Bu bölümde böyle kısa ve öz oldu. Ama finale az kadı artık. Sınavlar gelmeden bitireceğim.
&&&
Askerim : Çok az kadı. Çok çok az kaldı Neva.
Askerim : Sadece bir beş gün daha bekleyeceğiz. Sonra kavuşacağız söz veriyorum.
Askerim : Aklına kötü düşünceler getirip kendi kendine üzülme. Bu son beş günde her şey yolunda gidecek inşallah.
Askerim : Görev bitti zaten. Üsse geri döndük. Ve bulduğum bu boş vakitte sana yazmak istedim.
Askerim : Ağrıya geldiğimden beri bu süre zarfında bıkmadan usanmadan bana yazdığın için teşekkür ederim sana.
Askerim : Bu konuda ne diyebilirim bilmiyorum. Konu dönecek dolaşacak ve yine Burcuya gelecek. Bu yüzden konuşmaktan korkuyorum artık.
Askerim : Şu mesajı okuyunca içinde bir panik uyandı tahmin edebiliyorum. ' Acaba' dedin bir an.
Askerim : Ama bundan sonra ihtimaller değil kesinlikler olacak hayatımıza.
Askerim : Bana inandığını biliyorum ama yine de bunu söylemek istiyorum.
Askerim : Burcu defteri benim için kapandı. Ve ben senin için yepyeni bir sayfa açtım. Tertemiz ve boş. Umuyorum ki o defterin boş sayfalarını doldurmak için çok vaktimiz olacak.
Askerim : Sende kendine çok iyi bak bacım. Her zaman benim Nevam olarak kal.
safak_n : Sana bakmayı özledim.