Gdy wszystko ustaliliśmy oraz pokazaliśmy co potrafimy. Menadżerka wzięła nas na miasto. Weszliśmy do restauracji, po tym wszystkim zgłodnieliśmy. Dziś pozwolono nam zaszaleć.
- Co pamiętam to na pewno byłem dziecięcym modelem. Mam dużo w domu zdjęć z tych strasznych sesj- powiedział uśmiechając się lekko.
- A ty Seonhyun, coś ty robiłaś takiego?
- Często występowałam na scenie śpiewając z zespołem. Ale to festiwale i tego typu. Później jak skończyłam z tym i dwa lata później dołączyłam do wytwórni - opowiedziałam uśmiechając się.
- A jak dołączyłaś?
- Ktoś był na festiwalu z tamtej wytwórni. Były momenty gdy śpiewałam solówki. A że znali moją mamę, zapytali czy nie chcę śpiewać jako idolka.
- A ty Jaesang? - spojrzała na niego.
- Ja sam się zgłosiłem, moi rodzice nie mogli znieść mojego ciągłego śpiewania w domu i wysłali mnie do BigHitu.
- Jak dobrze pamiętam trzy lata ćwiczysz?
- Trzy lata i pięć miesięcy. Ciągle mam blokadę jak śpiewam, dlatego też zostałem głównym raperem, a nie wokalem.
- Jestem pomagającym raperem, mi to nie przeszkadza - ruszyłam ramionami i napiłem się.
- Ale za to jesteś naszą twarzą - puścił mi oczko.
- Słyszałam, że występowałeś też jako aktor - uśmiechnęłam się i patrzyłam mu prosto w oczy.
- Tak, tylko nie w filmie, ale w serialu, w którym byłem główną postacią - wyjaśnił.
- Muszę obejrzeć. Zobaczę czy jesteś tak dobrym aktorem jak i tancerzem - oparłam brodę o rękę.
- Zobaczymy - poruszył brwiami.
Zaczęliśmy się śmiać z zaistniałej sytuacji. Na serio wydaje się być spoko. Mam nadzieję, że nie będzie tego samego co w Beast M.
- Mogę spokojnie spać, wierząc że dogadujecie się - wstała od stołu. - Idę do łazienki - gdy była daleko od nas, spojrzałam na Jaea.
- Mam pomysł - powiedzieliśmy razem.
- Mów pierwsza - powiedział.
- Żeby zrobić jej żart jutro. Będziemy kłócić się o byle co i mówić, że o debiucie solo - powiedziałam.
- O tym samym pomyślałem. Więc jak, robimy to?
- Jak w to wchodzisz, to ja również - wstawiłam dłoń, bez zastanowienia podał swoją dłoń.
Gdy przyszła, dalej mówiliśmy o sobie, tak, żeby lepiej poznać się. Później poszliśmy do kina na film, który wybrała nam Changsoo. Dzień przyjemnie minął nam. Odwiozła nas, informując, żebyśmy się pakowali, bo czeka na nas, nowy dorm.
☘
Czekałam aż siostra przyjedzie po mnie, żeby zawieść do nowego domu. Zaczęłam dzwonić do mnie. Odebrałam.
- Sorry siostra, ale nie jestem teraz zawieść cię do dormu.
- Dobra, nic się nie stało.Dostałam wiadomość do Jaesanga.
Od Jaesanga:
Jesteś w drodze do dormu, bo ja dopiero wyjechałem z domu :[Do Jaesanga:
Ja dopiero z domu wyszłam i muszę do tego złapać taxi.Od Jaesanga:
Podjadę po ciebie, tylko podaj adresDo Jaesanga:
Nie trzeba
CZYTASZ
รคץ ๓ץ ภค๓є ||°кคภﻮ ץє๏รคภﻮ°||
Fanficʙʏᴄɪᴇ ɪᴅᴏʟᴇᴍ ɴɪᴇ ᴊᴇꜱᴛ ŁᴀᴛᴡĄ ꜱᴘʀᴀᴡĄ. ᴛᴇɢᴏ ᴡŁᴀŚɴɪᴇ ᴅᴏŚᴡɪᴀᴅᴄᴢʏŁᴀ ꜱᴜꜱᴀɴ ᴢ ʙᴇᴀꜱᴛ ᴍ. ᴅᴢɪĘᴋɪ ꜱɪᴏꜱᴛʀᴢᴇ ᴛᴇʀᴀᴢ ᴊᴇꜱᴛ ᴡ ɪɴɴᴇᴊ ᴡʏᴛᴡÓʀɴɪ ɪ ᴍᴏŻʟɪᴡɪᴇ, Żᴇ ᴛᴀᴍ ᴜᴅᴀ ꜱɪĘ ᴊᴇᴊ ᴡʏᴘʀᴏꜱᴛᴏᴡᴀĆ ꜱᴋʀᴢʏᴅŁᴀ ɴᴀ ɴᴏᴡᴏ. ☘ 2. miejsce - #exo - 08.08.2020