yardım et Tanrım!"

"Ne bok yiyorsun acaba kendi kendine?"

Jin, Taehyung'un sesiyle ona döndü. Uzun zamandır göremediği gözlere bakıp hızla kalktı yatağından. Tanrım, neydi bu? Hayal miydi, gerçek miydi? Sevgilisi gerçekten burada mıydı?

"Tanrım dileğimin bu kadar çabuk kabul olacağını bilseydim, her sokağa ayna konulmasını dilerdim!"

Taehyung, Jin'in kendisine sarılarak dediği cümleye gözlerini devirdi. Yine başlamıştı işte. Onun neden böyle davrandığını çok iyi biliyordu.

"Senden 10 dakika önce uyanıp çişe gittim sadece amk." diye söylendiğinde, Jin ondan ayrılıp yüzünü ekşitti.

"Götüne mermer dökeyim de bokların içinde yüzsün emi, amk Taehyung'u! Yeni sahnemdeki rolüme çalışıyorum herhalde!"

Taehyung sırıttı. Onun küfürlerini her duyuşunda aynı sırıtış var oluyordu dudaklarında. Sonra aynı bakış, aynı hormonlar ve TaeTae'nin aynı kalkışı... Üç yıldır iş sahibi olmaları dışında hiçbir şey değişmemişti. Onlar hala birbirine aşık olan salak iki kişiydi.

"Yeni sahne seks sahnesi olsun mu?" diye fısıldadı Taehyung sırıtarak. Jin'e doğru bir adım attığında, hormonları dağıldı etrafa.

Jin ise gözlerini devirip derin bir nefes verdi. Daha dün gece sevişmişler, Woo Bin duymasın diye ağızlarını bantla kapatmışlar ve bu sayede yeni fantezi bulmuşlardı. Jin'in çükünün ucu sızladı yine. Dün gece aklına gelince sinirle geçirdi sevgilisinin omzuna.

"Ayak serçe parmağını altmışından sonra azmış emekli amcalara emcüklettirdiğimin orospu Taehyung'u! Dün gece çükümün ucunu ısırdığın için yamuk duruyor yavrucak!"

Taehyung'un dudaklarından koca bir kahkaha çıktığında, Jin gözlerini devirip banyoya girdi. Ortamdan hemen uzaklaşmıştı çünkü emindi ki bu pornocu Hayri iki saniye sonra "Gel öpeyim de geçsin." diyecekti.

İkisi de kavga dövüş üstünü giyindi. Üç yılda çok şey değişmemişti aslında. Jin üç yıl önce yazıldığı dershanesine sınavdan bir hafta önce gitmiş ve dersi dinlemişti. Fakat sonuç olarak yine bir yer kazanamamışlardı. Aslında dilenerek geçimlerini sağlamaya karar verseler de, Woo Bin için ajanslara başvurmuşlardı. Taehyung az kalsın tekrar iç çamaşırı mankeni olacakken, Jin'den korkup onu içlik mankenine çevirmişti. Şimdi siyah pamuk donla siyah pamuk tişört giyip havalı pozlar vermeye çalışıyordu.

KISS NOW 2   -TAEJIN-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin