Kεφάλαιο 26

311 18 0
                                    

Άλεξ: Δεν είναι υπερβολή το πουκάμισο;

Στέφανος: Με την καμία, you look hot girllll, είπε κλείνοντας μου το μάτι.

Άλεξ: Κάθε καθηγητής αγγλικών μόλις έσκισε το πτυχίο του, είπα γελώντας.

Στέφανος: Χα. Χα. Χα ξεκαρδίστηκα στο γέλιο, είπε ειρωνικά. Τελείωσες με το να θαυμάζεις τον εαυτό σου στον καθρέφτη; Πρέπει να φύγουμε κάποια στιγμή.

Άλεξ: Ναι ναι, μπορούμε να φύγουμε.

Στέφανος: Καιρός ήταν, είπε και τον βάρεσα ελαφρώς στο κεφάλι. ΑΟΥ! φώναξε.

Άλεξ: Σιγά που πόνεσες, ίσα ίσα που σε ακούμπησα. Ερώτηση, η κολώνια μου μυρίζει ή να βάλω κι άλλο; 

Στέφανος: Μια χαρά είναι, είπε αφού μύρισε τον λαιμό μου με παράξενο τρόπο κερδίζοντας άλλη μία σφαλιάρα  στο κεφάλι.

Άλεξ: Τέλεια, φύγαμε, ΣΤΟ ΑΠΕΙΡΟ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΑΡΑΠΕΡΑ!

Στέφανος: Τι αμαρτίες έκανα και τα ζω αυτά; αναρωτήθηκε αλλά παρόλα αυτά μπήκε στο αμάξι και σύντομα φτάσαμε στο κλαμπ.

Θα έρθει και ο Λουκάς μαζί μας, αλλά θα τον συναντήσουμε στο κλαμπ. Ήταν ο μόνος τρόπος για να πείσω τον μπαμπά μου να μην έρθει ο Λίαμ μαζί μας. Φαίνεται καλό παιδί απλά είναι ενοχλητικό να με νταντεύει συνεχώς αλλά στην τελική για αυτό πληρώνεται. 

Από όταν έμαθε ο μπαμπάς μου για τον Λουκά, ο Λίαμ δεν έρχεται παντού μαζί μου. Υπάρχουν μέρες που δεν έρχεται να με πάρει από το σχολείο ή που βγαίνω έξω γενικώς χωρίς αυτόν. Ειδικά όταν βγαίνω με τον Λουκά δεν έρχεται ποτέ.

Άλεξ: Δεν έχω ξαναέρθει εδώ, είπα κλείνοντας την πόρτα του συνοδηγού πίσω μου.

Στέφανος: Δεν έχεις ξαναέρθει γιατί είναι καινούριο,σήμερα είναι τα εγκαίνια οπότε θα έχει αρκετό κόσμο, είπε προχωρόντας μπροστά μου.

Ο Στέφανος πλήρωσε στην είσοδο και μπήκαμε μέσα. Η δυνατή μουσική εισέβαλε στα αυτιά μου, η μυρωδιά του αλκοόλ,καθώς και πιωμένοι έφηβοι να χορεύουν σαν να μην υπάρχει αύριο, δημιούργησαν την πρώτη εικόνα μου για το μέρος. Με λίγο κόπο καταφέραμε να πάμε στο μπαρ για να πάρουμε τα πρώτα μας ποτά. Εκεί συναντήσαμε και τον Λουκά. Τον αγκάλιασα και τον φίλησα στο μάγουλο. 

Είπα πριν μερικές ημέρες για την ψεύτικη μου σχέση με τον Λουκά στον Στέφανο και φαίνεται να είναι πιο μπερδεμένος από ποτέ. Φυσικά και μου τα έκανε πλανήτες με τόσες ερωτήσεις και φυσικά δεν του απάντησα στις περισσότερες. Δεν μπορεί να το μάθει, τουλάχιστον όχι ακόμα.

Από Την Πρώτη ΜατιάDonde viven las historias. Descúbrelo ahora