2.Нещо се обърка

449 31 0
                                    

Гери

Как започна деня ми... С гледане на Game of Thrones!
Дап.Прави сте. Не спах цяла нощ а гледах сериали но важното беше че поне успях да изгледам около три сериала! Което беше напредък в дългия ми списък от филми и сериали,но не и достатъчен за да може да е завършен. Бих ви препоръчала някои ако искате.Има няколко много страхотни фантастики и други приключенски филми,които бих ви препоръчала, а да не говорим за книги! Искате да четете нещо хубаво? Просто ме питайте и ще ви кажа!
Добре може би ще спра с това,че вече звуча като някаква клиширана странна реклама на онези гадните плешеви хора по телевизията. Затова да почнем със важната част тук!
Мразех училището!Но поне беше Петък което значеше,че след целия ден ще можеше да излезем с останалите или да се прибера, да се пльосна на дивана с купа пуканки и ще гледам още филми.
Имах страхотен стратегически обмислен план как ще се развият нещата, колко време остава до момента на излизане и колко енергийни ще ми трябват... не че имах много финансов бюджет за тях де.
Може би тук ще пропусна скучната част с ходенето до училище и ще премина към интересната където се бием с дракони и морски змии.
Добре де...пошегувах се. Не сме се биели с дракони или с други змио подобни създания, но като цяло бяхме на път да умрем. Както винаги. Но ще оставя това за накрая и може би ще почна от скучния и странен час по История.

След всички тъпи въпроси за реката Стикс, Ахил и... някаква битка при Манхатан, която бях сто процента сигурна, че госпожата си измислим дойде и въпроса с "какво ще направите ако сте полубогове"
Като цяло това беше най уместния въпрос, който съм чувала от учител. Не за друго, а защото беше най-интересен. Нищо против тъпите въпроси от типа "какво е имал впредвид автора " и "колко типа под червеи има" или даже любимия ми "намерете X  на триъгълника", но те нямаха никакъв смисъл и са толкова скучни, че няма накъде.

Можеше да размишлявам над него повече. Толкова неща бих могла да направя ако имах възможността. Най вероятно щях да си осиновяване дракон, да се бие с чудовища, да имам някакви джиджави сили и да си живея страхотно живота. Сигурно щеше да е толкова по лесно,нямаше да има училище и повече тъпи въпроси, нямаше да има притеснения и най вероятно можеше да видя Цербер в подземното царство. Дали Хадес го е кръстил Пухчо след чак толкова време-

Историята На Нови ПолубоговеWhere stories live. Discover now