•30•
BENİM İLACIM SENSİN~
"Böyle mi görünür gökyüzü her zaman?
Her zaman güzel mi bu kadar,
Bu eşya, bu pencere?
Değil,
Vallahi değil;
Bir iş var bu işin içinde."Orhan Veli Kanık
••••••
Gün kararıp gece yavaş yavaş merhaba derken onların kalplerinde de ışıklar sönmüştü. Agah, Amina ve ailesini arabaya bindirip evine getirdi. Eve geleli dakikalar olmasına rağmen Amina hala titriyordu. Duydukları, yaşadıkları çok ağırdı. Karşısında sessizce oturan Agah ve ailesine baktı. Bugün tanışmaya gelmişlerdi güya, unutulmaz bir gün yaşayacağını düşünmüştü kaderini hapis alan kederi unutup.
"Mükemmel bir tanışma oldu değil mi?" diye sordu sesindeki alaylı tonu gizlemeden. "Her şeyi tüm gerçekliğiyle öğrenebileceğiniz başka bir zaman olamazdı. Nezaketinize hayran kaldım gerçekten. Oğlunuz size benziyor. Fakat sorun değil vazgeçebilirsiniz. Sizi anlarım. Bu saatten sonra beni oğlunuzu layık...."
"Hey hey bir saniye! Bu nasıl bir konuşma böyle? Az önceki cesur güçlü kadına ne oldu?" Ses tonunun yüksek çıkmamasına özen göstererek konuştu Agah'ın babası.
"Onlar nasıl sözler öyle layık görmemek ne demek? Senin kadar güçlü bir kadına sevdalandığı için ancak gurur duyarız." Gülümseyerek konuştu Agah'ın annesi. Amina'nın herkese kafa tutan konuşmaları bir kadın olarak en çok onu etkilemişti.
Ayağa kalkıp kendisine gülümseyerek bakan kadının yanına gidip sıkıca sarıldı Amina. "Çok teşekkür ederim bu kadar güzel baktığınız için yüreğinizi temiz tuttuğunuz için çok teşekkür ederim."
Annesinden ayrılıp yanında oturan Agah'ın babasına doğru yöneldi öpmek için elini tutmuştu ki adam elini çekip sardı Amina'yı. Aralarında kısa bir mesafe bırakıp konuşmaya başladı.
"Aile konusunda hep eksik kalmışsın. Biz de tam anlamıyla ebeveyn olamadık. Agah'ın kararlarına hep müdahale ettik. Yani öyle örnek anne babalardan değiliz. Fakat kabul edersen seni bu beceriksiz ebeveynlerin çocuğu olan adama eş olarak istiyoruz. Ve temelleri pek de sağlam olmayan bu ailenin bir üyesi yapmak istiyoruz."
"Baba ne kadar güzel anlattın ailemizi Amina şimdi arkasına bakmadan kaçsa yeridir."
Agah'ın cümlesiyle herkes gülmeye başladı. Amina bakışlarını Agah'a çevirip minnet dolu bir tebessüm bahşetti sevdiği adama. Bu adam yaşanan onca kötü şeye rağmen yüzünü güldürmeyi başarıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLEM
RomanceDilem hayat boyu mücadele etmek zorunda kalanların hikayesi. Dilem başı dik ve özgürlüğü yaşam felsefesi edinmişlerin hikayesi. •🌿🤎• "Biliyorum, biliyorum gerçek değilsin. Hayalsin sadece hayal. Biliyorum dokunsam gideceksin. Bir ömür böyle kalsa...