46. Gün

7.8K 403 17
                                    

Küçük bir not

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Küçük bir not. Neva isminin anlamı refah ve mutluluk anlamlarına geliyor. Bu yüzden Şafak Nevam diye kaydetti. Yani mutluluğum ya da huzurum gibisinden düşünebilirsiniz.

&&&

Nevam : Ne şimdi bu?

Nevam : Şafak dalga mı geçiyorsun?

Nevam : Ya lütfen şaka yaptığını söyle.

Nevam : Hayır ya. Böyle gidemezsin. İzin vermem.

Nevam : Böyle hiç bir şey demeden nasıl gidebildin ya?

Nevam : Şafak ya bu son konuşmamız olursa.

Nevam : En azından gitmeden bir kere sesini duysaydım.

Nevam : Korkuyorum anlasana. Sense beni daha korkularımla başbaşa bırakıp gidiyorsun.

Nevam : Şimdi bunları okuyor olsan korkularımla yüzleşmem gerektiğini söylersin.

Nevam : Ama bu korku bambaşka be Şafak.

Nevam : Korktuğum her türlü şeyle yüzleşirim ama bununla yüzleşmek istemiyorum.

Nevam : Sensizlik hayattaki en çok korktuğum şey.

Nevam : Şimdi dayanıyorum çünkü elimde sabretmem için bir neden var. Ama elimden hepten kayıp gidersen dayanamam.

Nevam : Ben seni abim yerine koydum. Seni o gibi düşündüm. Sen yaşadığın için yaşattım onu içimde. Ama sen yani sen de gidersen abim ölür.

Nevam : Ben tutunacak başka dal bulamam ve bende ölürüm.

Nevam : Anladın mı beni? Orada bile rahat bırakmam seni. Peşinden gelirim.

Nevam : Bu yüzden yaşamak zorundasın. Sen yaşamalısın. Sen yaşarsan abim de yaşar.

Nevam : Bencil olduğumu düşünüyorsun belki. O zaman benim için değilse bile annen için yaşa.

Nevam : Sen onun tek evladısın.

Nevam : Kendine dikkat et askerim.

Nevam : Seni seviyorum yüreği güzel adam.

ŞAFAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin