Άλεξ POV
Άλεξ: Πέρασα πολύ ωραία σήμερα
Μαριάννα: Αφού βγήκες μαζί μου, νταα, είπε υπερήφανη κι γέλασα.
Άλεξ: Θα σε ξαναδώ τη Δευτέρα;
Μαριάννα: μάλιστα miss μπουρμπουλήθρα , είπε γελώντας
Άλεξ: σοβαρά τώρα miss μπουρμπουλήθρα; Και νόμιζα ότι δεν μπορούσε να γίνει χειρότερο....είπα δείχνοντας θιγμένη. Μετά την κοίταξα και αρχίσαμε να γελάμε και οι δύο μας. Σίγουρα δεν θες να σε πάω σπίτι; Την προηγούμενη φορ- πήγα να συνεχίσω την πρότασή μου αλλά με διέκοψε.
Μαριάννα: όχι, με γυρίζεις κάθε φορά. Μην ανησυχείς, δεν θα επαναληφθεί αυτό που συνέβη, ο Πέτρος είναι πλέον στη φυλακή.
Άλεξ: Το ξέρω αλλ-
Μαριάννα: αλλά τίποτα, θα πάω μόνη μου. Καληνύχτα babee, ήρθε και με φίλησε γρήγορα στα χείλη. "Καληνύχτα" απάντησα και μπήκα μέσα στο σπίτι. Ανέβηκα στο δωμάτιο μου, άλλαξα και κατέβηκα κάτω σαλόνι για να δω καμιά ταινία.
Κάτω με περίμενε ο μπαμπάς μου. Ήταν αρκετά ενοχλημένος από κάτι δεν μπορούσα να πω τι ήταν. "Γεια σου μπαμπά" "Γεια, έλα μέσα, πρέπει να μιλήσουμε" ακούστηκε η πλέον ενοχλημένη η φωνή του. Εκείνη την στιγμή άρχισα ήδη να ανησυχώ, για την συζήτηση που θα ακολουθούσε.
Έκατσα στον καναπέ και αυτός στην πολυθρονα απέναντι μου. Ξεφυσηξε και με κοίταξε. Το πρόσωπο του δεν πρόδιδε κανένα συναίσθημα και απλά με τρόμαζε. "Είσαι λεσβία;" ρώτησε και οι λέξεις βγήκαν με δυσκολία ανάμεσα από τα δόντια του.
Φόβος, το πρώτο και το μόνο συναίσθημα που ένιωθα εκείνη τη στιγμή. "Απάντησε μου" είπε φανερά εκνευρισμένος πλέον. Το έβλεπα στα μάτια του, απογοήτευση. Είμαι μία απογοήτευση για αυτόν.
Έπρεπε όμως να απαντήσω σύντομα, όσο αργούσα τόσο περισσότερο εκνευριζόταν και καταλάβαινε ότι είναι αλήθεια. Στο λαιμό μου ένας κόμπος που νιώθω πλέον να με πνίγει, δάκρυα σχηματισμένα στα μάτια μου που απειλούν να δραπετεύσουν. "Ν-ν-ναι" είπα και άκουσα τη φωνή μου να σπάει.
Πόνος και πικρία πλέον είχαν κυριεύσει το βλέμμα του, τις κινήσεις του, τον ίδιο ολοκληρωτικά. "Γιατί βρε Αλεξάνδρα; Γιατί μου το 'κανες αυτό;"
είπε έκανε πλέον βόλτες στο δωμάτιο προσπαθώντας να χωνέψει την καινούργια πληροφορία. "Γιατί πρέπει να είσαι και εσύ σαν αυτούς; Τι έκανα λάθος και βγήκες έτσι;". Κάθε του λέξη, μία μαχαιριά στην καρδιά μου.
YOU ARE READING
Από Την Πρώτη Ματιά
RandomΗ Άλεξ ένα όχι και τόσο συνηθισμένο λυκειοπαιδο, ενώ πιστεύει ότι τα έχει σκεφτεί όλα όσο αφορά την ζωή της, έρχεται η Μαριάννα και τα αλλάζει όλα. Δράματα , έρωτες , χαρές , λύπες και μυστικά , έρχονται όλα στο προσκήνιο και δημιουργούν ταραχές και...