Gidiş

31.3K 1K 127
                                    

&&&

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

&&&

Bilinmeyen Numara : Gidiyorsun...

Bilinmeyen Numara : Ne kadar kolay değil mi söylemesi?

Bilinmeyen Numara : Ama içimde ne fırtınalar kopuyor bir bilsen.

Bilinmeyen Numara : Aramıza 1768 kilometre girecek

Bilinmeyen Numara : Bir çok gece düşünmekten uyuyamayacağım.

Bilinmeyen Numara : Acaba yemeğini yedi mi, şuan uyuyor mu?

Bilinmeyen Numara : Yoksa gece operasyonuna mı çıkardılar onu?

Bilinmeyen Numara : Haber alamayacağım senden ve alamadıkça bu beni çılgına çevirecek.

Bilinmeyen Numara : Dayanamayacağım çoğu zaman. Atlayacağım bir uçağa geleceğim şehrine.

Bilinmeyen Numara : Yıllardır yaptığım gibi uzaktan izliyeceğim seni ve içime bir nebze su serpilecek.

Bilinmeyen Numara : O rahatlıkla aramıza yine mesafeler koymak zorunda kalacağım.

Bilinmeyen Numara : Sonra yine merak edeceğim seni. Bunların hepsini yeniden yapacağım.

Bilinmeyen Numara : Söylesene sevgilim. Ben sensiz ne yapacağım?

Bilinmeyen Numara : Şuan durduğum yerden çıkıp kocaman sarılmak istiyorum.

Bilinmeyen Numara : Yalnız değilsin.
Ben varım. Ben beklerim seni demek istiyorum.

Bilinmeyen Numara : Boş boş bakma öyle etrafa. Kimin yolunu gözlediğini biliyorum.

Bilinmeyen Numara : Gelmeyecek o.

Bilinmeyen Numara : Beklemeyecek benim gibi. Sensizliğe dayanamayıp ağlamayacak mesela.

Bilinmeyen Numara : Unut onu da diyemiyorum sana. Onun yanındayken mutlu olabiliyorsun ancak.

Bilinmeyen Numara : Gitmem gerek artık. Yüzünü bir daha ne zaman görürüm bilmiyorum.

Bilinmeyen Numara : Ama şunu bil ki ben seninle birlikte gün sayacağım.

ŞAFAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin