Άλεξ POV
Ξύπνησα νιώθωντας ζεστασιά στο κορμί μου. Σίγουρα δεν ήταν από τα ρούχα μου γιατί προφανώς δεν φορούσα. Ήταν η Μαριάννα, η κοπέλα μου. Ποτέ δεν μου άρεσαν οι τίτλοι αλλά πρώτη φορά νιώθω τόσο ωραία, μου αρέσει να ξέρει ο κόσμος ότι είναι κοπέλα μου, ότι είναι δική μου και μόνο δική μου. Έχω συνιθήσει πλέον το γεγονός ότι έχω κοπέλα και είναι γαμάτο μπορώ να πω. Με κάνει πολύ χαρούμενη αυτή η κοπέλα. Το αίσθημα του να ξυπνάω δίπλα της, να μυρίζω το μεθυστικό της άρωμα, να την κρατάω αγκαλιά...Δεν είμαι πολύ ρομαντικοτέτοια και ούτε λατρεύω τα γλυκανάλατα αλλά μία στο τόσο δεν με πειράζει να είμαι ευάλωτη. Η Μαριάννα είναι σχεδόν το αντίθετο από εμένα. Είναι χαλαρή σχεδόν πάντα, δεν αγχώνεται εύκολα, προσπαθεί να αντιμετωπίζει όλες τις καταστάσεις λογικά και ήρεμα και φυσικά είναι φουλ ρομαντικό άτομο, αν και προτιμάει να κάνουν οι άλλοι ρομαντικά πράγματα για αυτήν παρά η ίδια στους άλλους.
Θα ήμουν 10 φορές περισσότερο χαρούμενη αν οι γονείς μου μπορούσαν να τα δουν όλα αυτά, να δουν ότι είμαι πραγματικά χαρούμενη. Ούτως ή άλλως αυτό δεν θέλει κάθε γονιός για το παιδί του; Να είναι χαρούμενο; Μακάρι να ήταν έτσι και οι δικοί μου οι γονείς, να με αποδεχόντουσαν για αυτό που είμαι αλλά αμφιβάλλω πως θα το κάνουν. Δεν περιμένω να τους το πω και να είναι σύμφωνοι ή να πετάνε το βρακί τους από την χαρά, αλλά μετά από καιρό να το συνιθήσουν, να είναι περίφανοι για εμένα και για τις επιλογές μου. ''Τι σκέφτεσαι;'' ακούστηκε μια φωνή που με έβγαλε από τις σκέψεις μου. Γύρισα το κεφάλι μου για να αντικρύσω για άλλη μια φορα αυτά τα πανέμορφα καστανά μάτια.
Άλεξ: Που ξέρεις ότι σκ-
Μαριάννα: Όταν σκέφτεσαι κάτι σημαντικό ή προσπαθείς πολύ να καταλάβεις κάτι, εμφανίζεται μια μικρή ριτίδα στο μέτωπό σου.
'Αλεξ: Ενδιαφέρον...είσαι πολύ παρατηριτική πάντως.
Μαριάννα: Προσπαθώ, είπε χαμογελαστά. Πείνασαααα, είπε μετά από λίγο.
Άλεξ: Να πάω να φτιάξω πρωινό;
Μαριάννα: Όοοοοχι, εσύ θα πας να κάνεις ένα ντουζάκι και εγώ θα πάω να φτιάξω pancakes.
Άλεξ: Μου ακούγεται αρκετά καλή ιδέα. Chao bellaaaaa, είπε τρέχοντας προς το μπάνιο. Είναι χαζό αλλά την λατρεύω.
Σηκώθηκα μετά από λίγο από το κρεβάτι μου, έβαλα ένα σορτσάκι, μία κοντομάνικη που είχα κλέψει παλία από την Άλεξ και πήγα στην κουζίνα να φτιάξω πρωινό. Έφτιαξα pancakes που είναι το αγαπημένο της πρωινό αλλά και καφέ για εμένα γιατί αν μου αρέσει κάτι παραπάνω από την Άλεξ ή την ίδια μου την ύπαρξη, είναι ο καφές.
BINABASA MO ANG
Από Την Πρώτη Ματιά
RandomΗ Άλεξ ένα όχι και τόσο συνηθισμένο λυκειοπαιδο, ενώ πιστεύει ότι τα έχει σκεφτεί όλα όσο αφορά την ζωή της, έρχεται η Μαριάννα και τα αλλάζει όλα. Δράματα , έρωτες , χαρές , λύπες και μυστικά , έρχονται όλα στο προσκήνιο και δημιουργούν ταραχές και...