Aynada kendime bakmadan duramıyordum.Ah,tanrım gerçekten çok güzel olmuştum.Çok değişmiştim.Bana bakıp gülümseyen Sara'ya sarıldım.
''Çok teşekkürler.'' oda bana sıkı sıkı sarıldı.
''Önemli değill.Sık sık görüşelim.Senin yaşında arkadaşlarım var.''
''Tamam.Arkadaşlarınla da tanışmayı çok isterim.Abin çok iyi biri.Onun değerini bil.''
''Yaaa.Sorma.'' dedi kahkahadan sonra.
''Yalnız, tek birşey eksik.Hemen geliyorum.'' odadan çıktı.Odasına dikkat ettim.Gerçekten şık bir odası vardı.Ama tabiki benim için en güzel oda kendiminki.Nihahahah :D içeri girdiğinde elinde inci küpeler vardı.
''Al lütfen.'' çok güzellerdi.Ama ona daha çok yakışacağından emin olduğumdan dolayı alamazdım.Zaten alamazdım.Görgüsüz değilim ya.
''Zaten benim için çok şey yaptın.Gerek yok gerçekten.''
''Tak hadi.'' zorla küpeleri taktım ve aşağı indim.Kuzey beni görünce dondu.Ama beklediğim gibi tepki vermedi.Ben ıstık falan çalmasını beklerken o kaşlarını çattı.
''S-sen ne hakla bunları giyersin! Ne hakla o küpeleri takarsın! Defol!'' öylece kalakalmıştım.Arkadan Sara'nın sesi geldi.
''Sen onları nerden buldun! Ne hakla giyersin! Defol git çabuk burdan!''
''A-ama-
''Bak hala konuşuyor yaa! Çıkarsana kızım!'' diye bağırdı Sara.Ama o giydirmişti,şimdi nasıl beni suçlayabiliyordu?! Sinirle evden çıktım.Kıyafetlerim falan da umrumda değildi.Elbisesi de,küpesi de,ayakkabısı da onun olsun! Umrumdaydı sanki! Taksi çevirip bindim ve evin önünde indim.Eve sinirle girip ağlamaya başladım.Üzüldüğüm için falan değildi ağlamam.Ben böyleydim.Sinirlendiğimde,öfkelendiğimde hep ağlardım.Hıncımı birşeyden çıkaramazsam ağlardım.Hatta bu yüzden lisede bana paranoyak lakabını takmışlardı.Şişmiş gözlerimle odama gittim.Elbiseyi çıkardım,ördüğü saçımı söktüm.Ona ait hiçbirşey hatırlamak istemiyordum.Elbiseyi ütüledikten sonra askıya astım.Küpeleri,ayakkabıları ve çantayı da gratis poşetine koydum.Yarın yüzüne fırlatacaktım bunları.Ne hali varsa görsün.Umrumda bile değil.Gerizekalı.Sinirimi yatıştırmak için yüzümü yıkadım ve kendimi yatağa attım..............
-------------------------------------------------
Ya allam neden bu kadar az uyumak zorundayız? Neden allam? Nidennn?
Bazı sabahlar uyanmak istemezdim ve bugün de o günlerden biriydi.Yüzümü yıkadıktan sonra siyah,üstünde renkli benekler olan bir mini etek üstünde de krem renk gömlek gibi birşey giymiştim.Saçlarımı da örüp sağ omzuma bırakmıştım.Kahverengiye kaçan bir çanta ve kahvernegiye kaçan bir kemer de taktıktan sonra altıma krem renk converslerimi giymiştim ve hazırdım.Dün askıdaki elbiseyi,ve poşeti aldıktan sonra evden çıktım.Okula geldiğimde tüm gözler bana bakıyodu.Gerizekalılar.Bakın bakın ayı oynuyo.Mallara bak yaa.Dolabımın önünde durdum.Herkes peşimden gelmişti.2 metre arkamda 40 kişilik bir insan grubu oluşmuştu.Nedenini bilmeden onlara baktım.Sonra tekrar önüme döndüm.Dolabımı açtım.Dolabımın içine yapıştırılmış kırmızı üstünde kuru kafa olan ve F4 yazan bir kart vadı.Herkes 'owwwwwwwww' sesleri çıkartıyordu.Elbiseyi ve poşeti yere bıraktıktan sonra kırmızı kartı çıkardım.Bana en yakın ve susan kızın yanına gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAZAK
ChickLitHayatını oradan oraya sürükleyen bir kız, ve onu takip eden bir yakışıklının hikayesi. Diğer Kitaplarım: -BENİMLE KAL -Küçük Yazar -Murder -Kızlar İçin Tavsiyeler