Κεφάλαιο 17

497 25 0
                                    

ΑΝΑΚΟΊΝΩΣΗ

Θέλω να πω ένα τεράστιο ευχαριστώ σε όλους όσους έχουν διαβάσει την ιστορία μου. Έχουμε φτάσει τα 1,70K. Δεν πίστευα ποτέ ότι η ιστορία μου θα ξεπεράσει τα 100 reads και χαίρομαι που έχει τόσο μεγάλη απήχηση. Χωρίς άλλη καθυστέρηση πάμε στο επόμενο κεφάλαιοοο, φιλιά ❤️

Μαριάννας POV

Μαριάννα: Όχι... Τώρα θα έπρεπε να τους εξηγήσω τι έχει συμβεί και μου ήταν ήδη δύσκολο την πρώτη φορά να μιλήσω για αυτό στους αστυνομικούς.

Μαμά Μαριάννας: Λοιπόν; Για εξήγησέ μας τι έχει γίνει.

Μαριάννα: Ο Πέτρος.. με...με απήγαγε.. είπα χαμηλόφωνα με δειλία στη φωνή μου. Ένιωθα ντροπιασμένη, λες και ήταν όλο αυτό δικό μου λάθος. Το ξέρω ότι δεν ήταν αλλά ένοιωθα ντροπή, για εμένα.. και για τον Πέτρο.

Μπαμπάς Μαριάννας: ΤΙ ΈΓΙΝΕ;; Ρώτησε έξαλλος ο μπαμπάς μου. "Θα το πλακώσω το κάθαρμα! Αν τον πιάσω στα χέρια μου, θα μετανιώσει την στιγμή που γεννήθηκε!" συνέχισε.

Μαμά Μαριάννας: ηρέμησε Γιώργο... ασε την κόρη μας να εξηγήσει τι συνέβη. "Πες αγάπη μου" είπε λυπημένα η μαμά μου.

Μέσα σε λίγη ώρα τους είχα εξηγήσει τι είχε συμβεί. Ο πατέρας μου θυμωμένος και η μητέρα μου στενοχωρημένη. Η Άλεξ ήταν δίπλα μου και κάτω από το τραπέζι μου κρατούσε το χέρι, χωρίς να φαίνεται φυσικά.

Περίπου 20 λεπτά αργότερα, οι γονείς μου συμπλήρωσαν κάποια απαραίτητα χαρτιά και ήταν η ώρα να γυρίσω επιτέλους στο σπίτι μου.

Μπήκαμε στο αυτοκίνητο των γονιών μου και κάθησα στα πίσω καθισματα με την Άλεξ. Έγειρα το κεφάλι μου στον ώμο της και αυτή ένωσε τα χέρια μας.

Μετά από περίπου 15 λεπτά, φτάσαμε στο σπίτι της Άλεξ. Μου έδωσε ένα τρυφερό φιλί στο κεφάλι, κατέβηκε από το αυτοκίνητο και μπήκε στο σπίτι της.

Μετά από 5 λεπτά φτάσαμε και στο δικό μου σπίτι. Κατέβηκα από το αμάξι και κατευθείαν πήγα στο δωμάτιό μου και ξάπλωσα. Πρώτη φορά μου έχει λείψει τόσο πολύ το κρεβάτι μου.

Κοιμήθηκα και σύντομα ήρθε το απόγευμα. Ξύπνησα κατά τις 8:00. Κατέβηκα κάτω στην κουζίνα όπου και έφαγα και μετά ξανά ανέβηκα στο δωμάτιο μου. Άνοιξα το κινητό μου και είδα ότι η Άλεξ μου είχε στείλει μήνυμα.

Άλεξ: "Πώς είσαι μωρό μου;"
Μαριάννα: "καλύτερα από πριν, εσύ;"
Άλεξ: "χαίρομαι, αφού είσαι εσύ καλά είμαι και εγώ ❤️"

Από Την Πρώτη ΜατιάTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang