Geçen bölüm nicklere dikkat ettiniz mi? Etmediyseniz üzdü
neva_s : Enişteniz geldiğinde bir basketbol maçı yaparız artık. @safak_n
Nevam : Ben geldim.
Nevam : Özlendim mi bakalım?
Nevam : Tamam tamam. Özledin. Bende seni özledim.
Nevam : Ben az önce bir çöpçatanlık yaptım.
Nevam : Selma ablayı ziyarete gittiğimde kuzenin vardı evde. Biraz konuştuk. Baya üzgün gözüküyordu. Dedim ben seni biriyle tanıştıracağım.
Nevam : Bir arkadaşımın numarasını verdim. İki saattir konuşuyorlar. Odadan çıkmıyor aradığından beri.
Nevam : İyi mi ettim kötü mü ettim bilemedim şimdi?
Nevam : Neyse arkadaşımı uzağa kaptırmadım ya ona seviniyorum.
Akserim : Sen var ya sen. O zaman hazır sen bu işlere başlamışken arasını yapmanı istediğim bir çift daha var.
Nevam : Kimmiş?
Askerim : Sen ve ben. Bizimde bir aramızı yapsana bacım. Sevenleri kavuşturmak sevaptır.
Nevam : Ay iki dakika bayılıp gelebilir miyim?
Askerim : Bayıl gel hadi bekliyorum.
Nevam : Ya sen sadece seviyorum dedin gittin bende kendimi çok umutladırmadım.
Askerim : Aceleye gelmiş gibi düşünmezsen ben bir dahaki izne geldiğimde sana bir yüzük getirmek istiyorum.
Nevam : Söz yüzüğü?
Askerim : Doğru. Sadece bir adını koyalım istiyorum. Çünkü başka türlü Burcu benim peşimi bırakmayacak.
Nevam : O nereden çıktı şimdi?
Askerim : Bir kaç kere aradı. Neden bir anda bana bu kadar ilgi göstermeye başladı anlamıyorum. Ama seni sevdiğim için pişman değilim.
Nevam : Bende seni sevdiğim için pişman değilim. Aklım hala sevemediğim günlerde. 😂
safak_n : Tek taş mı beş taş mı? @neva_s