1.

20.8K 786 1.3K
                                    

Harry przewrócił oczami, gdy Hermiona prychnęła nieelegancko, obracając się na krześle, by go widzieć.

– Naprawdę, Harry. Internetowe randki?

Oczy Harry'ego błysnęły defensywnie. Hermionie łatwo było patrzeć z góry na jego próby znalezienia partnera; ona miała Rona. Dwoje jego najlepszych przyjaciół było razem od pięciu lat – przez parę lat po wojnie spotykali się z innymi ludźmi – i mieli zamiar pobrać się za trzy miesiące. Nie, żeby Harry nie był szczęśliwy; był. Był podekscytowany byciem drużbą Rona, podekscytowany obserwowaniem, jak dwoje cudownych ludzi zaczyna nowy rozdział w życiu. On po prostu chciał tego samego.

– Nie mów tak – Harry powiedział karcąco. – Wiesz, że poznawanie nowych ludzi nie jest dla mnie tak łatwe jak dla innych facetów. Ostatnim razem, gdy poszedłem na noc dla singli w lokalnym barze, zostałem zaatakowany przez śliniące się kobiety.

– Większość mężczyzn byłaby zadowolona, mając tuzin pięknych czarownic zwisających im z ramienia, Harry – powiedziała Hermiona z ledwo powstrzymywanym uśmieszkiem.

– Bez wątpienia – stwierdził Harry kwaśno. – To nie o moje ramię się martwiłem. Jedna z nich wsadziła mi rękę w spodnie!

Uśmiech Hermiony urósł, gdy patrzyła na oburzony wyraz twarzy Harry'ego.

– I przypuszczam, że trudno jest przyciągnąć przystojnego czarodzieja, będąc po kolana w czarownicach – powiedziała ze śmiechem.

– Masz rację, Hermiono – rzekł Harry ze sztuczną irytacją. – Masz cholerną rację. Czy przyszłaś, żeby mi pomóc to napisać, czy tylko mi się naprzykrzać?
Hermiona przeniosła swoją uwagę z powrotem na ekran komputera przed nią. Ogłoszenie Harry'ego było dalekie od wyrafinowania, ale z drugiej strony, Harry także był.

– A więc wyjaśnijmy to sobie – powiedziała, chichocząc szaleńczo ze swojej gry słów. Harry przewrócił oczami. – Masz nadzieję znaleźć poważnego partnera z ogłoszenia w sieci?

Harry pokiwał głową. Hermiona zauważyła jego poważny wyraz twarzy i westchnęła z rezygnacją. Jeżeli Harry chciał ogłoszenie na internetowej stronie randkowej, to Hermiona upewni się, że jest ono najlepsze, jakie mogło być. Kiedy w końcu skończyli, mieli gotowe ogłoszenie które wyraźnie mówiło, czego Harry szukał w partnerze, używając swobodnego i lekkiego języka, takiego jak Harry.

– Jesteś pewny, że nie chcesz dodać kolacji przy świecach i długich spacerów po plaży? – Hermiona zapytała, ruszając brwiami sugestywnie.

Harry próbował utrzymać surowy wyraz twarzy, ale musiał się uśmiechnąć. Rzucił w Hermionę poduszką z pobliskiego krzesła.

– Och, odwal się – powiedział czule. – To jest świetny pomysł. Poza tym, wiesz jak bardzo nie cierpię piasku między palcami.

                              * * *

– Posłuchaj tego, Draco! Jest idealny dla ciebie – wykrzyknął Blaise ze sztucznym zachwytem, przewijając w dół ekranu, by przeczytać jedno z setek ogłoszeń na stronie randkowej, do której Draco dołączył tydzień wcześniej.

– "Szukam czarodzieja, z którym mógłbym dzielić kolacje przy świecach, długie spacery po plaży i relaksujące wakacje. Wyobraź mnie sobie wysokiego, ciemnego i przystojnego jak Harry Potter. Ty również powinieneś być wysportowany i przystojny. Wolę poważne związki od jednorazowych spotkań, ale oba są mile widziane."

Draco skrzywił się, jęcząc, gdy kładł głowę na stole. Może Blaise miał rację, gdy mówił, że tylko frajerzy zamieszczali ogłoszenia na takich stronach. Jego ramiona spięły się, ale odetchnął i zmusił się do spokoju. Wszyscy nie mogli być frajerami. Przecież on zamieścił swoje ogłoszenie, czyż nie?

Musi Kochać QuidditchOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz