17. BÖLÜM (SUYUN ALTI)

292 6 0
                                    

''Kusura bakma ama umrumda falan değilsin.Göstereceksen göster.Bana inanabilir o.''
Artist bir gülüş atıp duş odasından çıktı.
Allah aşkına nerden buluyor bu özgüveni kendinde.Üfff.Zaten hava çok sıcak.Şort falan giysem daha iyi olur.Onları bir çırpıda giydim.Havluyla koridorda dolaşamayacağıma göre??
Odama girdim ve girmemle telefon çaldı. 'Askem' tabiside kıvanç.
''Alo?''
''Alo? Bebsim?''
''Ayda sen misin?''
''Yok.Ben kraliçe Elizabeth.''
''Öğkk.İğrençsin.''
''Hadi hadi.Niye aradın sen beni?''
''Ya biz orda havuza girecekmişiz.Ve tabiki tüm yurt gidiyoruz.'
''Nee? Tüm yurt mu gidiyoruz?''
''Evet.Ne sanmıştın?''
''Hiç.''
''Ya neyse.Bikini falan da koy bi çantaya.Yarın da ordayız.Birkaç kıyafet koy yani.''
''Tamam.''
Telefonu kapattığımızda küçük ibr hayal kırıklığıklığına uğramıştım.Biraz soğuktu.Fazla soğuk.Moralimi bozmak istemediğimden ranzanın altından annemin valeybol kursuna giderken bana aldığı avi spor çantasını çıkardım.Üstü turuncu,altı siyah-beyaz olan bikinilerimi çantaya koydum, bandanamı, siyah ve turuncu renk ojelerimi, 4 tane şortumu ve 3 tane tişörtü koyup beyaz ince hırkayı, sandaletimi, parmak arası terliğimi ve dolgu topuk ayakkabımı da koydum ve zoraki de olsa kapattım spor çantasını.
Üstümdekileri çıkardım ve siyah bir şort, beyaz tek omuz üstünde gülücük olan tişörtümü giydim.Ayağıma beyaz converselerimi elime aldım ve giymek için eğildim.
''Laaan? Halhalım nerdee?!'' hızlıca halhalımı aradım.Kıvanç'ın bana aldığı halhalı.Ufff.YOOKKKK.
Hızlıca converselerimi giydim saçımı at kuyruğu yaptım,küpelerimi taktım ve yine aramaya başladım.
OOOOOOFFFFFF!!!!
Yok! Yok! Ve yine Yok!
Odamın kapısı açılınca kapıyı açtım.KIVANÇ.
''Hadi.otobüs bekliyo.'' sıkıntıyla çantamı,telefonumu ve kulaklığımı alıp odamdan dışar ıçıktım.Kıvançla yavaş yavaş dışarı yürümeye başladık.
''Bana karşı soğuksun.''
''Hayır.Sadece yorgunum.''
''Tamam.''
********************************************* YOLDAYKEN
Bilin nakalım kiminle oturuyorum? Borayla.
neden mi?! bende meraklı değilim herhalde ama oturma planı yapılmış.Napalım.
Ben cam kenarına oturdum tabiki.Hemen kulaklıklarımı taktım ve herhangi bir şarkıya bastım.Hepsi güzel.Şarkının bitmesiyle Bora beni dürttü.
''Şuna bi baksana.'' telefonunun ekranını bana tuttu.Ekranı görmemle anıra anıra gülmeye başladım.Recep İvedik 3'ten 12 saniyelik bir videoydu ve çok komik bir kısımdı.
''Puahahahahahahahahahah adsfsfsa hahahahahaha puhaahhahahahaha!!!'' tabi herkes bana bakmıştı.Arkamda Batı oturuyodu.Hemen müdaale etti tabii.
''Kankacım iyimisin canım benim? Lan ölme daha çok gençsin! Laaaaaannn!'' öküz gibi sırtıma vuruyodu hayvan.Tabi bide bize durmadan gülen bir Bora vardı.
''Lan duuurrr.İyiyim amk!!!'' hoca buraya doğru kaşları çatık bir biçimde gelirken hemen bağırdım.
''Kim o bağıran?! Hiç mi terbiye almadınız?!'' napım ama.Otobüsten atılmaya hiiç niyetim yok.Hoca uzaklaşınca boranın  koluna çaktım bitane.
''Napıyosun yaaa.''
''Ahh ne vuruyon pislik.''

Bakışlarımla 'sensin pislik.Bulaşma müzik dinlicem' bakışı attım ve kulaklığımı taktım.Nicki Minaj-Pills N Pointions'u açtım.Camdan bakmaya başladım.Canım sıkılınca etrafa baktım.Bora uyuyordu.Otobüsteki klimalar çalıştırılmaya başlayınca bende spor çantamdan hırkamı alıp üstüne örttüm.Bana kötülük de yapsa, iyi bir insandı bunu biliyorum.Koltuktan doğruldum.Batı uyumuştu, Cansu tablette takılıyodu.Pelin mayışmıştı.Kağan gözlerini dinlendiriyodu.Kıvançsa, Kıvanç yanındaki kızla konuşup kahkahalar atmakla meşguldü! Hüzünlü müzik dinlemem de iyice baskı yapmıştı üzerimde.Koltuğa sinirle oturdum.

Yok.Ağlamamalıydım.Zaten bugün hep soğuktu ki bana.Nedeni belirsiz bir şekilde soğuktu.Yorgun filan değildi.Kusura bakmayın ama enai değiliz yani.Ama o, bana karşı bu kadar soğuk olmaya devam ederse onunla nasıl evlenebilirdim ki? Evlenmek zorundayız.Ama ya bunun gerçek bir evllik olmasını istemezse.O zaman ne olacak? Ne yaparım? Benimle evli ama başkasına aşık.Ne kadar küçük düşürücü  tanrım! Bu düşündüklerim beni o kadar çok yormuştu ki, kendimi derin bir uykuya zorunlu gibi hissettim ve gözlerimi kapattım............

*****************************************************************************
Uyandığımda gelmiştik.Kapadokya'ya.Bizim gruptaki herkes uyumuştu.Yani kimse kalkmamıştı.Kıvanç hariç.O sarışın gerizekalı kızla gitmiştir.Önce Bora'yı dürttüm.Yavaşça gözlerini açtı.Saçları dağılmıştı.Hafifçe saçlarını düzelttim.
''Geldik Bora.'' dedim fısıldalcasına.Gücüm yoktu konuşmaya.Uzun kirpikli gözlerini birkaç kez kırpıştırdı.Dikkatli bakınca aslında çok tatlı çocuktu.
''Hadi inelim yol arkadaşımm.'' dedi uyku sersemi olmasına özel bir gülümsemeyle.
''Tabi yol arkadaşı diyebilirsekk.Yol boyunca uyudunn.'' dedim gülümseyerek.
''Ama napıyım.Uykum gelmiş.Şey, hırkan.'' dedi beyaz hırkayı uzatırken.
'' Teşekkürler.'' dedim ve hırkayı giydim.Üşümüştüm.Önce Batıyı uyandırdım.Sonra Cansuyu, sonra Pelin'i, sonra da Kağan'ı.Herkes spor çantası getirmişti.Valize gerek yok diyerek.otobüsten dışarı çıkmamızla üstümdeki herşeyi çıkarıp atmak istedim.O kadar sıcaktı kii! Hemen hırkamı çıkardım.Cansu kolumu tuttu.
''Kıvanç nerde?''
''Sarışın bir kızla yol boyunca çok eğlendiler.'' dedim ve gözlerimi devirdim.
'''Bora neden burda diye sormayacak mısın?'' dedim yine.
''Hayır.Bora iyi bir insan.Ve ister inan ister inanma, onu değiştirecek olan kişi sensin.Kıvanç bizden soğumuş gibi görünüyor.Ama yinede ön yargılı olmak istemem.''
''Hayır Cansu.Kesinlikle haklısın.Borayla ciddi bir ilişki yaşamayacak olsam bile, onu değiştireceğim.Buna eminim.''
Cansu yanağımdan makas aldı ve bana 'Boranın yanına git.Yalnız kalmasın.' bakışı attı.Bende Bora'ın yanınına yollandım.Zaten bizden 2 adım öndeydi.
''Selam yol arkadaşım.''
''Selam yol arkadaşım.''
''Oda numaran kaçmış?'' dedim sırf konuşmak için.
''23.Senin?''
''22.Yan yana.''
''Evet.Cansunun,Kağanın falan?''
''Onların 30'lardaymış.O zmaan anahtarları alıp beraber gideirz dimi Bora?''
''Tamam.Gideriz.''

İçeriden aahtarları aldık ve yukarı çıktık.Otel, kapadokyanın en güzel köşelerine bakıyordu.Bora ve benim balkonumuz bitişik gibi bişeydi.Arada 10 cm vardı.Kızlarla telefonla küçük bir görüşme yaptık.Az sonra havuza gideceğiz.Bora,Ben,Cansu,Kağan,Pelin ve Batı.Kıvanç nerede onu bile bilmiyoruz.

Odaya yerleştirdiğim beyaz gardroptan bikinilerimi çıkarıp giydim.Saçlarımı topuz yaptım.Turuncu parmak arası terliklerimi giydim.Üstüme beyaz bir şort, siyah salaş bir bluz giydim ve güneş kremi,güneş gözlüğü,havlu gibi şeyleri poşete tıkıştırdıktan sonra Bora'nın kapısını çaldım.Açtı.Üstünde bişey yok lan bunun!! Hemen gözlerimi kapattım.
''Ayda sadece üstüm yok.''
''Olsunn.Git üstüne bişey giy.'' üstüne siyah tişört giydiğinden emin olduktan sonra siyah saçlarıyla aynı renk güneş gözlüklerini taktı.Bende taktım tabiki.Bizim grupla hauzun önünde buluşacaktık.Allahtan hiç kalabalık değildi.Sadece biz ve 2 kişi vardı diyebilirim.Hemen tişörtümü ve şortumu çıkardım.Güneş kremini de çıkardım.Ben fazla üşengeç olmalıydım ki herkes beni bekliyordu.Batı hariç :D :D O da üşengeçç.Omuzlarıma sürdükten sonra sırtıma erişmeye çalıştım.
''Yardım edeyim mi?'' dedi Bora.
''Yok.Saol.''
''Ufff.Ver işte yapamıyosun!'' elimden güneş kremini aldı ve sırtıma sürdü.
''Bana dön.'' dediğini yapıp ona döndüm.Anında yüzümü güneş kremine buladı!!!!
''NApıyosun beeeeğğğ!!!''
''Esmersin sen.Bi ayanrsan kıpkırmızı olursun!'' göbeğime dahi sürdükten sonra havuzun önüne geldik.Cansu bıkmıştı anlaşılan.
''Ay kızım ne üşengeçsiniz yaa.Bi Batı bi de sen yani!''
''Taam yaa.''
''Hadi elele tutuşup atlayslım.'' diyen Pelin'e uyduk ve elele tutuşup atladık.Tabi suya gömülmüştük.Havuzun üstüne çıkmamla Borayla dipdibe geldik.
''Hadi su devesi oyanayalıımm!'' dedi Kağan.Böylece Cansu Kağan'ın omzuna, Pelin Batı'nın omzuna, ben de Bora'nı omzuna çıktım.Bu arada bangır bangır müzik çalıyordu.Çok eğleniyorduk yani.
''1.....2.....3.....'' Cansu 3 der demez Bora pelinlere koştu.Bende Pelinin kollarından tuttuğum gibi suya attım.Cansu-Kağan çifti bize saldırırken Bora bir adım geri çekildi ve olan oldu.Kağan da Cansu da suyu boyladı.

Böylece biz kazandık.Bora beni omuzlarında hoplatmaya başladı.Tabi arkadan Cansu bizi ittirdi ve biz de suya düştük.Tam çıkarken bora beni ellerimden tuttu ve kendine çekip öpmeye başladı....

KAZAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin