Κεφάλαιο 32

362 17 7
                                    

5 χρόνια αργότερα

Άλεξ POV

ΝΤΡΙΙΝΝΝΝ!!!!! Βαριέμαι να πάω στη δουλειά, γιατί να μην μπορούμε να έχουμε λεφτά χωρίς να δουλεύουμε; Κανονικά δεν θα έπρεπε να παραπονιέμαι γιατί έχω την δική μου εταιρία. Είναι δύσκολο και πιεστικό γιατί έχω πολλά στο κεφάλι μου και πρέπει να υπάρχει σε όλα σωστός συγχρονισμός, αλλά ευτυχώς έχω αρκετά συνεργάσιμα άτομα με τα οποία συνεργάζομαι και πάντα θα βρούμε κάποια λύση.

Αναρωτιέστε πως κατέληξα να έχω την δική μου εταιρία; Όχι; Εμ..θα μάθετε ούτως ή άλλως. Περιληπτικά, ο μπαμπάς και η μαμά μου τσακωνόντουσαν για αρκετούς μήνες και τελικά μετά από 2 χρόνια συνεχόμενων τσακωμών, πήραν διαζύγιο. Το διαζύγιο με βοήθησε πολύ γιατί δεν έχω πολλές επαφές με τον μπαμπά μου πλέον και καλύτερα έτσι. Δεν ήθελα να μου ασκεί κριτική, να προσπαθεί να μου κάνει κονέ με αγόρια, να μου απαγορεύει να φέρνω φίλες μου στο σπίτι, συν οτι μου χάλασε την σχέση με την Μαριάννα.

Ευτυχώς ούτε η μαμά μου κατάφερε να αντέξει την κατάσταση παραπάνω και έβαλε ένα τέλος. Στην αρχή κατηγορούσα τον εαυτό μου αλλά με την βοήθεια της αδερφής μου, του Στέφανου και της μαμάς μου, κατάλαβα οτι δεν έφταγα εγώ. Δεν ήταν δίκαιο εξ αρχής να με κρίνουν για την σεξουαλικότητα μου, ενώ δεν είναι κάτι που διάλεξα η ίδια, αλλά γεννήθηκα με αυτήν. Πιστεύω ηρέμησαν τα πράγματα και η μαμά μου είναι πολύ πιο χαρούμενη πλέον.

Αφού ο μπαμπάς μου έφυγε απο το σπίτι και μετακόμισε σε ένα διαμέρισμα μόνος του, άρχισε να σκέφτεται. Κατάλαβε οτι έκανε λάθος αλλά ήταν αργά για συγγνώμες. Από τότε προσπαθεί να με κερδίσει ξανά με δώρα και λεφτά, λες και θα με πείσει με χρήματα. Έτσι λοιπόν κατάφερα να ανοίξω την δική μου εταιρία. Με χρηματοδώτησε για να με καλοπιάσει. Είχα ήδη καλή φήμη εξαιτίας του, επειδή είναι γνωστός στην αγορά και αυτό ήταν ένα μεγάλο προβάδισμα. Ασχολούμαι με κάτι που αγαπάω, το σχέδιο και συγκεκριμένα τον σχεδιασμό ρούχων. Συνεργάζομαι με μερικούς σχεδιαστές και μοντέλα και τα ρούχα που φτιάχνω είναι κυρίως ρούχα για σκέιτερς. Καλά μαντέψατε, ακόμα κάνω σκέιτ, παρόλο που έχω "μεγαλώσει".

Σήμερα έχω μερικά meetings και δεν έχω πολύ όρεξη, αλλά στις επιχειρήσεις και γενικά στις δουλειές δεν τους νοιάζει αν έχεις όρεξη ή όχι, κάθε λεπτό είναι πολύτιμο. Όπως λέει και το ρητό, ο χρόνος είναι χρήμα.

Ένας καφές είναι οτι πρέπει για να ξυπνήσω το πρωί, θα στείλω μήνυμα στη βοηθό μου να μου παραγγείλει έναν, σκέφτηκα καθώς διέσχυζα τον διάδρομο μέχρι το γραφείο μου. Μπαίνω μέσα, κλείνω την πόρτα και κάθομαι στην καρέκλα μου. Γυρνάω για να δω την θέα έξω από το παράθυρο. Έχουμε τζαμαρία και το γραφείο μου ειναι στον 9ο όροφο οπότε έχω αρκετά καλή θέα.

Από Την Πρώτη ΜατιάDonde viven las historias. Descúbrelo ahora