Arkamı döndüğümde bana sırıtan bir adet Mert gördüm.Yüzümü buruşturdum.
''Sen yapıyorsun demek.''
''Evet bebeğim.''
''F4 kartı? Onun da çakmasını mı yapıyorsun BEBEĞİM?'' dedim 'bebeğim' sözcüğünü vurgulayarak.
''O sadece oyundu.''
''Yemin ederim ki üstüme yumurta ve un atıldığında bile şuanki kadar iğrenmedim.Üstüme yumurta,un yada su atman,yada beni rezil etmen asla umrumda olmayacak.Beni böyle küçük düşüremezsin.'' tam arkamı dönmüş gidiyorken yine konuştu gerizekalı.
''Peki nasıl seni küçük düşürebilirim bebeğim? Benimle yattığını söylerek mi? O geceyi nasıl hatırlamazsın?''
Etraftan bir 'owwww' sesi gelirken sadece içimden geleni yaptım.Yanına gidip tokat attım.
''Üzgünüm.Senin gibi iğrenç bir herifle yatacak kadar iğrençleşmedim.'' dedikten sonra yangın merdivenlerine ilerledim.Arkamdan bağırdı.
''Herkes ben ne istersem ona inanır Ayda! Bu tokatın hesabını vereceksin!'' umursamadan merdivenleri çıkıp balkon demirlerine oturdum.Dayanamadım.Ağlamaya başladım.Kendime teselli veriyordum.
''Üzülme Ayda.Ağlamak güçsüzler içindir ağlama.'' kendime teselli vermek hiçbir işe yaramıyordu.Ellerimi saçlarıma götürüp daha şiddetli ağladım.Taki bir ses duyana kadar.Kııvanç'ın sesi.
''Herkes biriyle yatar.'' sinirlerimi daha çok bozmuştu.
''Ben.Onunla.Yatmadım!!!!''
''Belki de hatırlamaman için uyuşturucu yada alkol vermiştir.'' dedi sakin ve sinir edici bir ses tonuyla.
''Sinirlerimi bozuyorsun! Onunla yatmadım! Kimseyle yatmadım! Daha 20 yaşındayım!!!''
''Vay canına.İlk defa 20 yaşında ve bakire olan bir kız görüyorum.İlginç.Haa eğer bana birdaha bağırırsan ağzına bişey vermek zorunda kalırım.'' dedi sakince.Nasıl u kadar sakin olabiliyordu anlamıyorum.Va.az.önce.dediği.şey.İğrençti!!!!!
''İğrençsin gerçekten.'' dedim gözlerimi silerken.Cebimden bugün aynı yerde bana verdiği ve üstünde K.B yazan mendili çıkardım.Gözlerimi sildim.Sonra sordum.
''Neden bana kusura bakma dedin?''
''Ne zaman dedim ki?'' mendili gösterdim.
''K.B yazıyo.K.B kusura bakma demek değil mi?'' sesli ve içten bir kahkaha attı.Tanrım çok güzel gülüyoo.
''Kıvanç Bulut'un kısaltması o.'' dedi tekrar kahkaha attı.önce donup kaldım ama hem yaşananlar hemde bu olay yüzünden kahkahalara boğuldum.Tam arkamı dönmüştümki Kıvnç'la burun buruna gelmiştik.İkimizinde gülmesi soldu.O kadar yakındık ki.Nefesini hissediyordum.Kalp atışlarını duyuyordum.Bir anda öksürdüm.Hemde hayvan gibi.Suratına.
''Yeseydin Ayda.'' dedi gülerken.
''Onu da planlıyorum ama birkaç alıştırma yapmam lazım.'' dedim gülerken.Zil çoktan çalmış,herkes dağılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAZAK
ChickLitHayatını oradan oraya sürükleyen bir kız, ve onu takip eden bir yakışıklının hikayesi. Diğer Kitaplarım: -BENİMLE KAL -Küçük Yazar -Murder -Kızlar İçin Tavsiyeler