Μαριάννα: Θα το μετανιώσω αλλά το υπόσχομαι.
Άλεξ: Ωραία, λοιπόν, όπως ξέρεις ο μπαμπάς μου δουλεύει σε εταιρία που η εικόνα του είναι πολύ σημαντική, οπότε δεν αφήνει τίποτα να την διαφθείρει. Θυμάσε την ημέρα που είχαμε πάει βόλτα σε ένα πάρκο εδώ κοντά; Μας είχε δει ένας συνάδελφός του και του τα είπε όλα. Όταν γύρισα σπίτι τσακωθήκαμε άσχημα και έφυγε εκείνο το βράδυ. Γύρισε την επόμενη μέρα και δεν μου μιλούσε. Μου απαγόρεψε να είμαι μαζί σου οπότε σκέφτηκα ένα σχέδιο, ο Λουκάς βασικά. Κάναμε ότι τα έχουμε γιατί ο μπαμπάς μου ήθελε να τα φτιάξω με το παιδί του συναδέλφού του, τον Λίαμ. Αφού τα "έφτιαξα" με τον Λουκά, δεν χρειάστηκε να κάνω κάτι με τον Λίαμ αλλά πολλές φορές θα με πάει ή θα με γυρίσει σπίτι ή γενικώς όταν δεν είναι ο Λουκάς μαζί μου, θα είναι πάντα αυτός. Τόσο καιρό έμεινα μακρυά σου γιατί ήξερα ότι αν στο έλεγα θα ήθελες να το διακινδυνεύσουμε και να είμαστε μαζί ή κάτι τέτοιο και δεν θέλω να βάλω την ζωή σου σε κίνδυνο. Οπότε σκέφτηκα ότι αν σε πληγώσω θα θελήσεις να μείνεις μακρυά μου...
Ησυχία, για αρκετή ώρα στο δωμάτιο επικρατούσε ησυχία. Δεν ήξερα τι μπορούσε να σκέφτεται. Θα με συγχωρούσε; Θα με έδιωχνε ακριβώς εκείνη τη στιγμή και δεν θα μου ξαναμιλουσε; Πολλά σενάρια στο κεφάλι μου και μόνο ένα από αυτά μπορούσε να πραγματοποιηθεί, αλλά ποιο από όλα;
Άλεξ: Μαριάννα πες κάτι σε παρακαλώ..
Κι όμως ακόμα ήμασταν στην απόλυτη σιωπή, εγώ να την κοιτάω και αυτή να κοιτάει το άπειρο. Στο άκυρο απλά με αγκάλιασε σφιχτά. Έπεσε πάνω με τόση φόρα, που με έριξε στο κρεβάτι και αυτή ξάπλωσε επάνω μου.
Μαριάννα: Μπορούσες να μου το είχες πει..θα σε βοηθούσα, θα το περνούσαμε μαζί αυτό, θα βρίσκαμε κάποια λύση ρε γαμώτο.
Άλεξ: Το ξέρεις και εσύ οτι δεν μπορούσα να στο πω..
Μαριάννα: Το ξέρω αλλά δεν χρειαζόταν να φτάσουμε μέχρι εδώ..
Άλεξ: Δεν ήθελα να πάνε τα πράγματα έτσι Μαριάννα, αλήθεια, δεν ήταν ποτέ πρόθεση μου να σε πληγώσω, το έκανα για να σε προστατέψω. Αλλά έγινε και κάτι άλλο..
Μαριάννα: Κάτι άλλο..;
Άλεξ: Είναι ο λόγος που έκλαιγα πριν..ήρθε ο Λουκάς σπίτι μου σήμερα και-
Μυρτώ: Είδες μήπως την μπλούζα μου; και παρεπιπτόντως πήγες να πάρεις πατατάκια για να δούμε ταινία- Άλεξ;
VOUS LISEZ
Από Την Πρώτη Ματιά
AléatoireΗ Άλεξ ένα όχι και τόσο συνηθισμένο λυκειοπαιδο, ενώ πιστεύει ότι τα έχει σκεφτεί όλα όσο αφορά την ζωή της, έρχεται η Μαριάννα και τα αλλάζει όλα. Δράματα , έρωτες , χαρές , λύπες και μυστικά , έρχονται όλα στο προσκήνιο και δημιουργούν ταραχές και...