Bunlar size. 💙
& & &
Bilinmeyen Numara : Günaydın askerim.
Bilinmeyen Numara : Yine yoksun. Kendi kendime anlatacağım. Kendim cevap vereceğim sorduğum soruya.
Bilinmeyen Numara : Olsun. Bunları okuyamasan bile bunları sana anlatmak o kadar huzur verici ki.
Bilinmeyen Numara : Artık yavaş yavaş bende hayatına dahil olmak istiyorum.
Bilinmeyen Numara : Başkasına verdiğin değeri bana da verebilir misin bilmiyorum ama ben her şeye razıyım.
Bilinmeyen Numara : Kabul etsen de etmesen de ben her zaman bir adım arkanda olacağım.
Bilinmeyen Numara : Geriye dönüp baktığında 'ben buradayım yoluna rahatla devam edebilirsin' diyeceğim.
Bilinmeyen Numara : Annem hep çok büyük hayaller kurduğumu söylerdi. Ve bu hayallerim gerçekleşmediğinde çok üzülürdüm.
Bilinmeyen Numara : Bu da o hayallerden biri mi bilmiyorum.
Bilinmeyen Numara : Boş bir hayalin peşinden mi koşuyorum. Onu da bilmiyorum.
Bilinmeyen Numara : Tek bildiğim şu ki bu bir heves değil. Gelip geçici bir aşk da değil.
Bilinmeyen Numara : Sonuçta neyin ne olduğunu anlayabilecek bir yaştayız.
Bilinmeyen Numara : Derinden bir sevgi bu. Öyle bir şey ki hani saygım bitse bile sevgimin hiç bitmeyeceği türden.
Bilinmeyen Numara : Bu konularda kendimi ifade edemiyorum. Sende öylesin.
Bilinmeyen Numara : Sanırım sana benzemeye başlıyorum. :)
Bilinmeyen Numara : Ha birde benden yardım istemiştin ya.
Bilinmeyen Numara : Kural 1- Beni rahat bırakmasını söyle!
Bilinmeyen Numara : Telefonum hiç susmuyor da. Bunun konuyla ne alakası var bilmiyorum. Ama olsun sen yine de söyle.