- SABAH -
Kıvanç'ı durdurduktan sonra, kafenin birine oturup yaşananlardan bahsetmiştim.İyileştiğimi duyduğunda ne kadar sevindiğini anlattı.Uzun uzun konuştuk.Hatta öyle ki bir üç buçukta gittiğimiz kafe'den saat yedi de ayrıldık.
Kıvançın annesi ile babası sık sık kavga etmeye başlamışlar.Aynı zamanda sözel şiddet bile uygulanmaya başlamış.Bu yüzden kıvanç evde durmak istemiyormuş.Kavgaları sevmez de.
Annesi, Kıvanç okulu sürekli aksattığı için ona özel bir öğretmen tutmuş.(Benim de gideceğim çözüm yolu bu.)
Çalan telefonumu alıp ekrana baktım.Keyifle gülümseyip telefonu kulağıma götürdüm.
''Kıvanç?'' dedim.Sesimden sırıttığım anlaşılıyordu.
''Ayda?''
''Kıvanç?''
''Ayda?'' uzunnn bir kahkaha attıktan sonra konuşmaya başladım.
''Neden aramıştın?''
''Sinema biletim var, iki tane.Ne dersin?''
''Süper fikir.''
''Saat dörtte seni almaya gelirim.''
''Tamam.Görüşürüz.''
''Görüşürüz.'' dedikten sonra telefonu kapattım.
----------------------------------------------
''Çok tatlı görünüyorsun.'' dedi Kıvanç.
''Sağol.'' deyip sırıttım ve arabasına bindik.Sessiz bir yolculuktan sonra, sinemanın önündeydik.Arabadan indik ve içeri girdik.
Biletlerimizi aldık ve bilette yazan odaya girdik.yerlerimizi aldıktan sonra, reklamlar başladı.Bu arada mısır servisi yapılıyordu.
Mısırlarımızı aldıktan sonra reklamlar bitti.
Ben filmin başlamasını beklerken, Kıvanç'ın bana hazırladığı slayt oynatılmaya başladı.
Göz yaşlarım mutluluktan akarken, slayta odaklanmıştım.
Beraber çekindiğimiz fotoğraflar, biz eğlenirken kimin çektiğini bilmediğim resimler...Hepsini birleştirmişti.Duygusallığım tavan yapmıştı ve bunun sonunun az çok nereye gideceğini biliyordum.
Slayt bittiğinde ışıklar açılmamıştı, sadece bir spot bizim üstümüzde yanıyordu.
Kıvanç, önümde diz çöktü.
Mor kutuyu cebinden çıkarıp açtı, ve içindeki yüzük beni şok etti.Yüzüğün üstünde prenses tacı vardı.
''Benimle evlenir misin, prensesim?''
''Tabikide evlenirim, bu nasıl soru!'' dedim gülerek.Yüzüğü ince parmağıma taktığı anda ışıklar açıldı ve büyük bir alkış koptu.
Herkes buradaydı.
Cansu,Pınar,Bora,Annem,Babam,Batı,Kağan,Büşra,Lale...
Mutluluk göz yaşları içinde Kıvanç'a sarılırken, beni ne kadar mutlu edebildiğini düşünüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAZAK
ЧиклитHayatını oradan oraya sürükleyen bir kız, ve onu takip eden bir yakışıklının hikayesi. Diğer Kitaplarım: -BENİMLE KAL -Küçük Yazar -Murder -Kızlar İçin Tavsiyeler