-Kıvanç'a hayran olan Melis ağzından-
Dün geceki kamera kayıtlarını CD'ye aktardıktan sonra zarfa koyup cebime attım.Aslında kötü biri değildim.Sadece Kıvanç'ı çok seviyorum ve onu paylaşamıyorum.O, şimdi bu okulda ve sevgilisi olan kız, onu aldatıyor.Bende bunu o kıza ödetmezsemm.
Zoraki girdiğim müdürün odasından çıkıp bizim sınıfa gittim.Resmen bana tapıyorlar.
''Bayanlar baylarrr.Benim için birşey yapmak ve eğlenmek isteyen varmıı?'' hemen etrafımda daire oluşturdu kızların yarısıyla erkeklerin 2-3 tanesi hariç hepsi.
''Ayda Bulut.Kıvanç Demir'in sevgilisi.Onu bulun, ve yapabildiğiniz en kötü şeyi yapın.Dövün.ANladınız mı???''
''Eveeet.'' ayağımdaki dolgu topuk ayakkabıları çıtlatarak sınıftan çıktım.Resmen bana tapıyorlardı.Gerizekalı ahmaklar.Ellerine hiçbirşey geçmesede yapıyorlardı.Ne kadar aptallar.Önce Ayda'nın sınıfına gittim.Kapıdan baktım.Evet arkadaşlar,sadece biim sınıf değil neredeyse tüm okul bana tapıyor.Tamam güzel kızım eyvallah da, abartı buda yani.Kafadarlar sınıfta yoktu. ayda-batı-ceyda mıydı neydi adı.Bide o.Bora yine artistlenmekle meşgul.Ama onun da Ayda'dan hoşlanmadığını biliyordum.Yanına gittim ve sexi bir ses tonuyla kulağına fısıldadım.
''Öğlen arasındaki manzarayı kaçırman beni çok üzerr.''
Sonra birşey demesine fırsat bırakmadan sınıftan çıktım.Derse girdim.************************************************************************
Öğlen arası olduğunda içim kıpır kıpır değildi.Alışmıştım artık birilerini dövdürtmeye.Onlara bir önceki tenüs söylemiştim.Herkesin gözü önünde döveceklerdi.Rezil olmasını istiyordum.Kıvanç a sahip olanlara en başından beri en güzelinden sinir oluyordum zaten.Aslında okulun bahçesi yoktu.Ama en arkada çimenlik gibi biryer vardı.Oraya gittim.Bizim grup Aydanın etrafını çepeçevre sarmıştı.Getirmelerini istediğim megafonu elime aldım.Kıvançların snıf tam yukarıdaydı.
''Heeey milleeet.Buraya bakııınnn.'' Bora da dahil sınıftaki herkes,Kıvanç bile cama çıkmıştı.Diğer sınıflar da.
''Benim Kıvanç'a sahip olanlara ne yaptığımı biliyorsunuz değil miii?''
''Eveeeet.''
''İşte buda öyle küçük bir skeeç.''
Başımla onay verdiğimde dövmeye başladılar.Camdakilerin kahkahaları,vuruş sesleri,Aydanın inlemeleri bana zevk veriyordu...-Batı Ağzından-
''Tamam Ayda.Kurtarıcaz seni.'' şuan bilgiseyar sınıfındayız.Her odada kamera var ve Boranın odasındaki kamera görüntülerini CD'ye aktardık.Pelin de Kıvanç'ı çağırmaya gitti.
''İşe yarayacağına emin misin?''
''Kızım herhalde yani.Yılların tecrubesi.'''Kapı açılınca Pelin ve Kıvanç belirdi.
''Aydayı dövüyorlar ve Kıvanç izliyor!!'' dedi Pelin.Kağan dişlerini sıkarak konuştu.
'''GEl izle bakalım.Kim kimi öpmeye kalkmış.''Kmaera görüntüsünü çalıştırdım.Ayda kapıda beliriyor,bir süre öyle kalıyorlar,sonra Bora aniden onu duvara yapıştırıyor, yaklaşmay başlıyor,Ayda çırpınıyor,şeyine tekme atıp odadan hızla çıkıyor,anahtarı ve kolyesi orada kalıyor.
Bir süre sonra bora duvara yumruk atıyor.Yerdekileri görüyor.Gülümsüyor.
Koridor görüntülerini çalıştırdım.
Bora anahtarı elinde sallıyor, yere atıyor, Ayda anahtarı alıyor ve tuvalete koşuyor.
''İşte.İnanmadığın görüntüler Kıvanç.'' dedikten sonra CD'yi alıp koşarak Ayda'nın yanına indik.Kızlar da dahil ona dövenlere bir güzel giriştikten sonra yerde, kazağıı,pantolonu yırtılmış olan Aydaya baktık.İğrenç görünüyordu.Yüzü gözü kan olmuştu.Aydayı kucağıma aldım ve odasına ilerledik beraber.Ranzaya yatıramayacağımız için valizdeki yedek yorganı yere serdik ve yastığı da alıp yatırdık.Kağan odasından pansuman malzemelrini getirdi.Önce kan bulaşan yerlereini pamukla sildik.Sonra değişik pembe bir suyla yüzündeki yaraları toparladık.Sonra sarı bir suyla gözündeki morluğu gidermeye başladık ama başaramadık.Şefaf birşeyle pansumanı yaptıktan sonra boynuna da krem sürüdk.Mosmordu.Bacakları da çürük içindeydi.
Tabi 34 kişi birden çullanırlarsa kıza böyle olur.Pelin konuştu.
''Bayılmış baksanıza.Üstüne pike gibi birşey örtelim, üstünü değiştiririm ben.Yatsın dinlensin.Çok kötü gözüküyor baksanıza.''
''Aynen.Hadi siz 2 kız kalın biz çıkalım.''-Pelin Ağzından-
Çok kötü gözüküyordu birtanecğim.Cansuyla birlikte üstünü çıkardık.Karnı bile morarmıştı.Nasıl çullandılarsa artık kızın üstüne.Tabi 34 kişi birden çullanırlarsa.Aydamızın üstüne siyah renk pijama altı, üstüne de beyaz bol bir tişört geçirdikten sonra üstünü örttük, anahtarı aldık ve alnına yara bandı yapıştırıp odadan çıktık.Batı ve Kağan kapının önündeydiler.
''İyi mi?''
''Pek değil.'' dedi cansu.
''Bak hiç gelmiyor bile.'' dedim Kıvanç için.
''Az önce geldi.''
''Neee?!'' dedik Cansuyla aynı anda.
''Evet geldi.'' dedi batı.
''Ne dedi?''
''O iyi mi dedi.İyi gözükmüyordu Kıvanç'ta.Ama onu görmek filan istemedi.Sadece sordu.Cevap vermedik.O da gitti.''
''İyi yapmışsınız.İyi olmuş.Yeter yaa.Ne biçim üzdü kızı.Kız çatıya çıkmış yaa.Uyumuş orda.Ordan getirmişler.Duymadınız mı?''
''Duymaz olur muyuz? Herkes duydu.Aman bu okul da nasıl disiplinli okulsa artık.Adam dövdürüyorlar haberi yok kimsenin.Bak sınıfa da gitrmeidk.Arayan soran varmı? Yok.''
''Aman yaa.Boşversene.''
İçeriden 'hmm,mhh' kimi sesler gelince içeri girdik.Ayda gözlerini hafif aralamıştı.Hemen başına çöktük.
''iyi misin canım benimm?'' dedi Cansu.
''iyiyim.Sadece başım ağrıyor.Abartılacak birşey yok.''
''Ama biz sorarız hesabını Melis'ten.''
''Ya boşversenize.O kız umrumda bile değil.'' dedi bıkkın bıkkın Ayda.Hafif doğruldu ve oturdu.
''Kıvanç, o iyi mi?''
''O iyi de,sen değilsin.''
''HAyır ben gayet iyiyim.Çok iyi hissediyorum.Ağrılarım dışında.Ama çok öüzülüyorum be çocuklar.Kıvanç'la bitti mi yani?'' gözleri dolu dolu olmuştu yine zavallımın.
''Bitmedi.Sadece toparlanmya ihtiyacınız var.''
''Evet.Toparlanmaya ihtiyacımız var.....''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAZAK
Literatura FemininaHayatını oradan oraya sürükleyen bir kız, ve onu takip eden bir yakışıklının hikayesi. Diğer Kitaplarım: -BENİMLE KAL -Küçük Yazar -Murder -Kızlar İçin Tavsiyeler