Pov. Niemcy
Zacisnąłem powieki w momencie gdy poczułem słoneczne promienie na twarzy, nie pozwalające zasnąć mi od dłuższego czasu.
Poddając się otworzyłem oczy po czym przetarłem je dłońmi.
Czułem, jak lekko się zamykały pod ciężarem zmęczenia.
Dzisiejszej nocy przespałem jakieś trzy godziny, co niestety nie za dobrze wpłynęło na mnie i mój słaby organizm.
Zmęczenie dawało o sobie znak, ale niestety nic nie mogłem z tym zrobić, ponieważ coś nadal nie pozwalało mi zasnąć.
A tym czymś, a raczej kimś, był chłopak, który - aktualnie - spokojnie spał na kanapie przytulony do miękkiego, czerwonego kocu.
Przez całą noc oglądałem telewizję czuwając nad chłopakiem, któremu śniły się koszmary i wybudzał się co jakiś czas z krzykiem lub płaczem.
A gdy w końcu udało zasnąć się mu jak i mi, obudziło mnie słońce, które przedzierało się przez zasłony.
Pierwszą moją myślą było to, by spróbować zasnąć chociaż na pół godziny, lecz nie pozwolił mi na to mój umysł, który uparcie walczył ze zmęczeniem, chociaż że tego nie chciałem.
Zrezygnowany wstałem i poszedłem do kuchni z zamiarem zrobienia sobie mocnej kawy na rozbudzenie.
Wstawiłem wodę na napar, po czym wyspałem dwie łyżeczki kawy do kubka.
Usiadłem na krześle opierając głowę na ręce i czekając aż woda w końcu się zagotuje.
Dużo osób powtarza mi, że przesadzam z ilością kofeiny, ale nie widzę zbytnio problemu w tym, że wzmacniam się tym napojem.
Zalałem kawę wrzątkiem. Dodałem mleka i wróciłem do salonu.
Usiadłem po turecku na fotelu tuż obok sofy i najzwyczajniej na świecie zacząłem pić gorący napar.
Telewizja była włączona przez całą noc i nadal jej nie wyłączyłem.
Muszę przyznać, że niezbyt przepadam za wiadomościami, ale teraz słuchałem w zaciekawieniu relacji prowadzącego.
- [...] Tragiczne zakończenie szalonej burzy. Pięć osób zginęło, osiemdziesiąt dziewięć rannych przewiezionych do szpitala. Łączymy się z reporterką ****, która jest na miejscu.
- Sytuacja wygląda naprawdę nie ciekawie. Ogromny grzmot walnął tuż obok grupy ludzi pozbawiając życia kilka z nich, a prawie sto trafiło do szpitala w błyskawicznym tempie. Kilkanaście karetek, a nawet helikopter pomagało w przetransportowaniu rannych do szpitala, gdzie od razu udzielono im pomocy.
- Dziękujemy Ci ****, a teraz najświeższe informacje. Matka próbuje odzyskać córkę, która zamieszkała u swoich dziadków, po tym gdy rodzicielka straciła prawa do niej ze względu na zły stan domu oraz alkoholizm. Mówi, że rzuca picie i zaczyna dbać o siebie i o dom. Babcia ośmioletniej dziewczynki powiedziała, że nie pozwoli aby ta wróciła do swojej matki. Sprawa odbędzie się w sądzie za najbliższy tydzień. A teraz prognoza pogody...
CZYTASZ
× Strach Przed Miłością × {𝙶𝚎𝚛𝚖𝚊𝚗𝚢 𝚇 𝙿𝚘𝚕𝚊𝚗𝚍} [𝙲𝙾𝙼𝙿𝙻𝙴𝚃𝙴𝙳]
Rastgele,,To nic złego czuć się nikim ponoć Jesteśmy tylko kroplą w morzu Żeby ten świat mógł utonąć W naszych nieistotnych słowach A wmawiana nam wolność, coś czego nie ma od lat Bo jak można czuć się wolnym w Nowoczesnym środowisku? To kompletny bezsens...