29. Bölüm

206 10 0
                                    

-------------------------------------
Çıkış zili çaldığında çantamı aldım ve Leyla'yla vedalaştık.O arka kapıdan servise bineceğim diye itiraz etmişti.Ve her zamanki gibi o kazanmıştı.Bende ikinci şoförümüz Alper abinin beni almasını beklemeye başladım okulun önündeki demir kapıda.
Az sonra ray-ban güneş gözlükleriyle Karahan belirdi kapıda.
''Naber güzelim?''
''Bi siktir git Karahan.''
''Ooo ne bu atar?''
''Anandan.''
''Atara atar, gidere gider ray-ban çocuğuyuz şeklimiz yeter.''
 

O sesle irkildim.Bu ses...

''Bence ray-ban çocuğu değil de, orospu çocuğu demeliydin.'' arkam dönük olduğu halde, dişlerini sıkarak konuştuğunu hissedebiliyordum.Arkamı hızla döndüm.
''K-kıvanç!!'' çok değişmişti.Eskiden olduğundan daha tatlı ve yakışıklı göründü gözüme.Bana baktı.benim onu süzdüğüm gibi süzdü beni.
''Çekil kenara Ayda.'' diye tısladı Kıvanç.
Kahretsin yaa! Bir başıma nasıl ayırırım ben bunları!! Alper abi ne cehennemdesin!!

''Sen kime yavşıyon lan!?'' diye ilk yumruğu geçirdi Kıvanç.Çığlık attım.
''Aaaa!!!''
Kendini toparlayan Karahan cevabını verdi.
''Kimseye yavşamıyorum ben!!!'' diğer yumruğu da Karahan geçirdi Kıvanç'a.
''Aaaa!!'' ikinci çığlığımı da attığımda kavga iyice büyümüştü.
Artık ben girdim aralarına.Tam ayırdığım sırada karahan kendini tutamadı ve Kıvanç'a atacakken yumruğunu bana geçirdi.
O anda kavga durdu.Derinn bir sessizlik.Sessizliği ben bozdum.
''Tühhh!!'' Karahan'a doğru tükürdüm ve sinirle yere ne zaman koyduğumu bilmediğim çantamdan peçete çıkarıp kanayan burnuma tuttum.daha sonra hızlı adımlarla uzaklşmaya başladım.
Arkamdan gelen ayak seslerini duymam kısa sürmedi.Karahan'ın geldiğini tabikide biliyordum.

Ciddi anlamda yanılmıştım.önüme geçip beni durduran kıvanç olmuştu.Sadece, öylece birbirimize baktık.Çok değişmişti...

ÇOK KISA BİLİYORUM AMA  BU HİKAYEDE YENİYİM.ALIŞAMADIM.

ESKİ YAZAR BENİM KUZENİM OLUR.BİR NEDENDEN DOLAYISI HİKAYEYİ BANA BIRAKTI.

TEŞEKKÜRLER...

KAZAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin