"Σημείωση συγγραφέα" ,
Στην αρχή μερικών κεφαλαίων θα βάζω τραγούδια τα οποία προτείνω να ακούσετε κατά την ανάγνωση του κεφαλαίου. Καλή ανάγνωση ❤️Βγαίνοντας από την κεντρική πύλη του σχολείου, είδα τον Πέτρο...
Κρύφτηκα γρήγορα πίσω από ένα κτίριο που ήταν πολύ κοντά του για να ακούσω τι λέει. Μιλούσε στο τηλέφωνο.
Πέτρος: Ναι , ναι, έβαλα τον Φάνη να την προσέχει, όσο θα λείπω. Οποιοσδήποτε πάει να μπει στο κτίριο...τον κανονίζεις όπως του αρμόζει. Οκ....οκ...πάω εγώ εκεί πέρα ούτως η άλλως. Επιτέλους θα είμαι μαζί με την Μαριάννα.
Με το που άκουσα το όνομα της κοκαλωσα. Κάτι πάει πολύ στραβά, πάρα πολύ στραβά.
Πρώτα εξαφανίζεται μυστηριωδώς, μετά με χωρίζει και τώρα αυτό... Δεν υπάρχει περίπτωση να με χώρισε για αυτόν, δεν θέλω να πιστέψω κάτι τέτοιο. Μετά από όλα όσα έχουν συμβεί, δεν θα έφτανε τόσο χαμηλά...δεν θα μου έκανε κάτι τέτοιο.
Ο Πέτρος έκλεισε το κινητό του, το έβαλε στην τσέπη του και μπήκε σε ένα αμάξι, πιθανότατα το δικό του. Έτρεξα να πάρω το ποδήλατο μου, που είχα αφήσει μερικά μέτρα πιο δίπλα και αφού ανέβηκα σε αυτό, άρχισα να τον ακολουθαω.
Προσπάθησα να απομνημονευσω τον αριθμό της πινακίδας, σε περίπτωση που χρειαστεί. Πάλι καλά είχε κίνηση οπότε, δεν μπορούσε να τρέξει και περνούσα ανάμεσα από τα αμάξια με ευκολία οπότε ήταν πιο δύσκολο να με δει έτσι.
Έγινα πτώμα, αλλά κατάφερα να τον ακολουθήσω. Σταμάτησε έξω από ένα παλιό και πιθανότατα εγκαταλελειμμένο κτήριο.
Σπασμένα παράθυρα, ξεφτισμενοι τοίχοι. Κράτησα την απόσταση μου για να μην γίνω αντιληπτή.
Ο Πέτρος βγήκε από το αμάξι και κατευθύνθηκε προς το κτίριο. Σύντομα ένας ψηλός , μεγαλόσωμος άντρας βγήκε από το παλιό κτίριο και πλησίασε τον Πέτρο.
Πέτρος: Πάω μέσα να την προσέχω, εσύ πήγαινε να κανονίσεις τις ταυτότητες και τα χαρτιά.
Ψηλός άγνωστος άντρας: Οκ σε 20 λεπτά λογικά θα είμαι πίσω.
Πέτρος: Ωραία, είπε και μπήκε στο κτίριο.
Ωραία έχω περίπου 15 λεπτά στη διάθεσή μου οπότε πρέπει να δράσω γρήγορα. Κάλεσα την αστυνομία και είπα τη διεύθυνση που με δυσκολία κατάφερα να βρω αφού το μέρος ήταν ερημωμένο δίχως πολλά κτίρια στη γύρω περιοχή.
YOU ARE READING
Από Την Πρώτη Ματιά
RandomΗ Άλεξ ένα όχι και τόσο συνηθισμένο λυκειοπαιδο, ενώ πιστεύει ότι τα έχει σκεφτεί όλα όσο αφορά την ζωή της, έρχεται η Μαριάννα και τα αλλάζει όλα. Δράματα , έρωτες , χαρές , λύπες και μυστικά , έρχονται όλα στο προσκήνιο και δημιουργούν ταραχές και...