16. Bölüm (HERŞEY BİTER)

312 7 0
                                    

''Teyzecimm, torunun çok güzel ama onunla evlenemem çünkü benim nişanlım var.''
''Üfff.İyi oğlum iyi.Sen bu kadınla evlen de önüne sıcak çorba koymaktan aciz olsun.'' dedi imalı imalı teyze.
''Teyze merak etme.Ben kızlarmış tavuktan pilava kadar herşeyi yapmayı bilirim.'' teyze çok bozulmuştu.Çook.
''Aaaa.Terbiyesize baak.Bana karşı çıkıyor.Yazık değil mi kızım! Yapyaşlı kadınım ben!''
''Teyze parmağında kırmızı oje sürüp saçlarını örecek kadar yaşlanmamışsın.Bellii.'' dedikten sonra kıkırdayan Kıvanç'ın kolundan tutup otobüsün önüne sürükledim.
''Oooo torboyosozo book.Bono korşo çokoyor.Yozok doğol mo kozom' Yopyoşlo kodonom bon!!!''
''Tamam canım.Sakin.Relax relax.'' diyen Kıvança elimi yumrukl yaptım.
''Çakıcam bitane bak.Sus!'' yine kıkırdamaya başlayınca kulaklarımı tıkadım.Gerizekalı gibi tutunmadığım için yeri boyluyadım.
''Ağağağağağ! Bacağımmmm!!'' diye bir bağırmışım ki tüm teyzeler 'Ayyy anasından hiç mi terbiye öğrenmemiş buu' bakışı atıp 'la havle' anlamında dudaklarını oynattılar.Sinirle ayağa kalktım ve otobüs durmadığı için bu sefer de hem ben düştüm hemde Kıvanç üstüme düştü.
''Ohaaaa Kıvaanççç.Hayvan gibisiiiinnn.'' o sırada ne kadar yakın durduğumuzu fark ettim tabiki.nefesini yüzüme üfledi.Oha mk.Çok seksisin.
''Ödeştik.'' dedi sırıtıp üstümden kalkarken.Şimdi anlamıştımm, ben onu tahrik etmiştim ve o da beni etmişti.
'' Pis insaan.'' dedim bende yerimden kalkarken.Allahtan bişey olmamıştı.Şükürler olsun.
''Eeee hak etmiştin gerizekalıcığımm.''
''Maaall maaal maal.'' dedim üstümü silktikten sonra.O da sadece öpücük yolladı.Gerizekalı.Dur lan.Bizimkiler nerde?

Arkamı dönmemle şoka girdim.Batı teyzenin verdiği sarmadan yiyo, hayvan.Otobüsün içinde sarma yenir mi?
Kağan teyzenin biriyle muabbet ediyo.
Cansu da düşmüş olmalı ki üstünü silkiyo.
Pelin oturcak yer bulmuş, Batının ona yedirmeyeçalıştığı sarmayla boğuşuyo.
Halimize okkalı bir kahkaha atıp Kıvanç'a döndüm.Beni seyrediyordu.Sevgilim benim.Yediğim.Aşkım.Aşık olduğum.Kendimi iyi hissettiğim.O olmadan nasıl yaşamışım onca yıl? Nasıl boğuşmuşum sorunlarla? Nasıl başkalarını beğenmişim ki?
''Ne bakıyosun be?'' dedim tüm romantizmi bozarak.Nideen? Malım çünkü ben.
''Hiiç.'' dedi sevgilim ve önüne döndü.Tibiki de bana bakmak istiyidi ırıspı.
''Hadii inelim biz burdaa.'' dedi Cansu.Otobüsün tepedinde, kırmızı 'Duracak' yazısının yazmasına yarayan şeye bastım.Kıvançın elini tuttum ve indik.
''O neydi ya öylee?'' dedi Cansu.
''Ay evet yaa.'' dedi Pelin sıkıntıyla.Erkekler gayet memnundu.Özellikle de Batı.
''Vollo bon çok momnon koldom.Çok gozol sormolor yodom.''
''Anladık Batı.AMa ağzında sarma varken konuşma.'' dedim yüzüme tükürdüğü pirinçleri temizlerken.Irıspı diye buna denir.
''Ay Batı yut artık şunlarıı.Her yer pirinç tanesi oldu.Ne çok yiyosun bee!'' dedi Pelin.Çok iyi bir çiftlerdi.Seviyorum şerefsizleri.
''Ya Kağan! Napıyosun!'' dedi Cansu onu sulu sulu öpen Kağan'a.
Şöyle bir bakıyorum da, en yapmacık gibi duran çift bizdik aslında.
Birsürü ışık olan bir yere geldiğimizde bara geldiğimiziş anladım.Moralimi bozmaya niyetim yoktu.İyiydim.Derin bir nefes alıp içeri girdim.
Genel de içerisi 'Öğkkk' gibi kokar ama burası öyle kokmuyordu.Genelde genç ağırlıklı mekandı.Bar taburelerine yerleştik.
''Bira.''
''Bira.''
''Bira.''
''Bira.''
''Bira.''
Kıvanç da dahil herkes Bira isteyince bende 'Bira' dedim.İnş. güzel birşeydir çünkü hiç içmedim.Kusmak istemiyorum.Bira hepi,mizin önüne gelince küçük bir yudum aldım.Iyyyyyyy!!!
Öğkkkk! Böğkkkk!
İğrenç bir tadı vardı ama iyi hissettiriyordu.Cam şişedeki birayı kafama dikip hepsini içtim.Çok iyi hissettiriyordu.Fazla iyi.Kızlar da hepsini dikmişti.Biraz oturduktan sonra 'Ariana Grande,Nicki Minaj,Jessie J Bang Bang çaınca kendimi tutamadım ve piste çıktım.Diğer kızlar da çıkmışlardı.Erkekleri unutmuştuk bile.

Çılgınca dans etmeye başlamıştık.Hatta öyle ki en iyi biz dans ediyorduk.
BANG BANG A WAUCHT DOOO
A WEANT YO TOO.Heavery yor mee
A NEADY YO MEEAA
Saçlarımızı salmış savuruyorduk kısa- uzun demeden saçlarımızı.Bang Bang diyen kısımlarda  kalçamızı kıvırtıyorudk.Şarkı bitince ikinci biramızı da içtik.Yeni bir şarkı, yeni bir bira,yeni bir şarkı, yeni bir bira.
Sanırım 12. biramda Kıvanç elimi yakaldı.
''Hooop ya.Yeter artık.''
''Sanane be.'' kafam çok güzeldi ve kim kim demeden onuşuyordum.Anlamadım dostum.
Nicki Minaj-Anaconda çalmaya başlayınca olduğumuz yerde kıvırtmaya başladık.BİZ KIZLAR.

-BATI AĞZINDAN-
Biz, erkekler olarak tepemiz iyice atıştı artık.Kızların kolundan tutuğumuz gibi erkekler tuvaletine soktuk ve musluktan su alıp başlarından aşağı döktük.
''Ağağağağağağağ'' tabiki bu Ayda'ydı.
''Aeeaaaeeeeee'' tabiki Pelin'im.
''Hay mk....Aaahhhahahahah'' <Tabiki de Cansu.Ama ayılmışlardı.Önemli olan da bu.Erkekler olarak kahkaha atmaya başlamıştık.Taki kafamızdan aşağı buz gibi su dökülene kadar.
'Eeyeyeyeyeyey'' tabiki ben -,-
''Ağğğğğğğğğaaaaaaaaaağğğğğğğğaaaaaaa'' Kıvanç -,-
''Hayyysss mk. Hassss.'' Kağan -,-
''Napıyonuz bilader yaaa?!!!'' dedi Kıvanç kasılmış bir biçimde.
''This İs Spartaaa!'' diye bağırmamla su savaşı yapmaya başladık.Musluklardan su alıp alıp fırlatıyorduk.

******************************** AYDA AĞZINDAN ********************************
''Ya ama çok abarttık yaa.Üşüyormm.'' dedim titreyerek.
Her yerimiz sırılsıklam olduu.Hava da buzzzz.
''Ya olm siz neyin kafasıyla bizi ıslattınız ya? Hangi dünyadanzınız abi?'' dedi Cansu.
''Ya yavrumcum abartmasaydınız birayla dans işini böyle olmazdı.'''
''Ya taksi gelseneeee!!'' dedim ve hapşurdum.Birkaç kez.
''Ya Ayda nolursun şifayı kapma.'' dedi Kıvanç bana sarılarak.
''Çok üşüyorumm.'' dedim başımı ovuşturarak.Başım, kolum, bacağım, heryerim ağrıyordu ve çok üşüyordum.
''Öhöö öhöö!!'' sürekli öksürmesem olmaz dimi.Deri ceketime iyice sarıldım.Kıvanç üstündeki deri ceketi çıkarıp omuzlarıma koydu.
''Aptal mısın? Sen üşüyeceksin.''
''Birtek bana yakışıyorsun.Gerizekalılık yapma.Seni kaybedemem.''
''Uffff.Kısa kollusun ve ıslaksın Kıvanç.Al giy şunu!'' üstümdekini çıkarıp Kıvanç'a giydirdim.
''Bak sana ne vericem.'' dedi Kıvanç deri ceketinde çıkardığı hediye paketini bana verirken.
Paketi açtım.Çok çok...çok güzeldi bu.İncecik bir zincir, ucunda sonsuzluk işareti.Zayıf ve narin.Bir halhal bu.Çok güzel bir halhal.hemen eğildim ve halhalı taktım.
''Teşekkür ederim.'' dedim ve masum bir öpücük kondurdum yanağına.

Yaklaşık 2 saat önce çağırdığımız taksi sonunda geldi yani.Bindik.Allahtan araba sobasını açmış.Ohh sıcaakk.O kadar sıcaktı ki içerisi, üzerim bile kurumaya başlamıştı.Ufak ufak sıcak esintiler sonucu dayanamadım.Kendimi ufak bir kesitrmeye bıraktım......
Saçlarımın uçuşmasıyla birinin kucağında olduğumu anladım.Ama hiiç açamayacağım gözlerimi.Nasıl ollsa Kıvanç'ın kucağındayımdır.Boşverrr......

-SABAAH-

Ohhhh.O kadar iyi gelmişti ki 12'ye kadar uyumak.Nasıl da özlemişim.Gerindim ve ranzada doğruldum.Birkaç kez daha esnedikten sonra kendime baktım.
Eüzübillehimineşşeydanirracimmm.
Ya, ben dün etekli kombinimle değil miydim? Evet öyleydim.
Peki şimdi nasılım? Pijamalarımla.
Ağağağağağağ?! Benim üstümü Kıvanç mı değiştirdiii??
Hemen iç çamaşırlarıma baktım.Ohhh.Onları değiştirmemiş allahtan.Şükürrrr.

Ranzadan yavaşça indim.Telefonum çalınca ekrana baktım. 'Mektep Çıcığı' Batı arıyo mk.
''Efendim Mektep Çıcığı?''
''Bugün de kaçıyoruz.Ama bara falan değil.Kapodokyaya! Hemde kiralık motosikletlerle!''
''Ohaa! Nerden çıktı mk. bu??!''
''Valla bende bilmiyom.Hadi kahvaltıyı orda edicekmişiz.Giyin.''
''Ya ama Batı yaa.''
Ses yok!
''Batııııı!''
Ses yok.
Ekrana baktım.Yüzüme kapatmış ırıspı.
Telefonu çalışma masasının üstüne koydum ve gardroba yöneldim.Uzzzuuunn bir karıştırmadan sonra siyah dar bir pantolon, siyah üstünde beyaz renklerde 'Bad in the left' yazan tişörtü,ı,ayakkabı olarak siyah çizmelerimi ve kurdeleli siyah küpelerimi ve yine kurdeleli siyah tokamı çıkarıp elime aldım.Beyaz havlu falan da aldıktan sonra duşa girmek üzere duş odalarına girdim.
Allahtan dolu değildi.2. kabine girdim.Karamelli duş jelini vücuduma sürdüm.Saçlarımı da karamelli 'DOVE' ile yıkadıktan sonra saç kremini nazikçe uyguladım ve havluma sarnıp çıktım.Çıkmamla birlikte çığlığı bastım.Üzerimde sadece havlu vardı ve Bora karşımda dikiliyordu!!!!
''Defol gittt!!!''
''Aaaaa ama güzlim dün bu manzarayı gördük zaten.Sadece iç çamaşırların vardı.İstesem onları da çıkartırdım.''
''Ne diyosun sen be!''
''Dün seni kim yağa yatırdı sanyosun? Kim üstünü değiştirdi?''
''Ha-ha-ha çok güzel bir şaka yaptın tebrik ederim!''
''Dün takside uyumuşsun.Bende bardan geliyordum.Sizin grup önce valizlerini taşımaya gittiler.Sonra seni alacaklardı.Bende seni kucakladım.Odana götürdüm.Onlarda seni uyanıp gitti sandılar.Üstünü değiştirdim.Bu arada siyah dantelli iç çamaşırın çok seksi.''
''Piç!!!''
''Bence benimle böyle konuşmamalısın.Kameraya çektim seni.Kıvanç bir öğrense herşey biter.''

KAZAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin