*Mini Bölüm 1*

1.1K 148 84
                                    

Mutlu yıllarr!!!

Yazarınızın doğum gününe ve yılbaşına özel minik bir süpriz~! Umarım beğenirsiniz sizi seviyorum muah 💜

*

Taehyung uyuklarken, Jin'in elinde laptop vardı. Sabahın köründe uyanmış, hayatı için önemli bir meseleyi hallediyordu. Gözlerini kısıp oldukça ciddi bir şekilde ekrana bakarken, Taehyung uyandı. Uyanır uyanmaz Jin'i gördüğü için mutlu olacakken, onun ciddiyetini gördü.

"Ne yapıyorsun da böyle ciddisin?" dedi merakla. O da kafasını uzatıp ekrana baktı. Jin'in kendi düğün videosunu izlediğini fark ettiğinde, kafasını iki yana salladı onaylamayarak.

"Düğün videosunu izleyeceğine, gay porno aç da gözümüz şenlensin."

Jin, Taehyung'a dönüp yüzüne bir kilo tükürmek istedi. Fakat sonra onun yeni uyanmış şirin suratını görünce durdu.

"Yine yüzümün güzelliği kadar insaflı yüreğime denk geldin, ayaklı porno. Yoksa seni satılık pembe tüylü fantezi kelepçesi diye let go'ya koyardım."

Taehyung sırıttı. Sabah sabah seks yapmaktan iyi hissettiğine göre, güne başlayabilirdi.

"Gerçekten ne yapıyorsun?"

Jin elindeki kağıdı Taehyung'a gösterdi. Taehyung, üzerinde isim ve rakam yazan kağıda bakarken, Jin açıklama yaptı.

"Kimler düğüne para takmadan kaçmış diye bakıyordum ve bir de ne göreyim? Bizden önce evlenmeleri yetmiyormuş gibi, altın takmadan kaçan şerefsiz Jikook'u gördüm. Ayrıca şuna bak!" derken, videoyu geriye aldı Jin. Taehyung, merakla ekrana bakarken Jin oldukça sinirli gözüküyordu.

"Benim düğünümde nasıl Jungkook, Jimin'in kravatından çekip kucağına oturtur, aklım almıyor! Bunu bilseydim herkesin içinde senin pantolonunu yırtar, kucağında otururdum."

Taehyung'un suratının rengi attı bir anda. Adem elması aşağı doğru hareket ederken, "Sikeyim onları." diye fısıldadı. Jin de kocasının haklı olduğunu düşünerek salladı kafasını.

"Değil mi? Buna rol çalmak denir!"

"İnsan biz kucak kucağa oturuyoruz diye haber verirdi! Fantezi gibi fanteziyi kaçırdığıma inanamıyorum!"

Jin, Taehyung'un acı dolu sesini duyduğunda derin bir nefes verdi. Aklı fikri fantezilerde olan bir pornocuyla evlendiği için anlık pişmandı.

Yastıkla Taehyung'un suratına vururken, hızla söylendi. "Seni zürafa sikine oturtayım, emi dümbük tipli! Konumuz seks mi sence?"

Taehyung gözlerini kırpıştırıp kafasını salladı. "Evet?" dedikten sonra ateşli gözlerini kocasına dikti. Jin ise kafasını iki yana salladı memnuniyetsizce.

"Bakışlarından seks akıyor. Tanrı seni ıslah etsin."

Taehyung, Jin'in söylenmesine kıkırdarken, Jin tekrar açtı videoyu. Eğer şimdi işine devam etmezse, Taehyung'un sabah kahvaltısı olacaktı. Bu yüzden yandaki dümbüğü unutmaya ve işine odaklanmaya çalıştı. Bu oldukça önemli bir işti ve halletmesi gerekiyordu.

Taehyung, videoyu izlerken sıkılmıştı. Jin herkesin ne taktığını, pastadan ne kadar yediğini yazarken, Taehyung yatakta birkaç kere döndü. Jin'in dikkatini çekmek istercesine birkaç kere öksürdü, olmadı. Yatak başlığına kafa attı. Jin onu fark etsin diye neredeyse beyin kanaması geçirecekti fakat Jin onu güzel götüne bile takmamıştı.

En son çare olarak Jin'in kulağına üflemiş, "Sen vantilatör müsün, amk çocuğu?!" diye bir azar işitmiş ve durulmuştu.

Jin, Yoongi'nin hiçbir şey takmadığını not etmişti. Hoseok'un sadece 10 lira taktığını görünce ebesiyle fanteziler kurmuştu. Fakat sonra o geldi, kurtarıcısı, en yakın arkadaşı, onu çekebilen nadir insanlardan biri; Kim Namjoon geldi ve 50 lira taktı.

"Görüyor musun?" dedi Jin, sesini ağlamaklı bir şekilde çıkararak. "Namjoon'umun yapmayacağını biliyordum. Beş parasız, sevgilisiz bir inek bile olsa, bana diğerlerinden daha iyi bir para takacağını biliyorum! Gözünün yağına ekmek banıp Yoongi'ye yedirdiğimin arkadaşı! Canım arkadaşıma artık yolda bulduğum o kalemi verme zamanı geldi. O bunu hak etti! O kalemi bulduğumda üzerine köpek işiyordu. Çişi kurusun diye güneşe koymuştum fakat onun sahibi canım arkadaşım Namjo-"

"İyi de, 5 liranın yanına 0 çizmiş?"

Jin'in tüm kelimeleri boğazında tıkılı kaldı. Birkaç saniye öylece kalırken, Taehyung videoyu durdurdu. Birkaç saniye geriye aldıktan sonra Namjoon'un taktığı parayı yaklaştırdı.

"Baksana, bu 5 lira. Yanına tükenmez kalemle 0 yazmış olmalı. Kral Sejong'a baksana, aşağı bakıyor!"

Jin'in ağzı ağır çekimde açıldı. Namjoon'u hayatında ilk kez bu kadar övmüşken, yediği kazıkla yutkundu. Sırtındaki hançeri hissederken mosmor oldu.

"Seni morluyorum derken bundan bahsetmemiştim." dedi Taehyung, Jin'in suratına bakıp kahkaha atarken.

"Ayrıca o kalemi ben alacağım. Kimseye hediye vermene izin vermem!"

Jin, Taehyung'u umursamadı. Laptop'u bir kenara, kalemi ve kağıdı diğer tarafa attı. Hızlı hızlı nefesler alırken, ayaklandı. Yumruklarını sıkıp yatak odasının kapısına yürüdü sert adımlarla.

"Neredesin Kral Sejong'un kılıcına oturttuğumun amk Namjoon'u! Çükünün ucunu kalemtıraşla açıp kenarına Seoul yazdıracağım senin. Çükünü mürekkebe batırıp okullara kalem diye bağışlamayanın suratında sivilce çıksın!"

Taehyung yorganı üzerine çekti. Jin'in bağırışlarını umursamadan laptopu kucağına aldı. Google'a girip Asyalı gay porno izle yazdıktan sonra bacak bacak üstüne attı. Birazdan Namjoon'un dayak yiyiş sesleri yankılanacaktı evde, biliyordu.

"Seni zencilere 5 liraya satayım, onlar da seni 0 gibi yuvarlaya yuvarlaya sevsinler emi amk Namjoon'u?!"

KISS NOW 2   -TAEJIN-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin