E

2.2K 241 130
                                    

(YN : Uyarmama gerek var ? Smut... İsteyen atlayabilir.)

"Tanrı şahit ki, kalktı."

Jin gözlerini kırpıştırdı. Dantelli iç çamaşırını giymiş olması mı yoksa bu iç çamaşırın Hoseok'a ait olması mı onu utandırmıştı emin değildi. Kulaklarına kadar kızarırken ellerini önünde birleştirdi. Erkekliğini kapatırken hızlıca konuştu.

"Şey yapıyordum, o sırada şey oldu. Şey olunca ben de bir şey yapsam ne olur diye düşündüm. Sonra da sen geldin ve şimdi de şey oldum."

Taehyung, Jin'in konuşmasına sırıttı. Saçlarını geriye atıp alt dudağını ısırdı hafifçe. Jin'e doğru birkaç adım atarken, Jin de aynı anda geriye adım attı.

"Ne sikten bahsettiğini anlamasam da..." derken elleriyle kendi erkekligini işaret etti Taehyung. "Seni böyle görmek bile kaldırdı füzeyi."

Sonra arkasını döndü ve kapıyı kapatıp kilitledi. Sonra tekrar Jin'e döndü. Üstünü çıkarıp odanın ücra köşelerine fırlattıktan sonra yaklaştı sevgilisine. Vücudunu Jin'in vücuduna değdirene kadar yaklaştı. İkisinin de göğsü birbirine değdiğinde sırıttı Taehyung. Jin'in kulağına doğru eğilip elini onun çıplak beline yerleştirdi.

"Ne dersin sevgilim, füze ait olduğu yere girmeli mi?"

Jin yavaşça bir nefes verdi. Onun 'Hadi porno DVD çekip satalım' bakışlarına yine yenik düşmüştü. Dudaklarını yaladıktan sonra Taehyung'un kalp şeklindeki dudaklarına baktı.

"Senin porno sesini sikeyim." diye fısıldadıktan sonra hızlıca sevgilisinin dudaklarına yapıştırdı dudaklarını. Taehyung, Jin'in öpüşüne karşı sırıttı. Onun davranışlarının bir sınırı yoktu ve bu Taehyung'u delirtiyordu. Bugün dantelli iç çamaşır giymiş olsa da, yarın çarşaflara bürünmeyeceğini bilemezlerdi.

Taehyung, Jin'i sertçe öptü. Onu özlemle sardı kollarıyla. Evde insan sayısı arttığı için bir türlü seks yapamamışlardı. Taehyung evdeki herkesin götüne bir lamba sokup avize niyetine tavana asabilirdi fakat Jin'den yiyeceği küfürleri bildiği için duruyordu.

Taehyung, Jin'i sırt üstü yatağa düşürdü. Bacaklarını iki yana açarak Jin'in üstüne çıktı. Jin'in kucağına oturdu ve sevgilisinin bal dudaklarına yöneldi tekrar. Fakat Jin, elini Taehyung'un göğsüne yerleştirip durdurdu. Taehyung, kaşlarını kaldırıp neden durdurduğunu anlamaya çalışırken Jin konuştu.

"Şeyim sıkıştı."

Taehyung kaşlarını çatıp Jin'in dilini anlamaya çalıştı. "Her boka 'şey' dersen ne sikim anlayabilirim?" dediğinde Jin ofladı. Salak bir sevgili yapmıştı kendine. Her şeyin en güzeli, en yakışıklısı ve en zekisi olmak çok yorucuydu.

"Amk baksırı götüm bir yere kaçacakmış gibi dapdar. Sende kucağıma oturunca erkekliğim kalkmak istiyor fakat baksır dapdar diye kalkamıyor. Galiba bu yüzden güzel penisim büzüştü!"

Taehyung ilk başta idrak edemedi. Sonra kalçasını hafifçe kaldırıp Jin'in baksırın altında sıkışan erkekliğine baktı. Kendini tutamayıp kahkaha attı. Eğer ikisi baş başaysa aralarında her şey geçebilirdi. Jin ise Taehyung'un ona gülmesine gözlerini devirdi. Sevgilisinin kafasına geçirdi bir tane. Gözünü kapatıp bağırmaya başladı.

"Götünde üniversite sınavı düzenleyeyim de iki milyon kişi girsin amk pornocusu!" diye bağırdığında Taehyung daha da çok güldü. Gerçekten Jin'in nefes alışı bile onun hoşuna gidiyordu.

"Tabi senin penisin birazdan uzaylılara selam verecek diye rahatsın." diye söylendiğinde Taehyung, Jin'e yaklaştı tekrardan. Hala kıkırdıyordu.

KISS NOW 2   -TAEJIN-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin