KISS NOW -15-

1.9K 218 141
                                    

"Evet hocam, sizi dinliyoruz."

Jin, Taehyung ve neden geldiği belirsiz Namjoon müdürenin odasındaydı. Hepsi sessizdi. Çünkü Woo Bin'in aptal amk domuzu gibi konuşmasının sebebi onlardı.

Müdüre karşısında duran üç erkeğe baktı. Woo Bin'in sadece babasını çağırdığını düşünüyordu. Elindeki aynayla saçlarını düzelten bir adam vardı. Onun hemen karşısına oturan ve ayna taşıyan adamı ağzı açık izleyen bir adam daha vardı. Ve ayakta duran bir adam daha... Elinde Farmakoloji Bilimi yazan bir kitap varken meraklı gözlerle müdüreye bakıyordu.

"Hanginiz Woo Bin'in babası oluyor?"

Jin ve Taehyung özgüvenle ağızlarını açarken, Namjoon onlardan önce bağırdı.

"Amcasıyım!"

Bütün kafalar Namjoon'a döndü. Jin, yeminini bozmamak için dişlerini sıktı. Az kalsın onun büyük dedesinin yumurtalıklarıyla boks yapacaktı.

"Babasını sormuştum?"

"Ben!"

Müdüre yavaşça nefes verdi. Bu sefer de ikisi birden bağırdığı için bıkkınca konuştu.

"Efendim, babasının kim olduğunu söyler misiniz artık?"

Jin aynasını kenara koydu bıkkınca. Dudaklarını yaladı ve yine küfür etmemek için kendini tuttu.

"Sana yalan borcumuz mu var? İkimiz de babasıyız işte!"

Kadın şaşırarak Jin'e baktı. Her şeyi anlamış gibi kafasını salladıktan sonra ağlamaklı bir sesle konuştu.

"Kimin çocuğu olduğunu bilmiyor musunuz?"

Jin kadının aptal olup olmadığını anlamak için iki saniyeliğine suratına baktı. İki saniyede onun gerizekalı olduğunu anlamıştı. Jin, Woo Bin'in kimin çocuğu olduğunu nerden bilecekti ki? Onu evlat edinmişlerdi.

"Nereden bilelim, kahin miyiz a..." Jin son anda küfürünü durdururken, kadının aslında bambaşka bir şeyden bahsettiğinden bihaberdi.

"Ne biçim kadınmış!" dedi müdüre, ağzını kocaman açarak. Kadının iki erkekle de yattığını ve çocuğun kimden olduğunu bilmediğini düşünüyordu.

Jin ise Namjoon'a doğru dönüp hafifçe eğildi. "Ne kadını lan?" dedi kafası karışmış bir şekilde. "Benim IQ yetmedi. Ne demeye çalışıyor bu eski halı tipli?"

Namjoon, Jin'in küfür etmemek için kadına söylediği şeye güldü. Fakat Taehyung'un onlara attığı ölümcül bakışları görünce hemen gülüşünü kesti ve büyük bir ciddiyetle konuştu.

"Porno, seks, espri ve imaları anlamıyorum. Bana Sutura Coronalis'lerden bahset, delikanlı."

Jin ağlamaklı bir ses çıkardı. Küfür etmemek için kendini sıkmaktan neredeyse altına sıçacaktı.

"Bacağımı sokup yarım bölge attığımın malı." diye fısıldadığında, Namjoon sırıttı. Jin'in küfür etmeyeceğini bildiği için onu zorlayacaktı.

"Bacağını nereye sokacaksın?"

Jin dişlerini sıktı. Sinirle nefesini üflerken, "Pantolona, ağzına menekşe koyduğum! Pantolona!"

Namjoon sırıtırken, ikisinin de görüş alanına Taehyung girdi. Müdüre duymasın diye ikisine de yaklaşıp yavaşça fısıldadı.

"Konuşmanızı Jin'in güzel götüne soktuğum penisimle kesiyorum. Konuşmanız devam ederse, Namjoon'un götüne voltajı arttırılmış elektrik direği girecek."

KISS NOW 2   -TAEJIN-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin