''Geldim anne.Evet,izin verirsen kapıyı açacağım anne.Görüşürüzz.'' (Medya:Ayda)
Merabalar.Ben Ayda .Üniversiteyi İstanbulda kazanmamla birlikte benim zengin üvey babam İsatnbulda 2 katlı bir ev tuttu.Onu pek sevmem ama bu yaptığı hoşuma gitti gerçekten.Anahtarı beyaz kapıda çevirip içeriye baktım.Beyaz koltuklar,siyah kocaman LCD televizon,hayvan gibi bir kitaplık,ses sistemi.Mutfağa baktım, beyaz-bordo tezgahlar,dolaplar,2 kapaklı buz dolabı,kocaman masa.Yukarı çıktım.İlk oda banyo,ikinci oda misafir odası ve üçüncü oda.Benim odam olmalıydı.İçeri girmemle ağzımı istemsizce kocaman açtım.Oha lan.Üvey babam benim için bunları mı yapıyo? Beyaz yatak,üzerinde bordo renk yorgan ve 3 tane bordo yastık.Beyaz-bordo renklerde harika bir çalışma masası,beyaz-bordo renklerde kitaplık,beyaz halı,bordo balkon kapısı.Nee?! Balkonum mu var lan?! Balkon kapısını açtım.Manzara marmara denizine bakıyordu.Köşk gibi biryerdi heralde bu ev.Cidden odamı çok güzel hazırlamış lan.Dugulandım filan dermişim.Beyaz duvarlara da asıl beni sevindiren şeyleri asmış.1. sınıfa başladığım gün,ortaokul mezuniyetim,lise mezuniyetim,bebekliğim,takdir belgelerim...
Şimdi diyorsunuz,niye sevmiyorsunki babanı mal mısın? diye.O,beni parasıyla mutlu etmeye çalışıyor yalnızca.Başarıyor ama,herneyse yaa......
Beyaz renk 5 bavulumu zorluklarla odama çıkardıktan sonra beyaz renk gardrobuma kıyafetlerimi,kitaplarımı da kitaplığıma yerleştirdim.Biraz televizyon izleyip hazır pizzayı yedikten sonra kapıyı kilitleyip kendimi uykunun kollarına bıraktım........
BİLİYORUM.ÇOK FAZLA HİKAYE YAZDIM AMA BUNDA KARARLIYIM.DAHA ÖNCE YAZIP ÇOK OKUYUCU ALDIĞIM BİR HİKAYE.AMA BU HESABIMI DOĞRU DÜZGÜN KİMSE BİLMEDİĞİ İÇİN TAKİP EDEMİYORLAR....
YAZARINIZ.......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAZAK
ChickLitHayatını oradan oraya sürükleyen bir kız, ve onu takip eden bir yakışıklının hikayesi. Diğer Kitaplarım: -BENİMLE KAL -Küçük Yazar -Murder -Kızlar İçin Tavsiyeler