2. Bölüm (F4)

866 17 0
                                    

Eve girdim.Biraz su içtikten sonra annemi aradım.

''Alo anne?''

''Nasılsın kızımm? Daha şimdidien özledik seni.Baban ağladı dün.''

''Hangi babam?''

''Kızım üvey baban.Diğer baban defolup gitmedimi?''

''Off.Tamam anne.Ona söyle üzülmesin.Çok mutluyum ben.Okulumda arkadaşlarımda evimde çok güzel.Herşeyi mükemmel hazırlamış.''

''Öpüyorum seni Ayda'm.Görüşürüz.Haa, burda kalan birkaç parça eşyayı da bugün kargoya verdim.yarın öğlen 3'te orda olurmuş.''

''Teşekkürler anne.Öptüm.'' dedikten sonra telefonu kapattım.

Annemi seviyordum.Asil ve 50 yaşında olmasına rağmen çok güzel bir kadındı.Lisedeki öğretmenlerim,bizim ailemizi tanırdı.Daha doğrusu bizi tüm İzmir tanırdı.Güzelliğimi annemden aldığımı söylerlerdi. Berk'in,yani üvey babamın benim gerçek babam olduğunu sandıkları için başarımı da babamdan aldığımı söylerlerdi.İzmir demişken,arkadaşlarımı da özledim.Ama ağlamak istemiyorum.O yüzden aramayacağım....

*****************Sabah*****************

Gece uyuyumamamıştım.O yüzden erken kalktım.Uyku tutmadı diyelim yani.2. kupa kahvemi de bitirdikten sonra bir dilim nutellalı ekmek yedim ve yukarı çıktım.Üstüme salaş beyaz,üstünde geyik olan bir swit,altına deri tayt giydim.Altına siyah topuklu botlarımı giydikten sonra siyah çantama gerekli malzemeleri attım.Bugün hava soğuktu.Saçlarımı saldım.(Medyada var.Ama Ayda o kız değil.Tanıtımdaki Meydadaki kız.) 

Siyah oje de sürdükten sonra dün kapıya bırakılan ders kitaplarından gerekli olanları elime alıp taksiyi aradım.Taksi gelince bindim ve okulun önünde indim.Topuklularımı çıtlatarak içeri girdim ve sınıftaki yerimi almak üzere koridora giriş yaptım.Telefonumun titremesiyle telefonuma baktım.Yani bakıyordum.Taki odun gibi bişeye çarpana kadar.Yani pes.Ne hayvansın be olum.Yere düşen kitaplarıma baktıktan sonra bana çarpan kişiye baktım.

''Biraz dikkat edermisin?!''

''Kusura bakma.Telefonunla oynuyordun ama bende oynuyordum.O yüzden uzatmayacağım.''

Yerdeki kitaplarımı aldıktan sonra bana verdi.

''Ben Mert.''

''Bende Ayda.'',

''Memnun oldum Ayda.Hangi sınıftasın?''

''A-12. Sen?''

''A-13.Sınıflarımız yanyana.İstersen tenefüste yanına gelirim.KOnuşuruz.''

''Mumnuniyetle.'' dedikten sonra A-12 ye ilerledim.bir arkadaş edinmiştim.Ya-şa-sın.

Sıkıcı bir dersin ardından zil çaldı.Mert dediği gibi sınıfa geldi ve yanıma oturdu.Betül bugün gelmemişti.

''Selam.''

''Selam.''

''Ya, benseni İsatnbulda hiç görmedim.Yeni misin?''

KAZAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin