7. Bölüm

435 10 0
                                    

Sabah çalan telefonumla uyandım.Allahım ölüceem.Çalma artıkk.Ekrana baktım ''Gerizekalı.''

''Sabahın köründe beni araman için geçerli bir sebebin olmalı yoksa seni öldürürüm Kıvanç.''

''Birincisi saat 9.00 ikincisi, okul var. Üçüncüsü çabuk aşağı in beklemekten sıkıldım.Ve dördüncüsü, LAN SEN HALA GİYİNMEDİNMİ?!''

''Kıvanç afedersin ama KULAĞIMI SİKTİN! Bağırmasana.Oha okul var dimi lan.Kapat kapat.İçeri gel! Ama odama çıkarsan gebertirim!'' 

dedikten sonra yataktan fırlayıp yüzümü falan yıkadım.Annem gerizekalısı uyandırmamış.Dolabımdan siyah dar pantolon,beyaz gömlek alıp giydim ve siyah pantolon askısıyla siyah papyon taktım.Gömleğimin kollarını kıvırdım ve saçlarımı balık sırtı yaptıktan sonra parlatıcımı ve siyah çantamı aldıktan sonra beyaz ama siyah bağcıklı vanslarımı giydim.Ellerimde siyah oje vardı.Rimel de sürüp aşağı indim.Annem yine 'Ne giydin sen yine amk.' bakışı aterken 'ne var be göt?' bakışımı atıp koltukta oturan kıvança söylendim.

''Çobok oşoğo on Aydo.Son doho goyonmodon mo? diyene bak yaa.Hadi çabuk oll.''

''Kızım ne biçim konuşuyosun öyle? Allah çarpmış gibi.''

''Olsun Nilsu teyze.Önemli değil.''

''Aaaa.Nilsun teyze mi? Nilsun anne oğlum.''

''Oha diyorum sana anne.'' dedim öksürürken.Annem kapıyı kapattıktan sonra kıvanç gülmeye, pardon anırmaya başladı.Oha diyorum kıvanç.

''Ne gülüyon be?''

''Hahahahaahahah.Puahahahahah.Yüzünde hahahahah!!''

''Ne var ya yüzümde?''

Telefonumun ekranına baktım.Hasss.Tam alnımın kenarında sivilce çıkmış.Ag.

Eve hayvan gibi koştum ve hayvan gibi zili çaldım.

''Oha diyorum kızım.Noldu gene?''

Koşa koşa odama çıktım ve fondoten sürdüm.Pardon fondoten boşalttım.Ama sonunda hiç görünmüyordu.Çekmecemden 2. tüp fondoteni çantama atıp aşağı indim.Kıvanç yine evdeydi.Yine uzunn bir atışmadan sonra arabaya bindik

''Saklayabilmişsin.'' dedi sırıtırken.

''Sırıtıhh.Çok sırıtıhsın.''

''Farkımız tarzımız.'' bu çocuk gerçekten gerizekalı.Okula geldiğimizde herkes arabanın camlarından bize bakıyordu.Nihahahahah kıskanın.

''Herkes bize bakıyo.'' dedim ve iç geçirdim.

''Acaba neden? Valla çok zor bi soru.''

''Dalga geçmesen biryerine bişey mi batar?''

''Evet canım aynen ondan.'' arabadan havalı bir şekilde indim. (Çarpıldı) Kıvanç elini uzatınca tuttum.İçim bir cız ettikiii.ÖNünden geçtiklerimiz bize yol veriyordu.Sanırsınız ki sevgili Obama ve karısı.Töbst.Sınıfa girdik.Elini bırakıp gidiyordum ki  ciğerlerini elime verdi.Pardon pardon.Öksürmüş gençler.Ona baktım. 'Yanıma otur sikerim' bakışı atıyodu. 'Olmaz o kadar da değil.' bakışı attım. 'Başlatma olmazına.' bakışı attıktan sonra mecburen beraber oturduk.Ne güzel anlaşıyoruz.Örnek alın gençler.İçeri tayfası girdi.

KAZAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin