T

2.3K 275 182
                                    

Jin saçlarıyla oynanmasıyla uyandı. Uyandı fakat belli etmedi. Taehyung'un onun uyuduğunu sanarken sevmesini hissetmek istedi. Onun daha çok saçlarına dokunmasını ve sevildiğini daha çok hissetmek istiyordu.

"Heykel gibisin." diye fısıldadı Taehyung, sevgilisini izlerken. Onu izlemeye o kadar çok odaklanmıştı ki, uyandığını hemen anlamamıştı. Onun yumuşacık saçlarına bakarken gözlerinin hafifçe oynadığını fark etmemişti. Parmak uçlarını Jin'in yanaklarında gezdirdi. Pürüzsüz ve güzel yanaklarda elleri sorunsuzca kayıyordu. Sonra Jin'in dudaklarında gezdirdi parmaklarını. Şişkin dudaklarına bakarken yutkundu Taehyung. Az önceki tatlı düşünceleri götüne kaçmışçasına, o dudaklarla ilgili fanteziler yazmaya başladı.

Taehyung dilini üst dudağında gezdirdi. Normalde hiçbir zaman ayaklı porno olmamıştı. Fakat Jin'i görünce ayakta boşalıyordu.

Jin ise Taehyung'un yine sapıklaştığını. Onun dudaklarında olan parmaklarından bile anlıyordu artık. Ayaklı porno gibiydi çünkü o. Ülke meselelerinin görüşüldüğü önemli bir toplantıda Jin'i görse, pantolonunu indirirdi; Jin bunu çok iyi biliyordu. Bu yüzden gözlerini açtı bir anda. Taehyung'la göz göze geldiklerinde ikisi de aynı anda yutkundu. Birbirlerini özlemişlerdi. Bedenlerinin ay ışığı altında birleşmesini, birbirleri için inlemelerini özlüyorlardı.

Taehyung, Jin'e yaklaştı. Dudaklarını o taptığı dudaklara değirmek için kapattı gözlerini. Fakat bir anda itilip yere düşmesiyle açıldı o gözler. Taehyung ağlamaklı sesler çıkarırken, Jin kocaman kahkaha atıp yatakta tepindi. Taehyung sinirle dişlerini sıkarken Jin keyifle konuştu.

"Eski günleri özlemişsindir diye ittim!" dedikten sonra kötü kadın Müzeyyen gülüşü attı. Taehyung ise gözlerini devirdi ve acıyan poposunu tuttu.

"Seninle hard seks yapayım, amk." diye söylendi. Jin'e küfür edeceğine yapmak istediğini söylemişti. Kaç gündür kasıkları fazla sperm birikiminden ağrıyordu. Yani, Taehyung öyle düşünüyordu.

"Hey."

Jin ve Taehyung, kapının önünden gelen sese döndüler. Woo Bin kapıyı açmış, gözlerini kırpıştırarak bu ikiliye bakıyordu. Biri yatağın üzerinde tepinerek gülerken, diğeri yerde sinirden kudurmuştu. Kurdurduğu başka şeyler de vardı fakat Woo Bin bunu anlayamayacak kadar küçüktü.

"Bugün gezecek miyiz?"

Jin ve Taehyung aynı anda birbirine baktı. Woo Bin'e söz verdiklerini ikisi de unutmuştu fakat bunu fark ettirmemek için aynı anda yalandan kahkaha attılar.

"Pikniğe gideceğiz!" dedi Jin, hızlıca. Fakat Taehyung da onunla aynı anda parkta oynayacaklarını söylemişti. İkisi de birbirine ölümcül bakışlar atarken Jin muhteşem yalan söyleme becerileriyle olayı ele aldı.

"Pikniğe gidip parkta oynayacağız."

Woo Bin, ikisine birden şüpheyle baktı. Onların iğrenç rol yeteneklerini izlerken yavaşça bir nefes verdi. Unuttukları için hayal kırıklığına uğrasa da, Woo Bin gerçekten iyi oyuncuydu. Onlara belli etmeden çok bilmiş çocuk rolüne büründü.

"Unuttunuz, değil mi?"

Jin'in dudakları "v" şeklini alırken Taehyung hızlıca kafasını sallayıp kabullendi.

"Unuttuk." dedikten sonra ayaklandı. "Fakat önemli olan bu değil. Önemli olan aşağıdaki dingiller ne yapıyor?"

Woo Bin'in kafası karıştı. Önemli olanın neden onlar olduğunu düşünürken anlamayarak konuştu.

"Uyuyorlar galiba. Hiçbiri odasından çıkmadı."

Taehyung sırıttı. İşte şimdi kimse olmadan düzgün bir gün geçirebilirlerdi. Planı Woo Bin'e ve Jin'e anlattıktan sonra işe koyuldular. Hızlıca giyinip yavaşça çıktılar odadan. Diğerleri uyanmadan mutfağa doğru ilerlediler. Jin ve Taehyung parmak ucunda ilerliyorlardı. Woo Bin'i ise Taehyung omzunda taşıyordu. Yiyecek malzemeler alıp gizlice pikniğe gideceklerdi. Plan buydu.

KISS NOW 2   -TAEJIN-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin