& & &
Bilinmeyen Numara : Çıl-dı-rı-yo-rum... Çıldırıyorum ben.
Bilinmeyen Numara : Sensizlikten çıldırıyorum.
Bilinmeyen Numara : Bu kadar zor olduğunu tahmin etmemiştim.
Bilinmeyen Numara : Seni tanıdığımdan beri gözümün önündesin. Pek sensizliği tatmadım ben.
Bilinmeyen Numara : Bu yüzden mi bu kadar koydu olmayışın?
Bilinmeyen Numara : Artık günleri değil saatleri sayacağım geçsin diye.
Bilinmeyen Numara : Sadece 48 saat oldu oysa ki görüşmeyeli.
Bilinmeyen Numara : Dile kolay kocaman bir 48 saat.
Bilinmeyen Numara : Aklıma gelme diye ne yapacağımı şaşırdım resmen.
Bilinmeyen Numara : Baştan sona evi tertemiz yaptım. Ama yine aklımın bir ucunda o gülüşün yerini korudu. Çıkmadı aklımdan.
Bilinmeyen Numara : Otuz iki diş sırıtarak gezdim ortalarda yüzün aklıma geldikçe.
Bilinmeyen Numara : Ve bugün her zaman yapmak istediğim ama yapamadığım bir şey yaptım. Günlük aldım kendime.
Bilinmeyen Numara : Sensizliği biraz da kağıtlara anlatacağım.
Bilinmeyen Numara : Nasip olurda dönersen bu vatan borcundan beraber okuruz bu günlüğü.
Bilinmeyen Numara : Ben okudukça ağlarım sende dalga geçersin benimle sulu göz diye.
Bilinmeyen Numara : Son olarak geceleri onu düşünüpte uykusuz bırakma kendini!
Bilinmeyen Numara : Söz mü askerim?
& & &