Κεφάλαιο 33 (ending)

374 17 11
                                    

Σήμερα ευτυχώς δεν έχω πολλή δουλειά οπότε θα πάω πιο αργά στο γραφείο. Σηκώθηκα από το κρεβάτι μου, ντύθηκα, έφτιαξα το μαλλί μου, το οποίο είναι πλέον κομμένο σε ανδρικό στυλ και βγήκα μία βόλτα στο πάρκο της γειτονιάς μου.

Μερικά βράδια έρχομαι εδώ για να αράξω γιατί δεν έχει κόσμο, οπότε παίρνω μία μπύρα στο χέρι ή ένα ενεργειακό ποτό και κοιτάω τα αστέρια. Με βοηθάει να σκέφτομαι, είναι η ήρεμη στιγμή της ημέρας μου.

Πήρα ένα καφέ και έκανα τη βόλτα μου. Είχε αρκετά σκυλάκια επειδή είναι πρωί και είναι η κατάλληλη ώρα για να τα βγάλουν έξω οι ιδιοκτήτες τους. Παιδιά να γελάνε και να τρέχουν γύρω-γύρω, ευχάριστη ατμόσφαιρα.

Αφού χάρηκα τον ελεύθερό μου χρόνο, πήγα στη δουλειά. Χαιρέτησα μερικούς υπαλλήλους και έπιασα κουβέντα μαζί τους και μετά πήγα στο γραφείο μου. Λίγα λεπτά μετά αφού ξεκίνησα την δουλειά μου ακούστηκαν τα γνώριμα χτυπήματα στην πόρτα.

Άλεξ: Πέρνα μέσα Νατάσσα, είπα λίγο δυνατά για να με ακούσει.

Νατάσσα: Καλημέρα Άλεξ, είπε ντροπαλά. έχω μερικές ανακοινώσεςι και μερικά έντυπα να σου δώσω για να τα διαβάσεις και να υπογράψεις όπου είναι απαραίτητο. Είχε όντως αρκετά έγγραφα στα χέρια της και πριν τα ακουμπήσει στο γραφείο μου, σκορπίστηκαν όλα στο πάτωμα. Πανικοβλημένη άρχισε να τα μαζεύει όσο πιο γρήγορα μπορούσε και πήγα να την βοηθήσω. Τα μαζέψαμε και τα αφήσαμε στο γραφείο. Δεν μπόρεσα παρά να παρατηρήσω τα σημάδια στα χέρια της, λες και την είχε σφίξει πάρα πολύ κάποιος για να μην φύγει.

Άλεξ: Το ξέρεις οτι μπορείς να μου μιλήσεις αν γίνει κάτι έτσι; εννοώ και εκτός δουλειάς προφανώς.

Με κοίταξε αλλά δεν απάντησε, ίσως κατάλαβε γιατί το είπα. Την πλησίασα και έπιασα το χέρι της διστακτικά. Αφού βεβαιώθηκα οτι δεν είχε πρόβλημα, σήκωσα το μανίκι απο το λευκό πουκάμισό της και τα μωβ σημάδια γύρω απο τον καρπό της εμφαβίστηκαν. Της φίλησα απαλά το χέρι, αφού το εξέτασα πρώτα και την πήρα στην αγκαλιά μου.

Άλεξ: Αν χρειάζεσαι βοήθεια θέλω να μου το πεις, θα φροντίσω εγώ να είσαι καλά, δεν υπάρχει λόγος να φοβάσαι. Απομακρύνθηκε λίγο και σκούπισα τα δάκρυα απο τα μάτια της. Έγυρα λιγο προς το μέρος της αλλά αυτή έμεινε κίνητη. Ήμασταν μερικά χιλιοστά πριν ακουμπήσουν τα χείλη μας, όταν κάποιος χτύπησε την πόρτα. Πήγα γρήγορα στην καρέκλα μου ενώ η Νατάσσα κατέβασε το μανίκι της και έστρωσε το πουκάμισό της.

Από Την Πρώτη ΜατιάTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang