Medyada ikisi birbirine çok benziyor tam yemelik
***
"Seninle ilgili bazı şeyleri bilmiyorum."dedim bir anda göğsümde yatan Enes'e. Başını sallayarak saçlarını eliyle düzeltti."İstediğini sor."yutkunup bakışlarımı tavana diktim ve düşünmeye başladım. O kadar çok şey öğrenmek istiyordum fakat şuan o sor deyince hepsi aklımdan uçup gitmişti. Tek gözümü kapatıp biraz daha düşündüm ve basit bir soruyla başladım."En sevdiğin yemek?"
"Sarma."dediğinde dudaklarımı büzdüm. Benimle kaldığı için büyük ihtimalle sarma yiyemeyecektik çünkü yapmayı bilmiyordum."Senin?"
"Patates kızartmasına ölürüm."dediğimde gülerek başını kaldırdı ve çenemi öptü."O zaman her sabah patates kızartması yeriz."
"Sen adamsın."gülümseyip başını tekrardan göğsüme yasladı."En sevdiğin renk?"
"Mavi, senin?"
"Gökkuşağının tüm renkleri."gülümseyerek başını kaldırdı ve gözlerimin içine bakmaya başladı. Bu bakışa anlam veremediğimden gülüp başımı 'ne' dercesine iki yana salladım. Omuzlarını silkti."Senden siyah diye bir cevap bekliyordum."
"İçimizi karartmaya ne gerek var?"
"Doğru."dedikten sonra kollarını bana daha sıkı sardı."Devam ediyorum, şu aralar sık dinlediğin bir müzik var mı?"
"Var."
"Hangisi?"
"Rolling in the deep."şaşkınlıkla kaşlarımı kaldırarak ona baktım."Benim de."
"Neden olduğunu ikimiz de çok iyi biliyoruz."gülümseyerek tavana baktım. O günü unutmam mümkün değildi sanırım."Gidene mi zor? Kalana mı?"diye beklemediğim bir soru sorduğunda afallamıştım."Kalana zor."diye cevap verdim bakışlarımı tavandan indirmeden."Giden zor olacağını bile bile neden gitsin ki?"diye devam ettiğimde kaşlarını kaldırarak bana döndü."Ya gitmek zorundaysa?"
"Değer verse, sevse, gitmez."
"Zorunda ama."
"Sikmişim zorluğunu."bazen çok hödük bir herif olabiliyordum, kabul."Çok edepsiz bir şey oldun lan sen."
"Ben hep böyleydim yavrum."
"Yok yok, bana bu kadar değildin."kaşlarını çatıp bana baktığında onu öpmemek için kendimle savaş verdim, çok tatlıydı şerefsiz."Canım cicim de bir yere kadar aslan parçası."
"Kanka da de istersen."kollarımın arasından çıkıp doğrulmasıyla güldüm."Şaka yapıyorum oğlum."
"Oğlum ne lan?"
"Sende bana diyorsun amına kodumun salağı!"omuzlarını silkip ayağa kalktı ve odadan çıktı. Sırıtarak yataktan indim, peşinden koşarak hızla kolumu boynuna geçirip canını yakmamaya özen göstererek onu kendime çektim."Boğarım seni."
"Nah boğarsın."arkadan ayağıma tekme atınca geri sendeleyip ayağımı tuttum."Şerefsiz!"diye inleyerek üzerine yürüdüm ve onu koltuğa hızlı bir şekilde ittim. Koltuğa oturduğunda üstüne çok ağırlık vermemeye gayret ederek üzerine oturdum ve ellerini iki yana açarak tuttum."Göt herif!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
rolling in the deep
Historia CortaBitiş tarihi| 9 Eylül 2019 [Yarı texting] あ "Derdiniz ne lan sizin?"çocuk anlamaz bakışlarla bana bakarken öfkeli bir nefes alıp dişlerimi birbirine sürttüm."Sen kimsin?"diyerek beni itmeye kalktığında sırıtarak cevap verdim."Tanıştırayım, ben Özgür...