KISS NOW -24-

1.4K 188 202
                                    

"Beni dinleyin! Şu zamana kadar sizi evimde çektim. Sizin yüzünüzden bu evin her köşesinde Jin'le alttan üstten, sağdan soldan seks hayali kurdum fakat yapabildiğim tek şey, Taetae ile bu yerleri gezebildiğimdi. Bu yüzden bana yardım etmeniz gerekiyor."

Herkes birbirine bakıp gözlerini devirdi. Jin'in anne ve babası uyuyor olduğu için Taehyung çok şanslıydı. Yoksa bu sapıklığını Jin'in ebeveynleri görüp, onun götüne çam ağacı soktuktan sonra ağzından kozalak toplarlardı.

"Biz buradan taşındık. Neden ısrarla bizi çağırıp duruyorsun?"

Taehyung, Yoongi'nin sorusuyla kaşlarını çattı. Doğru söylüyordu aslında. Onlar taşımalı bir hafta olmuştu fakat Taehyung her zaman unutup onları arıyordu. Jin de birkaç kez tuvalet kirli diye Yoongi'yi aramış, küfür etmişti. Yoongi eve Jin'i dövmeye geldiğinde hatırlamışlardı taşındıklarını.

"Doğru amk." diye söylenirken saate baktı. Jin'in uyanmasına yaklaşık yirmi dört saat vardı. Bu yüzden bunları kenara atıp hızlıca konuştu.

"Bugün Jin'e evlenme teklifi edeceğim." dedi Taehyung, büyük bir heyecanla. Herkesin ağzı otuz iki metre açılırken, Namjoon kafasını kitabından kaldırdı.

"Kendi yüzünden başka kimseyi sevmeyen, küfür ve bol bedduayla harmanlanmış ve dudaklarına maya katılmışçasına şişmiş, gerizekalı arkadaşıma mı?"

Hoseok, Namjoon'un söylediği şeyle kocaman kahkaha atarken, Yoongi gözlerini devirdi. Taehyung ise yanındaki yastığı Namjoon'un kafasına attıktan sonra dişlerinin arasından konuştu.

"Senin onu kötülediğin ağzını yırtar, açık kalmasını sağlarım. Ağzın açıkken girecekler, sadece Jin'in götüne layık olan sikimin bile umurunda olmaz."

Namjoon, ani gelen bu lafla gözlerini kırpıştırdı. İkisinin de aynı olduğunu görünce, bilgi kaynayan kafası karıştı. Bu ikisi cidden aynı boktu. Bu yüzden sonsuza kadar susmaya karar verdi.

"Sizce nasıl evlenme teklifi etmeliyim?"

"Helikopterle gökyüzüne çıkıp bulutların arasında etmelisin bence!"

Taehyung, kapının önünden gelen kadın sesiyle hızla kapıya döndü. Bayan Kim'i gördüğünde hızla ayağa kalktı. Şaşkınlıktan ve korkudan göt deliği genişlemiş, nefesi o güzel tarafından alıyordu.

"B-ben size de h-haber verecektim tabiki!" diye kekelediğinde, Yoongi gözlerini devirdi. Evlenme teklifinin ne kadar saçma olduğunu düşünüyordu. Zaten şu an aynı evde yaşayıp Tanrı ne verdiyse sevişiyorlardı. Evlilik neyin nesiydi şimdi?

"Haber versen daha iyi olurdu tabiki!" dedi Bayan Kim kocaman gülümseyerek. Sonra arkasından Bay Kim de çıkıp ellerini göğsünde birleştirdi.

"Bence Jin romantik bir şiir ister." dediğinde, Taehyung gülümsedi. Jin'in ebeveynlerinin de kızmadığını gördüğünde içi rahatlamıştı iyice.

"Güllerle kaplı bir yol!" diye çığırdı Hoseok. "Çok romantik olur!"

Taehyung tüm fikirleri ciddiyetle dinliyordu. Hayatında hiç bu kadar ciddi olmamıştı hatta.

"Yüzük aldın mı?" dedi Namjoon tek kaşını kaldırarak. Taehyung hızla kafasını salladı. Çok sade ve güzel bir yüzük almıştı. Jin'in parlaklığını kapatmasın istemişti. Onun kadar parlağını bulamadığı için buna kalmıştı işte. Yüzüğü Namjoon'a uzattı. Namjoon, yüzüğe bakarken burnunu çekti. Gencecik arkadaşını ellere veriyordu.

"İyi de..." dedi sonra tüm üzüntüsünü bir kenara bırakarak. "Yüzüğün üstünde neden evlidir yaklaşmayınız yazıyor?"

KISS NOW 2   -TAEJIN-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin