• 4 •
BENİ ÖLDÜRME DİLEM
~
"Bu yaşantının da sonu kötü bitecek albayım. Bizim gibilerin hayatında güzellikler, kısa süren aydınlıklardır."
Oğuz Atay•••
Hazar eve yaklaştığında annesinin kapıda biriyle hararetli konuştuğunu görünce arabayı bahçeye yakın bir yere durdurup indi. Biraz yaklaşınca o kişinin Dilem olduğunu fark etmesiyle beyninden aşağı kaynar su döküldü sanki, adım atamadı olduğu yerde kaldı bir iki saniye. Her şey berbat olmuştu. Dilem'in ona kaçması ikisinin de ölüm sebebiydi.
Gücünü toplayıp yanlarına varınca telaşla etrafı kontrol edip Dilem'e döndü. "Dilem burada ne işin var?"
"Ben de tam onu soruyordum bu kızın burada ne işi var Hazar?" dedi Hatice hanım öfkeli olduğunu ses tonuna yansıtmaktan çekinmeden.
"Anne sen içeri gir."
"Bu kızı buradan götür."
"Anne! İçeri gir dedim." dayamamayarak bağırdı Hazar. Hatice hanımın içeri girmesiyle Dilem'e dönüp sordu. "Dilem sen gece yarısı neden geldin buraya?"
"Gecenin bir yarısı karanlık sokaklarda nasıl geldin demiyorsun, niye geldin diyorsun bravo ya gerçekten. Özür dilerim Hazar ben seni yanlış anlamışım." Sitemden uzak kırgınlıkla çıkıyordu sesi arkasını dönüp hızlı adımlarla yürümeye başladı Dilem. Nereye gideceğini bilmiyordu ama kimseye ihtiyacı olmadığını biliyordu. Hazar'a muhtaç olduğu için değil sevdiği için gelmişti.
Hazar eliyle alnını sıvazlayıp sakinleşmeye çabaladı. Gittikçe uzaklaşan Dilem'in ardından koşup kolundan tutarak durdurdu. "Yapma gönlümün ilacı o yüzden söylemedim. Biliyorsun biri seni burada görse ikimiz içinde çok tehlikeli. Hadi anlat bana ne oldu?"
"Babam beni Süleyman'a vermiş. Bu gece söz kesilecek dedi. Seni defalarca aradım ama açmadın ben de evden kaçtım."
"Sen ne yaptın Dilem? Ben hallettim her şeyi söz falan olmayacak. Birkaç bir şey duydum mahalleden araştırdım akşama söz keseceğini öğrenince depoya kaldırttım şerefsizi. Önümde arayıp iptal etti sözü. Biraz daha sabretseydin..."
"Bir dakika sen beni mi suçluyorsun? O lanet telefonu açsaydın böyle olmazdı. Ayrıca bu kadar sorun olacağını bilseydim sana gelmezdim. Ben kendi başımın çaresine bakarım." Hızla kolunu Hazar'dan kurtarıp arkasını döndü Dilem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLEM
RomanceDilem hayat boyu mücadele etmek zorunda kalanların hikayesi. Dilem başı dik ve özgürlüğü yaşam felsefesi edinmişlerin hikayesi. •🌿🤎• "Biliyorum, biliyorum gerçek değilsin. Hayalsin sadece hayal. Biliyorum dokunsam gideceksin. Bir ömür böyle kalsa...