BONUS Κεφάλαιο

472 22 7
                                    

Το λοιπον, αυτό είναι ένα κεφάλαιο για τον Στέφανο και την Έλλη. Το έχω βάλει ως μπόνους και όχι ως κανονικό κεφάλαιο γιατί πρέπει να το γράψω , ώστε να καταλάβετε πως συνεχίζετε η ιστορία. Τα λέμε στο επόμενο, byeeee

2 ώρες αργότερα..

Στέφανος POV

Στέφανος: Πάμε σιγά σιγά; 

Έλλη: Από τώρα;

Στέφανος: Ναι, έχει πάει ήδη 5 το πρωί. Η αδερφή σου εφυγε με την Μαριάννα και πήγαν σπίτι της και η Λυδία εφυγε με ένα παιδί πριν από λίγο.

Έλλη: Καλά καλά, πάμε, ειπε και σηκώθηκε από το σκαμπό του μπαρ. Καθώς πήγε να πάρει την τσάντα της, παραπάτησε και πήγε να πέσει. Ευτυχώς πρόλαβα και την έπιασα πριν πέσει. ''Οπαα..άστα, θα πάρω εγώ τα πράγματά σου''. Στηρίχθηκε για λίγο επάνω μου και αφού πήρα την τσάντα και το τζάκετ της, πήγαμε στο αμάξι μου. Την έβαλα να κάτσει στην θέση του συνοδηγού, της έβαλα την ζώνη και μπήκα στην θέση του οδηγού.  

Μετά από λίγη ώρα φτάσαμε στο σπίτι της. Την βοήθησα να παέι μέχρι το δωμάτιό της γιατί μόνη της προφανώς δεν μπορούσε. Αυτή είναι μία από τις στιγμές που χαίρομαι αφάνταστα που οι  γονείς τις Άλεξ ταξιδεύουν πολυ, λόγω δουλειάς και πάω στοίχημα ότι και η Έλλη είναι. 

Μπήκαμε στο δωμάτιο της και έψαξα να βρω τις πιτζάμες τις για να αλλάξει από τα ρούχα του κλαμπ. Αφού τις βρήκα, τις έδωσα στην Έλλη και πήγα να βγω από το δωμάτιο για να αλλάξει αλλά η φωνή της με σταμάτησε ''Μπορείς να μου κατεβάσεις το φερμουάρ;'' ρώτησε. ''Εμ...ναι'' είπα και την πλησίασα. Γύρισε και έβλεπα πλέον την πλάτη της. Κατέβασα αργά το φερμουάρ του στενού φορέματός της. Έβγαλε το φόρεμά της και έμεινε μονάχα με τα εσώρουχα. Έχει πραγματικά υπέροχο σώμα. Γυμνασμένη, στιτό σήθος, καμπύλες, μακρυά πόδια, ωραίο κωλ..JESUS! Δεν θα έπρεπε να σκέφτομαι έτσι για την Έλλη! Το σώμα της σε συνδιασμό με την συνολική της εμφάνιση και την συμπεριφορά της, την κάνουν να φαίνεται μεγαλύτερη από την ηλικία της. Την στιγμή που την είδα ξέχασα τα πάντα, ξέχασα ότι είναι σχεδόν 17, ότι είναι αδερφή της Άλεξ. Γύρισε και το βλέμμα της ήταν πλεόν ένα με το δικό μου. Με πλησίασε αργά. Δεν μπορούσα να κουνηθώ, πρώτη φορά νιώθω έτσι. έβαλε το χέρι της στο μάγουλο μου και αφού έκανε λίγο μύτες για να με φτάσει με φίλησε. Τραβήχτηκε μακρυά μου για λίγο για να δει την αντίδραση μου και αφού κατάλαβε ότι δεν με ενόχλησε, με ξαναφίλησε. Γευόμουν την βότκα στα χείλη της. Το φιλί μετράπηκε γρήγορα σε κτητικό. Τα χέρια της πήγαν στο κάτω μέρος της μπλούζας μου και μου την έβγαλε. Με έσπρωξε προς το κρεβάτι και όταν ξάπλωσα σε αυτό, ξάπλωσε και αυτή από επάνω μου. Συνεχίσαμε να φιλιόμαστε για αρκετή ώρα μέχρι που τραβήχτηκα για λίγο. 

Από Την Πρώτη ΜατιάWhere stories live. Discover now