8. Bölüm (BFF)

409 10 1
                                    

Başımdan aşağı dökülen suyla armut koltuktan kalktım.Gece burda mı uyudum lan been? Başımı kafamdan aşağı buz gibi su döken gerizekalıya çevirdim.Aha! Onurr?

''Onurr?''
''Efendim şekerim?''
''Nasıl girdin sen içeri?''
''Annen sağolsun.Hadi ya giyin okula gitçez mal.''
''Tamam mal.'' 

Kafasına vurup dolaptan siyah tayt,üstüne beyaz uzun kollu salaş bir tişört,onun üzerine beyaz hırka ve onun üzerine de tüylü gerimsi bir yelek giyip saçlarımı dağınık topuz yaptım ve kolyemi takıp beyaz adidas supralarımı giydim.Siyah rimel,beyaz far, göz kalemi ve parlatıcı sürüp banyodan çıktım.Tabiside banyoda giyindim.Onurun yanında mı giyineydim Göt. Banyodan çıktığım gibi küçük bir ıslık beni karşıladı.
''Vaay kankacıgım çok şekilsinn.'' ne ara kanka olduğumuzu umursamadan sırıttımm ve siyah ojelerimi yeniledim.
''Gidebiliriz.''
''Duuuuurrrr'' demesiyle kahkaha attım.Pardon gençler anırmışım.
''Noldukiğ?'' dedim güldükten,anırdıktan sonra.
''BFF olsak ya lan biz?'' 
''Olurrr.'' dedikten sonra kalemliğimden siyah pilot kalemi aldım ve bileğine Ayda is my BFF yazdım ve o da bana Onur is my BFF yazdı.Gülümdekikten sonra aşağı indik.Annem kahvaltı hazırlıyordu OMG!!!!! Dünyada bir ilkkk!!!

''Anneeee?''
''Hayırdır kızım? Uzaylı mı gördün?''
''Anne senn, kahvaltı mı hazırladınn?''
''Yok kızım.Duş alıyorum.''

Onur a 'Sen buna bakma.Salak bu' bakışı attım.O da bana 'ayıp gızzzz. anaya öyle denir miğğ?' bakışı attı.Sonra bende ona 'ufff. snane be slk.' bakışı attım.O sadece anırmakla yetindi.
''Hadi bakalım çocuklarr.Yemek yiyip gidin.''

Onurla beraber düzgünce yemek yedik (!) ve beyaz çantamı alıp evden çıktık.
''Balkartını aldın inş.'' dedi Onur.Şaşırmıştım.Sanırım Kıvanç'ın arabasıyla gitmeye alışmamdan kaynaklanan birşeydi.Ama yanımdaydı.
''Cüzdanımda.''
''Afferin benim kızımaaa.''
''Offoron bonom kozomooo.' dedim taklidini yaparak.Tam o sırada otobüs durağa ilerliyordu.
''Koş laaannn.Koşşşşş.'' dedi Onur.Onu takip ederek koşmaya başladım.Son anda otobüse bindik.Nefes nefese kartları 'bip bip' lettik ve en arkaya oturduk.Nefes alışverişimiz çok hızlanmıştı.

''Oha.Çok.koştuk.lan.'' dedim arada nefes alırken.
''Aynen.Kanka.Of.Zaten.sınıfım.değişti.''
''Hangi.sınıf.kanka.''
''A-21.kanka.''
''Oha kanka bizim sınıfff!!''

Herkes bana dönmüş bakarken özür diledim.Özellikle en öndeki amca çok kötü bakıyodu ya.Ona dil çıkardım.Bastonunu salladı ve önünde döndü.Korktum amk.
''Kanka ordaki amca nası baktı gördünmü?''
''Evt kanka yaa.Dövecek gibi.''
''Aynen.Kanka faceden ark. isteği yollasana.''
''Face Bok tanmı kanka?'' iğrenç espirisine yüzümü ekşittim.
''O kadar güldüm ki bahçeye diktiler kanka.'' bu sefer o yüzünü buruşturdu.
''İğrençsiiinn.'' dedik aynı anda.Ve yine aynı anda kahkaha attık.Bu kadar uyum olmaz mk.

Otobüs Bahçelievler'e geldiğinde indik.Yaklaşık 20 metre yürümemiz gerekiyodu.Yokuşu indikten sonra koluna girdim.Ne vaar? kankalar birbirinin koluna girer.Sonra zıplaya zıplaya 'lalalalala bir şarkı söyleee' diye bağırmaya başladık.Şok salağız bilom.Telefonuma mesaj gelince durduk.Mesaja baktım.

KİMDEN: GERİZEKALI.
KOLUNU ONUR'UN KOLUNDAN ÇEK SİKMİYİM.

Oha lan hangi hak bu???

BÖLÜM ÇOOOK KISA ÖZÜRRR :( LİSE 3 OLMAK KOLAY DİİL.sINAVLAR BAŞLADI. YGS YE DE HAZIRLANIYORUM.O YÜZDEN SORRY :((( AMA EN KISA ZAMANDA YENİ BÖLÜM YAZICAAMM.

ÖPÜLDÜNÜZ MESELAA...

KAZAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin