Wściekły wyszedłem z gabinetu prezesa Lenzo, nawet nie wiem czy zamknąłem za sobą drzwi. Po chwili zacząłem biec do chłopaków, żeby szybko im powiedzieć. Wparowałem do środka, wszyscy się przestraszyli i patrzyli na mnie pytającym wyrazem twarzy. Podszedłem do nich, aby im wyjaśnić co jest grane. Nie mogli uwierzyć w to co jest grane. Seonghwa ścisnął dłoń w pięść, tak jak ja gdy to słuchałem.
- Mówisz, że to wszystko było zaplanowane? - zapytał po chwili.
- Tak i teraz muszę znaleźć ją...
- Nie Yeosang - zatrzymał mnie choreograf. - Dziś macie występ, nie możesz. Zawiedziesz swoich fanów - powiedział.
- On ma rację Yeosang. Nie możemy zawieść naszych fanów. Nie po tym wszystkim co stało się ostatnio - odezwał się smutno Hongjoong.
Spojrzałem na każdego. Podszedłem do lustra i spojrzałem na zdziwione osoby za mną. Uśmiechnąłem się lekko do nich.
- To co, ćwiczymy?
- Tak! - krzyknął Wooyoung.
- Oczywiście - powiedział Yunho.
- O tak! - krzyknął zadowolony San.
Każdy zajął swoje miejsce i tańczyliśmy. We mnie coś pękło, piekło mi serce na myśl, że lada moment stracę swoją miłość. Kobietę, na której zależy mi najbardziej niż na tym wszystkim.
☘️
Byliśmy ubrani w stroje, w którym przeważały kolory typowo letnie. Zajęliśmy swoje miejsca, zaczęliśmy wypatrywać Seonhyun w taki sposób, aby nikt nie patrzył na nas podejrzliwie. San odkręcił głowę w stronę fanów. Przed fanami także były fotele na idoli. Pomachaliśmy do nich robiąc razem duże serce. Usiedliśmy już prosto, po kilku sekundach spojrzał na mnie.
- Yeosang... Co jeśli nie zdążysz? - było słychać smutek w głoście Jongho.
- Stracę miłość swojego życia - odpowiedziałem.
Spojrzałem na scenę, byliśmy jak nigdy dotąd blisko sceny, dwa siedzenia po prawej stronie usiadły... Beast M. Aurora spojrzała na mnie mówić dziewczynom i wydała, żeby kierować się do nas.
- Houston, mamy problem, bardzo duży - powiedział San.
- Cześć - stanęła niewinnie przy nas, zakładając kilka włosków za ucho. - Wiecie dlaczego Kang Seonhyun nie odpisuje na wiadomości?
- Dowiesz się tego jak zostaniesz do końca festiwalu - powiedział zły Seonghwa, patrząc na scenę.
- Ale ja na serio się pytam - była bardzo smutna.
- Weźcie powiedźcie co się dzieje z Seonhyun - podeszła Erica grożąc nam palcem.
- Nie wiem czy masz świadomość, ale nasi fani to widzą jak grozisz palcem - powiedział Jongho, opierając się o siedzenia i krzyżując ręce tak jak my.
- Czyli wy też nie wiecie co dzieje się z Seonhyun? - zapytała Mika. Z nią przyszła smutna Dieni.
- Jiyoung, Chaehyun, Seowoo i Heri - Hongjoong zaczął wymieniać ich imiona od najstarszej – od Erici do najmłodszej Dieni. - Nawet jakbym wiedział to i tak bym wam nie powiedział - uśmiechnął się cwaniacko.
- Czyli też nie wiedzą o jej... - zaczęła Mika, ale ich menadżer pogonił ich na swoje miejsca.
- Skąd one wiedzą? - zapytał Wooyoung.
- Jak one wiedzą o tym to już wszyscy widzą - odpowiedział mu Mingi, wychylając się do przodu, by spojrzeć na młodszego.
- To nie ma już niespodzianki - odezwał się Seonghwa.
CZYTASZ
รคץ ๓ץ ภค๓є ||°кคภﻮ ץє๏รคภﻮ°||
Fanfictionʙʏᴄɪᴇ ɪᴅᴏʟᴇᴍ ɴɪᴇ ᴊᴇꜱᴛ ŁᴀᴛᴡĄ ꜱᴘʀᴀᴡĄ. ᴛᴇɢᴏ ᴡŁᴀŚɴɪᴇ ᴅᴏŚᴡɪᴀᴅᴄᴢʏŁᴀ ꜱᴜꜱᴀɴ ᴢ ʙᴇᴀꜱᴛ ᴍ. ᴅᴢɪĘᴋɪ ꜱɪᴏꜱᴛʀᴢᴇ ᴛᴇʀᴀᴢ ᴊᴇꜱᴛ ᴡ ɪɴɴᴇᴊ ᴡʏᴛᴡÓʀɴɪ ɪ ᴍᴏŻʟɪᴡɪᴇ, Żᴇ ᴛᴀᴍ ᴜᴅᴀ ꜱɪĘ ᴊᴇᴊ ᴡʏᴘʀᴏꜱᴛᴏᴡᴀĆ ꜱᴋʀᴢʏᴅŁᴀ ɴᴀ ɴᴏᴡᴏ. ☘ 2. miejsce - #exo - 08.08.2020