J

2.1K 230 160
                                    

"Neredeydiniz?"

Jin ve Taehyung duş almış, aşağı inmişti. Jin, gerçekten fare yakalamış gibi davranmaya çalışıyordu. Bunu nasıl yapması gerektiğini bilmese de, yüzünü aptal bir şekle sokmuştu. 'Ben fare yakaladım' edasıyla aşağı inerken, Woo Bin'e döndü.

"Çok önemli bir seks- yani fare operasyonundan döndüm. Ne oldu? Yalan mı söylüyor gibi duruyorum?"

Namjoon ve Woo Bin birbirine bakıp gözlerini kırpıştırdı. Jin'in neyden bahsettiğini anlamaya çalışırlarken, Namjoon konuştu.

"Sana yalan söyledin mi dedik, gerizekalı?"

Jin ellerini koyacak yer bulamazken etrafında bir tam tur attı. Taehyung'a 'bana yardım et orospu boku' bakışı atsa da, Taehyung'un buna hiç niyeti yok gibiydi. Ellerini beline yerleştirmiş, birlikte oluşlarını hatırlıyordu.

"Sanki yukarıda seks yaptık!" diye çığırdı, Jin. Woo Bin oflayarak nefesini verdi.

"Beni neden bu inekle baş başa bıraktınız?" diye kızdı Woo Bin, Taehyung'a ve Jin'e sinirle. "Ya ben kaç yaşında çocuğum, neden köprücük kemiğinin latincesinin 'clavicula' olduğunu biliyorum? Neden bu evdeki kimse normal değil?"

Namjoon, Woo Bin'e ayıplarcasına bakarken kafasına vurdu çocuğun.

"Baban olan Jin gibi salak olma diye yaptım. Yanlış bir şey mi yaptım, ha? Geleceğini düşünen bir tek ben varım bu evde."

Woo Bin ağlamaklı bir ses çıkarırken, Jin'e yardım dilenircesine baktı. Fakat çok yanlış kişiden yardım istediğini yeni anlamıştı.

"Çok yakışıklıyım ama sevişmedik. Değil mi, pornocu Taehyung?" derken Taehyung'u dürttü. Taehyung, Jin'in sorusuna karşı sırıttı ve ellerini kendi kasıklarına yerleştirdi.

"Ayak serçe parmağımı masaya çarpayım ki, kasıklarımdaki ağrı geçti. Fazla sperm birikimi yüzünden olduğunu biliyordum." diye söylenirken salona doğru ilerledi.

Taehyung gözden kaybolduğu anda Namjoon kocaman olmuş gözlerini Jin'e dikti. Woo Bin bir şey anlamayarak bu ikiliye bakarken, Jin parkeye düşen bacak kıllarını sayıyordu.

"Yoksa..." dedi Namjoon büyük bir şüpheyle. Jin yavaşça yutkundu ve götünden aşağıya bir damla ter aktı. "Taehyung fareyle mi..." diyecekken Jin'den okkalı bir yumruk yedi.

"Oğlum zihniyetine senin 180 cm bacağını sokayım. Penisinden kurdele yapıp ayakkabına kurdele yapayım, amk orospu Namjoon'u!"

Namjoon aldığı küfürler karşısında gözlerini kırpıştırdı. Sadece fareyle dövüşüp dövüşmediklerini soracaktı. Gerizekalı Jin'in ne anladığını bilmeden kafasını kaşıdı. Galiba yine bir şeyi anlamamıştı.

Herkes birlikte salona geçtiler. Yoongi, Taehyung'un ve Jin'in ne bok yemeye gittiklerini biliyordu. Aptal Namjoon, fare olduğunu söylese de inanmamıştı. Hoseok ise kocaman gülerek televizyon izlediği için fark etmemişti bile. Yoongi de umursamadı onları çünkü umursaması gereken kişi şu an eşsiz gülümsemesini bahşediyordu.

"Fareyi naptınız?"

Jin, Namjoon'un sorularından bıkarak nefesini üfledi. Bu çocuğu en yakın zamanda gay bara atıp kaçacaktı.

"Niye, farenin kuyruğunu penis yüzüğü niyetine erkekliğine mi bağlayacaksın?" dedi Jin, sinirle. "Öldürdük herhalde, amk Namjoon'u!"

Woo Bin, onların söylediklerinden çok bir şey anlamasa da, ayıp bir şeyler olduklarından oldukça emindi. Çünkü buradakiler hep ayıp şeyler konuşuyordu.

KISS NOW 2   -TAEJIN-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin