Bilinmeyen Numara : Ben geldim askerim.
Bilinmeyen Numara : Özledin mi bakalım beni. İki gündür ortalarda yokum.
Bilinmeyen Numara : Yine yazmayınca meraklandın mı?
Bilinmeyen Numara : He beni diyorsun. Ben özlemez miyim ya. Çok çok özledim böyle. Yanına gelebilecek kadar.
Askerim : Saçmalama. Her gün yanıma gelmeye kalkarsan batarsın. Ben baştan uyarayım.
Bilinmeyen Numara : Aman o kadar yolu yeniden alıp sonra da seni başka bir kızla basmaya niyetli değilim zaten. Merak etme.
Askerim : Bu konunun kapandığını sanıyordum bacım. Yapma etme.
Bilinmeyen Numara : Yaparımda ederim de. Yeri geldiğinde bu konu her zaman açılacak.
Bilinmeyen Numara : Ve ben sana bunu büyük bir zevkle hatırlatacağım.
Askerim : Sen şimdiden böyleysen bacım yani ben gerisini düşünemiyorum.
Bilinmeyen Numara : Bu daha hiç bir şey. Sadece bekle ve gör.
Askerim : Tamam tamam. Şimdi ciddi olalım. Evet ciddiyim şuan.
Askerim : Neler yapıyorsun?
Bilinmeyen Numara : Ne yapayım işte. Günde en az 5 mağaza gezip gelinlik bakıyorum.
Askerim : Niye evleniyor musun?
Bilinmeyen Numara : Evet. Evleniyorum. Sende davetlisin.
Bilinmeyen Numara : Ama misafir olarak değil damat olarak.
Askerim : Ben birde anneme diyordum delirmiş diye. Sen ondan bir tık daha betersin.
Bilinmeyen Numara : Öyleyimdir. Huyum kurusun :-)
Askerim : Dur bak ben sana ne diyeceğim.
Askerim : Tam olarak 10 gün sonra izne geleceğim. Hadi biraz sevin.
Bilinmeyen Numara : Burada bekle. Sevinip geliyorum.
Bilinmeyen Numara : Yaaaaaaa. Ciddi misin şuan.
Askerim : Evet. Ama senden bir şey isteyeceğim.
Bilinmeyen Numara : İste lan iste. Şuan ne istersen yaparım. Gerçi normalde de yaparım da neyse.
Askerim : Aha dırdıra da başladı. Bence başlamayan ilişkimiz burada bitmeli.
Bilinmeyen Numara : Hadi hadi. Blöf yapma. Söyle ne söyleyeceksen.
Askerim : Şimdi sen bize güzel bir gezi planlıyorsun. Ben geldiğimde bu plana harfi harfine uyuyoruz.
Bilinmeyen Numara : Tamamdır. Bak şimdiden aklımda kurdum bile. İlk anamın elini öpmeye gideceğiz.
Askerim : Vazgeçtim ben sen plan falan yapma.
Bilinmeyen Numara : Şaka şaka.
Bilinmeyen Numara : Ya bak bu söylediklerimi ciddye almıyorsun değil mi?
Bilinmeyen Numara : Beni tanımıyorsun ve kafanda beni yanlış tanımanı istemem.
Askerim : Tabi ki ciddi anlamıyorum.
Askerim : Ama kalbinin bir yerlerinde bunların gerçek olmasını istediğini biliyorum.
Görüldü...