3.

2.7K 95 21
                                    

.

- Kujdes idjot hapi syt kur kalon -u ndje zeri i saj i acaruar
Ai as nuk ja hodhi syt ,as nuk i kerkoi falje por vazhdoi rrugen .

-Sofi je mir -degjoi shoqen e saj duke u afruar pran saj .

- Ehe mir jam vec se nje psikopat sa nuk me kaloi siper ,-foli e acaruar ,duke shikuar mbrapa por ai ishte zhdukur

-A ishte i pashem ?te pakten tia vlente qe desh te kaloi siper - ja ktheh shoqa duke qeshur . Ajo e pa serioze .

-Sofi eja mjaft shikove andej po na shkon von per pune.

Kishin aplikuar ne ate kompani perpara dy javesh dhe tani i kishin thirrur per te filluar pune .Nuk ju besohej qe kishin filluar pun ne ate kompani gjigande . Kompania e Nikolas Gros .

U futen brenda dhe sekretarja i drejtoi per te zyra e Z. Nikolas pronarit te kompanis .
Ishalla nuk na pushojne qe diten e par per vonesen - Klea ishte mjaft e tensionuar dhe gjith rrugen vec kishte derdellisur brockulla .

Ndersa per Sofijan , oh per te ishte ndryshe ajo nuk kishte emocione . Ishte e cilter , mjaft e thjesht edhe ishte mesuar me njerez shum ,sidomos te shtresave te larta dhe nuk e kishte aspak problem takimin me Z. Nikolas .
Trokiten dhe u futen brenda te dyja .
Biseduan me Z. Nikolas i cili i caktoi punet edhe i drejtoi neper zyrat e tyre .

Epo fati i mir i Sofis kishte qelluar te ishte sekretaria e djalit te Z. Nikolas .
keshtu i thonte Klea qe ajo kishte pasur shum fat te mir.
Nderkoh Sofias nuk i dukej si fat i mir .

Nuk ishte mesuar qe dikush ti tregonte si te punonte apo cfar te punonte .
Aq me pak te bindej .
Ajo i bindej vec vetes te saj ,Nuk donte te merrte urdhera prej askujt .

Mendonte sesi do ja bente ose a do ti shtynte vertet dy dit pun aty pa u pushuar, Edhe pse e kishte me shum deshir kete pun . I pelqente te merrej me kozmetiken .

As nuk e kishte patur mendjen se cfar i kishte then Kleja .
Nderkoh ajo e kapi nga krahet .

-Sofi me degjon kam 1 or qe te flas- iu drejtua klea .

- ehe po te degjoj thjesht po mendoja sesi do jet ai shefi - dhe beri thojzat me gishta duke shtremberuar fytyren .Dhe sa per minutat , 5 minuta ke

Klea qeshi me te the filloi ti tregonte .

- Esht mjaft i pashem serioz por per 4 vite nuk ka qen ketu .
Mesa kam lexuar neper revista shkruanin qe i kishte ndodhur ndonje fatkeqesi dhe ishte larguar prej Italis .
Askush nuk e priste te kthehej . Por tani qenka kthyer .

-ohh Sofia esht kaq i miri ta hash, -buzeqeshte tek fliste per te .

Sofi e shikonte e habitur .

-Nese Aldo te degjon te flasesh keshtu per te dyshoj mos te ti nxjerri syt - po i thoshte ajo duke qeshur .

- Aldo nuk esht si ai . -qeshte Klea ,
-Aldo esht dashuria ime .
Keto po i them per ty .Hap syt edhe gjej burr se na ngele ne der u bere 21 vjece dhe akoma s'ke dhen puthjen e par habitem si nuk te ka kapur njeri me zor .-Qeshte Kleja me te e dinte qe e acaronte fakti qe ajo do ja kujtonte gjithmon puthjen e par .

- Klea - i foli e acaruar; -Sa her duhet ta them mos e perserit me kte .

- ok ok kerkoj ndjes -tha duke qeshur dhe u larguar .

U ul ne tavolinen e saj perball zyres se tij dhe po shikonte qe brenda nuk kishte njeri . Me pak fjal ishte e lir derisa te vinte ai dhe ti jepte ndonje pun .

Po mendonte per jeten e saj mbeshteti doren ne tavolin dhe filloj te kujtoj kur kishte mesuar prej familjes se saj qe kishte qen e biresuar .

Nuk i urrente ata perkundrazi i falenderonte ishte mirnjohese qe e kishin rritur me gjith te mirat .Ishte rritur pran nje familje me emer ishte mesuar me darkat lluksoze , eventet , me pak fjal ishte rritur pran shtresave te larta dhe ishte mesuar me mendjemadhesin e tyre , Injorancen, per ate ata ishin aq egoiste ..pervec vetes nuk shikonin asgje tjeter .

A chance .!Where stories live. Discover now