KISS NOW -18-

1.5K 193 150
                                    

Herkes yine salonda göt deviriyordu. Taehyung'un müdüreye küfür etmesinden sonra Woo Bin okuldan atılmıştı. Woo Bin'in okuldan atılmasına sevinen ve Hi Suyu seven Ni Ha buna katıla katıla gülmüş; Jin'den bir de o küfür yemişti. Çocuk hiç duymadığı bu kelimelerle maymun götü gibi kızarmış, Jin de yüzüne yüzüne kahkaha atmıştı.

Woo Bin, ilk başta okuldan atıldığına üzülse de, Jin ve Taehyung katılan katıla gülmüşlerdi. Woo Bin onlara gülmemeleri gerektiğini söylerken o da dayanamamış, hep birlikte kahakahalara boğulmuşlardı.

Asıl olay ise eve gelince kopmuştu. Namjoon, Woo Bin'in eğitim öğretim hayatının bittiğini öğrenince "Bu çocuk okumalı!" diye çığırmıştı. Bağırıp çağırıp kendini yere attıp 3 kere döndükten sonra Yoongi, başının ağrıdığını söyleyip Namjoon'un ağzına yastık sokmuştu. Hoseok buna gülerken yere düşmüştü. Yoongi ise Hoseok'u izlerken neye sinirlendiğini unutmuş, bir kediye dönüşmüş bir şekilde ona bakıyordu.

"Kerhane sahibine bak, Hoseok malının bir gülüşüyle ayıya döndü."

Jin'in söylenmesine Taehyung kafasını iki yana salladı. Sevgilisini kendine çekip kafasına minik bir öpücük kondurdu.

"Ayı olan sensin." dedi gülümseyerek. "Benim minik kutup ayım."

Jin ise gözlerini devirdi. O ayı kelimesini hakaret için kullandığından, şu an Taehyung'un laf sokup sokmadığından emin değildi.

"Şimdi sen iyi bir şey mi söyledin, laf mı soktun?"

Taehyung sırıttı hafifçe. "Sokacak olsam laf sokmam, bebeğim."

Jin gözlerini büyütüp Taehyung'un gözlerinin içindeki pornoyu izledi. Tam kendisi de yükselecekken, eliyle Taehyung'un gözlerini kapattı. Onun gözlerinin içindeki porno yıldızına bakmak istemiyordu. Yoksa bu orospu boku yüzünden burada Tanrı ne verdiyse pata küte sevişeceklerdi.

"Siz ne bok yiyorsunuz?"

Hoseok'un sorusuyla Jin, elini Taehyung'un suratından çekti hızlıca. Kendilerini izlediği için Hoseok'a gözlerini devirip hızla konuştu.

"Zaman makinesi bulmaya çalışıyoruz. Ananla babanın arasında yatmaya gideceğim." derken Yoongi bir anda Jin'e döndü. Jin korkuyla yutkunurken yine bunları üzerine atabileceği tek kişiye döndü.

"Ananla babana seks ortamı yaratan yatağı sikeyim, amk Namjoon'u!"

Yoongi önüne dönerken, Namjoon gözlerini kocaman açıp Jin'e baktı.

"Ben ne yaptım amk boku? Sen Hoseok'a kızmıyor muydun?"

Yoongi tekrar Jin'e dönerken, Jin bulduğu her şeyi Namjoon'a fırlatmaya başladı. Yastık, telefon, kumanda fırlatırken bağırdı.

"Benden mükemmel olmasın mükemmel arkadaşımı karıştırma, menemenine nane döktüğüm!"

Namjoon ağlamaklı bir ses çıkardığında Jin, o daha fazla konuşamasın diye bu sefer üstüne Woo Bin'i fırlattı. Woo Bin, bu evden bıktığını bağırırken Namjoon, Woo Bin'in öküze döndüğünü söylüyordu.

Taehyung ise tüm bu hengamede sadece Jin'in dudaklarına odaklanmıştı. Onun dudaklarına sürteceği şeyleri aklında sıralarken, TaeTae titredi. Taehyung kilo aldığını düşünüyordu. Bir seks yapıp şu spermleri atsa, 10 kilo vereceğinden emindi.

***

"Benim burada ne işim var?"

Jin, Namjoon'un sızlanmasıyla gözlerini devirdi. Bir sik anlamıyorken, Tıp okuyor olması onun sinirlerini bozuyordu.

KISS NOW 2   -TAEJIN-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin