κεφάλαιο 23

468 27 5
                                    

Διαβάστε σας παρακαλώ (σοβαρά θα σας πάρει 10 δεύτερα:) )

HOLLA AMIGOS. Καθυστέρησα ως συνήθως να ανεβάσω αλλά το έκανα μεγαλύτερο από όλα τα κεφάλαια. Στο τέλος κάθε κεφαλαίου γράφω στο περίπου πότε θα ανέβει το επόμενο ή κατι σχετικά με την ιστορία, οπότε καλύτερα να ρίχνετε μια ματιά. Πατώντας τα αστεράκια με βοηθάτε να καταλάβω τι σας αρέσει παραπάνω αλλά και να διαμορφώνω το περιεχόμενο της ιστορίας. Αφήστε σχόλια, ερωτήσεις και απόψεις, τα λεμε στο επόμενο bitchesss

Πήγα προς το πίσω μέρος του  προαυλιου, εκεί που φίλησα τη Μαριάννα για πρώτη φορά.

Λουκάς: πώς και από τα μέρη μας; ρώτησε χαμογελαστά.

Γύρισα λυπημένη και τον κοίταξα. Τα μάτια μου βουρκωμένα, η ψυχολογία μου κάτω από το μηδέν και η λύπη μου απερίγραπτη. Όταν αντίκρισε το βλέμμα μου το ύφος απότομα έγινε σοβαρό ενώ η περιέργεια δεν έλειπε από το πρόσωπό του.

Λουκάς: Τι έγινε; ρωτησε. Είναι η πρώτη φορά που γίνομαι τόσο ευάλωτη μπροστά σε κάποιον, αλλά δεν με νοιάζει. Τα δάκρυά μου άρχισαν να κυλούν δίχως σταματημό. Ο Λούκας με πήρε στην αγκαλιά του και προσπαθούσε να με ησυχάσει.

Εντωμεταξύ σε άλλο μέρος του σχολείου..

Μαριάννας POV

Στέφανος: Μαριάννα περίμενε! φώναξε ο Στέφανος αλλά δεν σταμάτησα καθώς δεν είχα όρεξη να μιλήσω σε κανέναν. Σταμάτησα μόνο όταν ένιωσα το χέρι του πάνω στον ώμο μου. Με γύρισε προς την μεριά του και είδε την κατάσταση στην οποία βρισκόμουν.

Κατακόκκινα και πρισμένα μάτια, μαύροι κύκλοι λόγω αυπνίας και η μάσκαρα να έχει μουτζουρώσει το πρόσωπο μου. Έβγαλε από την τσέπη του ένα πακέτο χαρτομάντηλα και μου έδωσε ένα, δίχως να πει κάτι. Με παρατηρούσε χωρίς να πει κάτι. Ένα από τα καλά χαρακτηριστικά του Στέφανου, όταν κάποιος δεν είναι καλά δεν θα τον πιέσει να του πει τι έχει, αντιθέτως θα μείνει σιωπηλός και θα  σε παρηγορήσει. Μπορεί να είναι κολλητός της Άλεξ,  αλλά είναι πλέον και πολύ καλός δικός μου φίλος. 

Μαριάννα: Με χώρισε, είπα και ένιωσα τα καυτά δάκρυα μου να κυλάνε πάλι πάνω στα μάγουλα μου. 

Στέφανος: Τι λες; Η Άλεξ δεν θα έκανε ποτέ κάτι τέτοιο, είπε μην μπορώντας να χωνέψει την καινούρια πληροφορία για την κολλητή του.

Μαριάννα: Και εγω αυτό νόμιζα... Έβγαλα το κινητό μου από την τσέπη της ζακέτας μου και του έδειξα το μήνυμα:

Από Την Πρώτη ΜατιάNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ