-Porno Çocuğu-
Sevgilim, neredesin?Jin mesajı okuduğunda suratını buruşturdu. Hemen ona kanıp yiyiştiği için sinirlenmişti. Kafasını iki yana salladı. Aslında utanmıştı ve bu yüzden kaçmıştı oradan. Bu ayaklı pornonun koskoca başkana dediği şeye utanmıştı. Woo Bin'e bakmamıştı bile ve şimdi onun nerede olduğunu merak ediyordu.
"Ebenin bikini bölgesinde güneşleniyorum, pavyonlarda alın teriyle çalışan dümbük! Bana sevgilim deme!"
Jin bir otobüs durağına geldiğinde oraya oturdu. Otobüse binmeyecekti fakat ayakları ağrımıştı. Güzel ayaklarını dinlendirmesi gerekiyordu. Durağa gelen yaşlı teyzelere aldırmadan otururken, telefonuna bir mesaj geldi. Mesajı açıp okurken, teyzelerin kendilerine yer vermesi için attıkları bakışları görmedi.
-Porno Çocuğu-
"Baksırla ve bir çocukla şirketin önünde duruyorum. Kıyafetlerimi bile vermediler, bacağımı soktuklarım."Jin mesajı okuduktan sonra bir kahkaha patlattı. Teyzeler ona ayıplarcasına bakarken, Jin onlara döndü.
"Baksırlı haliyle bir çocuğun elini tuttuğunu hayal etsenize!" dedikten sonra tekrar kahkaha attı. Teyzeler onun terbiyesizliği hakkında konuşurken, Jin'in gülüşü kesildi bir anda. Taehyung'un baksırlı hali gözlerinde canlanırken yutkundu. Şimdi herkes sevgilisi olacak porno yıldızını o haliyle mi görüyordu?
"Sikeyim." dedi kıskançlıktan morarmış bir şekilde. "Düşündüm ve terledim."
Hemen telefonunu çıkardı. Mesajlar kısmına girip Taehyung'a mesaj yazarken, boğazı kurumuştu. Aklına sevgilisinin orospu görünüşü geliyordu. Daha fazla insanın görmesini kaldıramazdı.
"Sakın olduğun yerden ayrılma! Kurtarıcın yakışıklı Seokjin geliyor!!!!"
Jin ayaklandı. Teyzenin biri hemen yerine otururken ona ayıplarcasına baktı.
"Zombiler beyin gördükleri zaman böyle saldırmıyorlardır, amk." diye söylendikten sonra hızlı adımlar attı. O sırada otobüs durdu ve bir adam indi. Jin'i gördüğünde gözleri kocaman oldu. Onun ne kadar yakışıklı olduğunu düşünürken, Jin'in peşine takıldı.
"Pardon, bakar mısınız?"
Jin sesi duydu fakat dönmedi. Sızlı sizli konuşulduğu için üstüne alınmamıştı. Kendisine hayvan gibi davranılmaya alıştığı için umursamadı bile.
"Beyefendi!"
Jin hızlı adımlarla sevgilisini kapatmak için ilerliyordu. Adam bir saattir onun peşinden koşuyordu fakat bunun farkında değildi.
"Yakışıklı bey!"
Jin durdu. Kendisini birinin çağırdığını anlarken, arkasını döndü. Orta yaşlı bir adamla göz göze geldiğinde kaşları çatıldı.
"Yakışıklı ben oluyorum da, bey konusunda kararsızım." dediğinde karşısındaki adam hafifçe gülümsedi. Gözlüklerini düzelttikten sonra Jin'e birkaç adım attı.
"Merhaba, ben Sejin. Bighit Şirketi'nde çalışıyorum." dedi adam, elini uzatarak. Jin şaşırmış bir şekilde adamın elini tuttu ve sıktı. Adam güven dolu gülümsemesini Jin'e yollarken devam etti konuşmasına.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KISS NOW 2 -TAEJIN-
Fanfiction"Şimdi değil, her an öpüşme zamanı." +SOPE *Küfür ve smut sahneler içerir.* [TAMAMLANDI]